Turpa Kiinni Ja Kuuntele

56 5 4
                                    

Kain näkökulmasta:

Kävelin Kyungsoon kahvilaan, jos hän olisi siellä. Suho hymyili minulle ja niin myös Lay. "Kyungsoo jo odottikin sinua."Suho kertoi ja nyökkäsin vain. Menin toimistoon ja siellä hän nukkui. Hänellä oli minun musta college paita päällä."Kyu-Kai?"Krystal katsoo minua ja minä häntä.

"Soojung? Nini?"Kyungsoo mumisi unisena ja hän hieroi silmiään. Hän oli niin söpö! Olisin halunnut niin vakavasti nipistää hänen poskiaan ja piilottaa hänet muulta maailmalta."Aww, olet niin söpö Kyunggie~"Krystal nipisti MINUN KYUNGSOON poskia ja hän alkoi välittömästi murjottamaan.

"YAH?!"Huusin ja kummatkin katsoi minua silmiään räpytellen."Minä.. Öö.. Tästä lähen."Krystal lähti nopeasti ja menin Kyungsoon viereen. Tosin hän löi minua takaraivoon ja katsoin häntä samalla, kun hieroin takaraivooni."Idiootti! Soojung on paras kaverini!"Kyungsoo tiuskaisi ja katsoin häntä hämmästyneenä.

"Mitä?"Kysyin ja hän pyöräytti silmiään. "Kyllä ja hän kertoi kaiken min-", "MITÄ?!"Huusin ja katsoin häntä järkyttyneenä. Kertoiko hän minusta valheita? Entä, jos Kyungsoo uskoo ne? Mitä, jos Kyungsoo alkaa vihaan mua? En kestäisi sitä. "Niin, hän kertoi minulle teis-", "KYUNGSOO! Älä jätä mua."Aloin itkemään ja samassa hän löi minua taas. Kitisin kivusta taas.

"Turpa kiinni! Anna minun puhua loppuun!"Hän tuijotti minua vihaisena ja en voinut muuta kuin olla hiljaa."En tiedä mikä sinuun on mennyt oikein? Mutta en ole jättämässä sinua. Mikset kertonut minulle, että olet pitänyt minusta jo kauan?"Hän kysyi ja katsoin häntä järkyttyneenä, mutta olin myös nolostunut.

"Öö... Minä..."En tiedä mitä sanoa ja Kyungsoo suuteli minua huulille."Ei tarvitse selitellä."Hän sanoi ja suuteli minua taas.

Taon näkökulmasta:

Lapset oli koulussa ja Kris meni kuntoutus terapeutille. Joten kutsuin Luhanin kylään. Sehun meni töihin ja Luhan jäi yksin kotiin. "Tämä on niin outoa. Ajatella, että olitkin oikeasti koko tämän ajan elossa."Luhan selitti ja nyökkäsin vain."Jos olisin aikaisemmin vain saanut tietää, että he ovat elossa niin olisimme tavanneet aikaisemmin." Nauroimme ja Luna tuli huoneeseen.

"Oletteko nähneet Amberia?"Me pudistelimme heti päitämme. "Miksi kysyt?" Luhan kysyi ja Luna hymyili meille. "Mamasi halusi nähdä hänet."Luna kertoi ja Amber tuli kuin tuhka tuulesta siihen."Missä hän on?" Amber kysyi ja Luna kertoi hänelle. Puhuimme Luhanin kanssa ja Kris palasi kotiin.

"Hei."Hän sanoi ja suuteli minua huulille. Kuulimme Luhanin kikattavan ja hän hymyili meille. "Olette niin ihania yhdessä! En tajua, kuka haluaa teidät erottaa."Luhan pohti ääneen ja Kris vain naurahti. "Meitä ei voi mikään muu erottaa kuin kuolema."Kris selitti ja Luhan vain nyökkäsi.

"Aivan, kerroinko teille jo ilouutiset?" Luhan kysyi ja pudistimme välittömästi päitämme. "Olen raskaana!" Hän hymyili onnellisena ja halasin häntä välittömästi. "Onneksi olkoon."Sanoimme Krisin kanssa samaan aikaan ja Luhan hymyili onnellisena. "Toivon, ettet saa niin pahoja hormoni kohtauksia kuin Kyungsoo."Sanoin ja Luhan näytti pohtivan jotain.

" Kuka on Kyungsoo?"Hän kysyi ja hymyilin. "Hän on Kain poikaystävä edelleen."Kris sanoi ja Luhan näytti siltä kuin hän pohti taas jotain. "Kuka sitten on SatanSoo? Kuulin Chanyeolin ja Baekhyunin puhuvan sen nimisestä henkilöstä."Aloimme välittömästi nauramaan ja hän tuijotti meitä murjottaen."Kyungsoo on SatanSoo. Sen nimen keksi BaekYeol, kun Kyungsoo ensimmäistä kertaa suuttui."Selitin ja Kris nauroi vieressä.

"Silloin hän raahasi heitä korvasta pihalle."Kris nauroi samalla kuin hän kertoi ja liityimme Luhanin kanssa nauramaan myös. Muistan sen kuin eilisen. Baekhyun haukkui ja kiusasi Kyungsoota ja Chanyeol oli siinä vain pahentamassa asioita. Samassa Kyungsoo otti heitä korvasta kiinni ja raahasi heidät pihalle, jossa hän huusi heille vihaisena.

"Sitten hän varmaan pistää Kain aisoihin?"Luhan kysyi ja aloimme pohtimaan sitä."Itse asiassa. En tiedä."Sanoin ja kuulimme, kun Amber tuli takaisin kotiin."Tervetuloa takaisin."Kris hymyili ja Amberin toinen poski oli punainen. "Onko jotain tapahtunut?"Luna kysyi ja Amber katsoi Krisiä."Minun on parasta lähteä täältä vähäksi aikaa. Näemme varmasti pian."Amber sanoi ja kumarsi.

Hän ojensi loma-anomuksen ja hyvästeli meidät. Kaikki ei ollut hyvin ja tiesimme sen. Me katsoi ikkunasta, kun hän lähti pihasta. Hän näytti niin loukkaantuneelta ja häntä kävi sääliksi. Amber, hän kuitenkin lupasi tulla takaisin ja kuka tietää, jos hän palaa takaisin illalla tai huomenna.

A//N: Uusi luku~ Aww, mitä Amberille on tapahtunut ja tuleeko hän takaisin? Olen niin huolissani hänestä! Mutta kuitenkin. Kirjoitan ehkä huomenna, mutta viimeistään ensi viikon maanantaina. ^.^

Ps. Kiitos kommentoijille. Olen pahoillani etten ole vastannut tai jotai. >.<

Is that what I really want? (FIN Ver.)Where stories live. Discover now