Ei Ole Hätää.

51 7 1
                                    

Krisin näkökulmasta:

Talo tuntuu niin tyhjältä, kun Amber ei ole täällä. Tao on töissä ja lapset koulussa. Amber olisi nyt kertomassa tyhmiä juttujaan ja kuinka paljon hän pitää Krystalista. Tuijotin papereita ja Sulli tuli huoneeseen."Herrani, mamanne on täällä."Hän kertoi samalla, kun kumarsi. Mama tuli sisään ja katsoin häntä suoraan silmiin.

"Missä on Liu Amber?"Hän kysyi ja pyöräytin silmiäni."Minkä takia Amberia etsit? Minun pitäisi kysyä miksi valhetelit?"Tuijotin häntä vihaisena, kun hän tuijotti minua takaisin."En tiedä mistä puhut ja missä Amber on?", "Tiedät kyllä mistä puhun, älä esitä ja en kerro sinulle missä Amber on ennen kuin kerrot minulle totuuden miksi valehtelit meille, että Tao ja Zifan ovat kuolleet?!"

Hän tuijotti järkyttyneenä ja myös vihaisena."Haluatko tietää miksi? Suojella teitä kaikkia!"Pyöräytin silmiäni."Miltä muka?"Hän näytti olevan vihainen."KUOLEMALTA!"Hän huusi vihaisena ja sortui maahan itkemään."M-minua kiristettiin... Minun piti t-tappaa sinut ja Y-Yitao, mutta en p-pystynyt."Mama itki maassa ja hän oli sanomassa jotain, kunnes lasi meni rikki.

Mama huusi kivusta ja Sulli oli heti soittamassa ambulanssia. Minulla kesti hetki tajuta mitä tapahtuu ja tajusin jonkun ampuneen mamaa aseella.

Taon näkökulmasta:

Kris soitti minulle ja kertoi mitä oli tapahtunut. Lähdin töistä ja otin ensimmäisen bussin, joka meni sairaalalle. Luhan oli Sehunin kanssa ja herra Wu oli myös täällä. Kris oli puhelimellaan ja istuin hänen syliin. Tunsin kuinka puhelimeni värisi ja katsoin mitä viestiä oli tullut.

WhatsApp ryhmä: Kim Jongin on ope-huora

Rakas: Minkä takii Jongin o huora? 🤔
Soo: KOSKA SE NY VAA O!!! JA SE O OPE VIIVA HUORA!!!
Baek: Kim, mit teit et päästit Satansoon valloilleen? 🤔 -.-
Soo: TURPA KIINNI BYUN!!!!
Kai: E muistanu tuua hänel hiilihapotont vitamiini juotavaa. 😩
Baek: Kyungsoo! Ei tuollaisest voi suuttuu! 😂
Soo: VITTU BYUN!!! TURPA KIINNI!!! ET TIEDÄ MILTÄ MUSTA TUNTUU!!!
Baek: Ei se raskaana olemine oo nii rankkaa. 😂
Soo poistu
Kai: BAEKHYUN!? KATO MIT SÄ NY TEIT!!! 😤
Chanyeol: YAH?! KUINKA KEHTAAT PUHUU BAEKHYUNILLE NOI?! 😤
Minä: TURPA KII TE KAIKKI!!! TÄS O MUUTAKI MIETITTÄVÄÄ KUI TEIÄN TAISTELU!!! -.-
Rakas: NIINPÄ! -.-

Kris suuteli minua ja lisäsin Kyungsoon takaisin ryhmään, mutta hän poistui sieltä. Hänet taidettiin suututtaa todella pahasti. Lääkäri tuki ja menimme välittömästi hänen luokse."Miten on vaimoni?"Herra Wu oli huolissaan ja lääkäri hymyili meille.

"Ei ole mitään hätää. Hänen ampuma haava ei aiheuttanut suurta huolta ja hänen pitäisi herätä kahden tunnin sisällä."Lääkäri sanoi ja huokaisimme helpotuksesta. Lähdimme Krisin kanssa hakemaan lapsia ja Baekhyun oli siellä Chanyeolin kanssa. Nauroimme heille, koska he näyttivät turpaansa saaneilta.

"Mikä teihin iski?"Kai kysyi nauraen ja Taehyung halasi Kain jalkaa."Kai hyung, kerro minulle lisää tarinoit ummasta ja appasta."Pieni poika oli hyvin iloinen ja hyppi onnesta. Chanyeol otti poikansa syliin, koska hän oli mustasukkainen."Umma, näytät kauniilta!"Taehyung alkoi kikattamaan ja se sai meidät kaikki hymyilemään.

"Mama! Zifan sanoi, että olen yhtä kaunis kuin sinä."Kaksoset selitti meille millainen oli heidän päivä, kun kävelimme kotio päin. He ovat ihania lapsia, minun on pakko myöntää se. En vaihtaisi tätä perhettä koskaan mihinkään.

Ei kenenkään näkökulmasta:

Kyungsoo istui yksin toimistossa ja häntä koski taas vatsaan. Hän hieroi sitä, jotta se helpottaisi."Ahh, olkaa kilttejä ummalle, okei?"Kipu laantui pikkuisen ja hän päätti nousta, mutta häntä alkoi välittömästi pyörryttää. Hän istui tuoliin välittömästi takaisin ja nojasi päätään taakse päin.

"SUHO!!! LAY!!!"Hän huusi ja kumpikin tuli välittömästi."Hei, oletko kunnossa? Olet ihan valkoinen kasvoistasi." Suho oli huolissaan ja Kyungsoo huokaisi."Autatteko minut sohvalle?"Nuorin kysyi ja he välittömästi auttoi Kyungsoo sohvalle makaamaan.

"Odota tässä, menen hakemaan sinulle ruokaa."Lay sanoi ja katosi huoneesta. Suho katsoi, kun Kyungsoo tärisi hieman ja hän antoi peiton Kyungsoolle."Hei, ootko varma ettet ole kipeä?"Suho kysyi ja kokeili Kyungsoon otsaa, mutta se ei ollut tuli kuuma. Samassa Kyungsoo pyörtyi ja Suho otti hänestä kiinni."Tämä kakara."Hän mutisi ja Lay tuli tarjottimen kanssa jossa oli sämpylää ja kaakaoo.

"Taasko pyörryin?"Kyungsoo kysyi hieman tajuttomana."Joo ja sinun pitäisi mennä lääk-","EN MENE!"Kyungsoo huusi ja kaksi muuta päätti jättää hänet rauhaan. Kyungsoo söi kaiken mitä Lay oli tuonut, mutta hänellä jäi vielä nälkä. Joten hän päätti käskeä Kain tuoda ruokaa.

A//N: ONKO KAIKKI NYT VAARASSA?! 😱 Olen hyvin pahoillani, että en ole voinut päivittää. Olen todella todella paljon pahoillani. 🙇 Mutta yritän päivittää mahdollisimman nopeasti. Ja vielä kerran olen pahoillani...

Is that what I really want? (FIN Ver.)Where stories live. Discover now