Pidän Sinusta

74 6 4
                                    

Taon näkökulmasta:

"YITAO! ZIFAN! TULKAA SYÖMÄÄN!"Kris huusi niin kovaa kuin pystyi ja kaksoset juoksivat alas. "Tein teille ruokaa!"Hän hymyili ylpeänä ja naurahdin, koska kaksosten ilme oli järkyttynyt. "Mama. Pelasta."Zitao sanoi ja aloin nauramaan, koska Kris pisti ruokaa heidän lautasille. "Syökää! Tein sen teille rakkaudella!"Hän sanoi ja kaksoset eivät uskaltaneet syödä ruokaa. He ottivat palan ruokaa ja saman tien sylkäisi sen. "MITÄ HELVETTIÄ TÄMÄ ON?! YRITÄTKÖ MYRKYTTÄÄ MEIDÄT?!"Zifan huusi järkyttyneenä ja Kris katsoi heitä ilmeettömänä. "Zifan! Ei saa kirota ruoka pöydässä."Tiuskaisin ja Zifan mutisi anteeksi.

"Oletteko menossa jonnekin?"Kris kysyi ja kaksoset pudistivat päitänsä. "Ei ol-", "Hyvä, koska meillä on tänä iltana päivällinen!"Kaksoset tuijottivat meitä järkyttyneinä. "Mama, keitä on kutsuttu?"Zifan pohti ja hymyilin vain hänelle. "Suhon perhe, Baekhyunin perhe, Chenin perhe, Luhan setä tulee perheensä kanssa ja Kyungsoon perhe myös. He kaikki tulevat.", "En halua nähdä Kiseokia!"Zitao vinkui ja Kris pyöräytti silmiään. "Kiseokissa ei ole mitään vik-", "Hän on liian äänekäs!"Kaksoset huusivat yhteen ääneen ja naurahdimme. "Emme voi sille mitään, että Chen- ja Xiumin-setä pisti hänet yksityiskouluun, joka oli musiikki pohjainen, kuten tiedätte. Chen-setä rakastaa työskennellä musiikin parissa ja Xiumin-setä myös."Selitin ja molemmat murjottivat.

"Mutta Mijeong on myös samassa koulu-", "Niin, mutta hän ei ole niin äänekäs ja ärsyttävä kuin hänen veljensä."Yitao valitti ja naurahdimme. "Sitten on Jaejin anteeksi tarkoitan Jiaxin. Hän saa kaiken mitä hän haluaa!"Zifan valitti vuorostaan ja pyöräytin silmiäni Krisin kanssa. "Ei ole minun vikani, että hän on Suhon ja Layn ainoa lapsi jollei Yoongia lasketa."Kris sanoi ja kaksoset murjottivat edelleen. "Taehyung ja Hwanhee tulevat myös."Kris sanoi ja kaksoset hymyilivät pikkuisen.

"Tuleeko Haesoo, Jongsoo, Jongsim, Taeoh ja Taehee?"Kaksoset kysyi ja Kris nyökkäsi. "Mutta Jongsoo on ilkee! Hän on kuin SatanSoo!"Yitao valitti ja Zifan nyökkäsi vain ollakseen samaa mieltä veljensä kanssa. "No, muut lapset ovat yhtä tyhmiä ja villejä kuin Kai."Kris sanoi ja naurahdin vain. "Mutta, Jongsoo on nuorin heistä! Hän on vasta viisi vuotias!"Zifan dramatisoi ja Yitao hänen mukanaan. "Jos olette kiltisti niin ostan teille Guccia."Kris sanoi ja molemmat katsoivat isäänsä. "NE KENGÄT JOITA ON VAIN RAJOITETTUERÄ?!"Molemmat huusivat ja Kris nyökkäsi.

"Saanko uuden paidan myös?", "Mä tarvitsen uudet housut", "Ohh! Haluan jopa repun!", "MÄKIN!"Kaksoset jatkoi keskustelua mitä he haluavat ostaa ja Kris naurahti. "Lapset ovat ihania."Kris sanoi ja halasi minua. "Ei ole, jos niitä on liikaa!"Chen sanoi ja naurahdimme. "Jongdae, omistat vain kaksi lasta. Kuten minä ja Chanyeol."Kris sanoi ja Chen hymyili. "KAMELI SETÄ!", "DINOSARUS SETÄ!"Kaksoset huusivat ja halasivat Cheniä. Xiumin hymyili ja Kiseok näyttää aivan isältään, kun taas Mijeong taas äidiltään.

"En tiedä miten Kyungsoo pärjää lasten kanssa, kun Kai on töissä, kun minä en edes pärjää kunnolla Jiaxin ja Yoongin kanssa!"Lay sanoi ja 7- vuotias poika vain kikatti. "Se on Suga!"Suga mutisi ja Suho vain hymyili. "Rakastan perhettäni."Suho myönsi, mutta hänen ilmeensä muuttui välittömästi, kun hän kuuli Baekhyunin naurun. "Minäkin rakastan perhettäni!"Baekhyun sanoi ja Chanyeol taas mutisi jotain. "Hei, miten olet voinut babe?"Suga kysyi ja halasi Taehyungia. Taehuung punastui ja hymyili Sugalle. "YAH!"Chanyeol oli hieman kiukkunen ja nauroimme vain hänen reaktiolle. Taehyung ja Suga ei tuntunut välittävän hänestä ollenkaan. "Iyeong! Ei saa repiä vaatteista!"Luhan mutisi ja Sehun nauroi vieressä. Heidän pieni tytär ja heidän ainoa myös. Luhan valitti, kun Iyeong on niin vaikea hoitoinen ja niin myös Sehun valittaa sitä.

Haesoo tuli sisälle lasten kanssa ja katsoimme häntä. "Missä Kyungsoo ja Jongin on?"Baekhyun kysyi ja Haesoo naurahti. "Tulin edellä, koska he halusivat hieman yksityisyyttä.", "Siis oli määräaika milloin he tulee ja he jäävät pan-"Ainakin neljä kättä oli Baekhyunin suun edessä ja jotkut katsoi häntä hieman vihaisena. "Oikeastaan ei Baek-setä. Soo-enolla oli jotain tärkeää asiaa Kaille ja hän oli hyvin vihainen."Haesoo selitti ja nyökkäsimme vain. Hetken päästä Kyungsoo ja Kai tuli sisälle. Kai näytti erittäin onnelliselta, kun taas Kyungsoo näytti siltä kuin hän olisi hajoamassa palasiksi.

Is that what I really want? (FIN Ver.)Where stories live. Discover now