Sinä!

61 5 3
                                    

Chanyeolin näkökulmasta:

En voi uskoa silmiäni! Nenäni edessä on kuollut ystäväni Wu Yifan! Tämä kaikkia on varmasti unta vain! Todella kauheeta unta! Nipistin itseäni, mutta mikään ei tehonnut. Joten päätin tehdä näin."Wu Yifan?!"Huusin ja hän kääntyi katsomaan minua."Oh, terve Chanyeol! Emme ole nähneet pitkään aikaan."Hän hymyili minulle! Miten helvetissä hän kehtaa hymyillä minulle?!"Joo ei olla! Kuinka kehtaat näyttää naamasi 3 pitkän vuoden jälkeen?!"Kysyin vihaisena ja hän huokaisi."Anna, kun selitän.","Parempi olisi!"Vastasin ja hän johdatti minut hiljaiseen kahvilaan. Onneksi ei Satansoon kahvilaan.

Hän osti minulle kahvia ja istuimme pöydässä toisiamme vastakkain."Niin?"Sanoin ja hän huokaisi."Olen hyvin pahoillani mitä tapahtui Zitaolle."Miksi hän pyytää anteeksi?"Mitä tarkoitat?"Kysyin ja hän hymyili surullisena."Olin 3 vuotta koomassa ja paranen edelleen vammoista, jotka sain auto-onnettomuudessa. Menetin myös osan muististani. Muistan vain sen päivän, kun menimme naimisiin. Heti, kun heräsin koomasta minulle kerrottiin, että Zitao on kuollut. Mutta meidän lapsi Yitao säilyi hengissä."ANTEEKSI MITÄ?! Tao ei ole kuollut? Kuka helvetti on hänelle tuollaista sepittänyt?

"Oletko nyt aivan tosissasi Yifan? Etkö todellakaam muista Taon raskaudesta mitään?"Kysyin ja hän pudisti päätään."Ainoa mitä tiedän on se, että meillä on lapsi. En mitään muuta, kuten jo sanokn. Viimeinen päivä, jonka muistan on hääpäivämme!"Hän tiuskaisi. Voinko kertoa hänelle, että Tao on elossa ja, että hän omistaa toisen lapsen myös? Tosin en tiedä uskooko hän. Ehkä vain jätän kertomatta.

Baekhyunin näkökulmasta:

"BAEKHYUN!"Oh god. Taas se huutaa!"Niin?"Kysyin ja ummani tuijotti minua vihaisena."Voisit käydä useammin kylässä!"Hän huutaa puhelimessa suoraan korvaani."Olen pahoillani, mutta olen ollut kiireinen. Autan Kyungsoota."Pakko valehdella tai no se on osittain totta. Joten en valehtele kokonaan! Suljin puhelun ennen kuin hön alka valittäaa ja menin olohuoneeseen. Kyungsoo valitti kuinka helvetin raskasta on olla raskaana.

"Kyungsoo, ei se nyt noin kamalaa ole.","Ja mistä sinä senkin tiedät?"Uhg. Vihaan, kun hän on tuolla päällä! Voisiko hän olla mukavampi!"No, olen pahoillani."Mumisin ja lähdin ulos. En jaksa kuunnella Kyungsoota! Hän vain valittaa ja valittaa! Joskus hän voisi pitää turpansa kiinni! Kävelin leikkipuistoon. Oli mukava sää ja näin kuinka muut lapset kiusasivat pientä poikaa."On siinäkin vanhempia, jotka antaa lastensa kiusata pieniä lapsia!"Huudahtin ja moni kääntyi katsomaan minua vihaisena.

Kävelin pojan luokse ja hän itki. Halasin poikaa heti sen jälkeen, kun olin nostanut hänet maasta."Mennään kotiin."Sanoin pojalle ja kannoin häntä koko sen matkan, kunnes saavuimme missä hän asui."Baekhyun, ihanaa, että olet täällä!"Siskoni halasi minua ja ojensin pojan hänelle."Löysin hänet leikkipuistosta yksin. Miten oikein pidät huolta hänestä?"Tiuskaisin ja Taeyeon pyöräytti silmiään.

"Paremmin minä pidän huolta hänestä kuin hänen vanhempansa!"Taeyeon sanoi ja huokaisin. Hän on oikeassa. Pojan vanhemnat ei pidä huolta hänestä. Huokaisin ja jätin siskoni pojan kanssa. Pojan appa ei tiedä lapsen olemasta olosta ja umma taas oli pelkuri. Hän halusi piilotella raskauttaan muilta ja ei uskaltanut kertoa siittä pojan appalle, koska pelkäsi tämän jättävän hänet. Ainoastaan pojan umman perhe tietää pojasta. Haluatte varmasti tietää kuka poika on? Eikö vain? No minäpä kerron.

Se on...

Minun ja Chanyeolin...

Poika...





Park Taehyung.

A//N: Puhelimeni on huollossa ja läppäristä laturi rikki... -.- Yritin parhaani mukaan kirjoittaa tabletilla. Korjaan kirjoitusvirheet heti, kun saan puhelimeni tai läppärin takaisi kuntoon. :D Kuitenkin, mitä pidit ja saako Yeollie koskaan tietää lapsestaan ja kertooko Chanyeol Krisille, että Tao o hengissä ja hänellä o toinenkin lapsi. Yritän päivittää mahdollisimman pian! Seuraavaan kertaan! ^.^

Is that what I really want? (FIN Ver.)Where stories live. Discover now