Krisin näkökulmasta:
Kaikki oli kuten ennen. Vanha porukka oli koossa. Chen teki kepposiaan, kun taas Xiumin torui häntä niiden tekemisestä. He olivat aina koulussakin näin. Xiumin aina torumassa ja Chen ei lopettanut. Kai mutisi, koska ei ollut mansikka kakkua. "Ole jo hiljaa."Chanyeol valitti hänelle ja en voinut muuta kuin nauraa. Niin kauan, kun muistan niin he ovat aina tapelleet. Suho ja Lay oli omissa maailmoissa, kuten aina. Luhan nauroi Sehunin kanssa, kun XiuChen parille ja kuulimme koputusta ovelta. Tao meni aukaisemaan ja sieltä tuli kaksi aivan tuntematonta henkilöä. "Onko Kim Jongin täällä?" Pitkähiuksinen henkilö kysyi ja nyökkäsin vain. Henkilön kasvoja ei näkynyt, koska hiukset peittivät hänen naamansa.
"JONGIN RAKAS!"Hän huusi ja halasi Kaita. Kyungsoo näytti vihaiselta ja mustasukkaiselta. "Satansoo on valloillaan."Baekhyun sanoi ja Kyungsoo katsoi häntä välittömästi. "YAH!? KUKA OLET JA NÄPIT IRTI JONGIN:TA!"Kyungsoo halasi Kaita suojelevasti. Sehun, Kai ja tuntemattomat henkilöt alkoivat nauramaan. "YAH! KIM JONGIN TÄMÄ EI OLE HAUS-HMP?!"Kai suuteli Kyungsoota ja hymyili hänelle. "Älä ole mustasukkainen, koska hän on veljeni Taemin ja sitten hänen poikaystävä Minho."Kai sanoi ja Kyungsoo katsoi häntä järkyttyneenä ja nolostuneena.
"Aww! Poikaystäväsi on ihana! Rakastan häntä jo nyt!"Taemin halasi Kyungsoota ja nipisti hänen poskiaan. Kai katsoi häntä mustasukkaisena. "Aww, Minho olet niin komea kuten yleensä."Kai sanoi ja Taemin katsoi häntä vuorostaan. "Yah! Minho mun!", "Ja Kyungsoo mun!" Molemmat alkoivat väitellä ja Chanyeol katsoi heitä. "Huomaa ainakin, että he ovat sisarukset."Chanyeol nauroi ja Kyungsoo pyöräytti silmiään. "Ja tiedätkö mistä huomaa, että sinä ja Baekhyun olette yhdessä?"Kyungsoo kysyi ja kaikki katsoimme häntä. "No?"Kysyimme ja Kyungsoo virnisti. "Koska molemmat ovat niin kiimaisia, etteivät voi olla hetkeäkään koskettamatta toisiaan! Ja älkää väittäkö etten tiedä mitä teitte vessassa.", "ANTEEKSI MITÄ?!"Tao huusi järkyttyneenä ja kaikki aloimme nauramaan.
Molemmat olivat punastuneita ja Baekhyun katsoi Kyungsoota. "Et sinäkään mitään viaton ole! Luuletko etten tiedä sitä, että olit Kain kanssa minun ja Yeolin sängyssä!"Kyungsoo posket muuttuivat punaiseksi ja Kai naurahti. "No sinä ja Chanyeol ette siivoa sotk-"Kai ei kerennyt mitään sanoo, kun Chanyeol laittoi käden hänen suunsa eteen. "Ei sinun tarvitse kaikkea kertoa!"Chanyeol sanoi ja aloimme nauramaan, kun Kai puri Chanyeolia
"Kaikkein paras muisto jolloin Chanyeol ja Baekhyun jäi kiinni niin oli se, kun he olivat luokkahuoneessa, kun opettaja tuli sinne."Chen sanoi ja molemmat katsoivat häntä murhaavan näköisenä. "Älä väitä ettet ollut Xiumin kanssa vessassa, kun Lay tuli sinne!"Baekhyun sanoi ja Xiumin näytti nolotuneelta. "En tajua, miksi harrastitte seksuaalisija juttuja koulussa."Suho sanoi ja pudisteli päätään. "Kim Joonmyeon. Olet kyllä valehtelija! Olet tehnyt Lay kanssa niitä myös koulussa!"Tao sanoi ja Kyungsoo katsoi heitä järkyttyneenä. "ANTEEKSI, MITÄ?! KIM JOONMYEON ON OLLUT LAYN KANSSA?!"Kyungsoo näytti järkyttyneeltä ja me muut taas aloimme nauramaan.
"Luulin, että olemme ainoat, mutta näyttävästi emme ole."Kyungsoo sanoi ja Suho antoi hänelle pahoittelu ilmeen. "Muistatteko, kun veimme Kyungsoon ensimmäistä kertaa bileisiin? Kun hän tanssi sylitanssin tumma tukkaiselle pojalle."Baekhyun kysyi ja Kyungsoo oli nolostunut. "EN EDES TUNTENUT HÄNTÄ ENKÄ EES MUISTA KOKO TAPAHTUMAA!"Hän oli aivan nolona ja Kai nauroi vieressä. "Kyunggie, ei hätää. Se poika olin minä."Kaikki katsoimme ja aloimme nauramaan. Kyungsoo hymyili jopa ja halasi Kaita.
"Muistan, kun Kai vei jatkuvasti rakkauskirjeitä Kyungsoon lokeroon. Hän jopa kerran melkein jäi kiinni."Krystal nauroi ja Kai tuijotti häntä. "Mikään ei ole ollut niin paras kuin se, että Amber ja Krystal yritti taistella, kun loppujen lopuksi kaaduitte toistenne päälle ja suutelitte vahingossa!"Kai nauroi ja Kyungsoo myös, mutta me muut katsoimme häntä 'mitä helvettiä' ilmeellä. "Muistatteko, kun Kris kompastui koripalloon?"Amber kysyi ja me kaikki nyökkäsimme ja hieman nauroimme.
YOU ARE READING
Is that what I really want? (FIN Ver.)
FanfictionHi everyone! I thought that I start write story in here. This is Finnish version but I will add English version if someone want that. So hope u enjoy! Onko tämä se mitä oikeastin haluan? Että elämäni rakkaus on kadonnut. Minä tiesin olisin voinut...