Taon näkökulmasta:
Makasin minun ja Krisin yhteisellä sängyllä ja tuijotin kattoa. Kattoon oli tehty galaksi. Kris ei suostu luopumaan katosta, koska se on hänen tyyliään. Hän aina kertoo, kuinka paljon hän rakastaa galaksia ja toivoo muuttavansa sinne.
Kerran hän sanoi tulleensa galaksista ja hän lensi tänne asti. Hän rakastui minuun ensisilmäyksellä ja hän tiesi, että olen se oikea hänelle. Silloin, kun meillä ei ollut vielä omia lapsia niin meidän lapsemme oli Ace. Krisin lammas pehmolelu. Se oli ihana tai no se on Krisillä edelleen. Tosin kaapin päällä.
Kris hyppäsi sänkyyn ja tuijotin häntä. Hän halasi minua ja suuteli otsalle."Olen niin paljon kaivannut sinua. En tiedä mitä tekisin ilman sinua."Kikatin vain ja menin hänen päälleen makaan. Pääni lepäsi hänen rinnan päällä ja halasin häntä takaisin.
"En tiedä miten pärjäsin 3 vuotta ilman sinua."Sanoin ja hän hieroi selkääni rauhoittavasti."Meitä ei erota mikään ei edes kuolema."Hän sanoi ja hymyilin hänelle. Yhtäkkiä Kris alkoi kitistä kivusta ja menin pois hänen päältä."Mihkä sattuu?"Katsoin häntä ja hän näytti selkäänsä. Hän kääntyi vatsalleen.
Otin rasvaa, joka auttaa lihassärkyyn. Aloin hieroa sitä koko hänen selkäänsä ja välillä hän kitisi kivusta."Vihaan tätä särkyä."Hän mutisi ja myhäilin hänelle vastauseksi. Minua satuttaa niin paljon nähdä rakkaani kivussa. Haluan poistaa hänen kipunsa ja haluan auttaa häntä.
"Zitao.","Niin?"Jatkoin hänen hieromista edelleen ja hän kitisi taas. "Mitä olen tehnyt ansaitsevani sinun kaltaisen ihanan ihmisen?"Hymyilin hänen sanoille. "Sitä samaa voisin kysyä sinulta, Yifan."Hän hymyili ja sulki silmänsä.
"Sitten, kun paranen ni-","Niin mitä?"Kysyin ja olin jo aika varma vastauksesta."Mennään kaksin Kiinaan lomalle tai jonnekin minne haluat. Ja sitten vähä myöhemmin otetaan lapset mukaan."Hymyilin, mutta olin hieman pettynyt."Älä huoli Zitao. Näytän sinulle kuinka ikävä minulla on ollut sinun ruumista!"Hän huusi ja aloin nauramaan. Löin häntä hellästi olkapäähän ja hän kitisi kivusta.
" Olen pahoillani kulta, mutta et tule saamaan mitään ennen, kun olet terve. Valitat kivusta jo pelkästään, kun kosketan sinua."Nauroin, koska hän alkoi mutista."Emme ole olleet minkäänlaisessa seksuaalisessa suhteessa yli 3 vuoteen."Hän mumisi tyynyä vasten ja nauroin vielä enemmän.
"Yifan, ei hätää. Lupaan, että saat koko loppuelämäsi rakastella minua niin paljon, kun haluat."Hymyilin hänelle ja hän naurahti."Jopa nyt?"Hän katsoi minua ja suutelin häntä huulille."Et nyt. Lapset ovat kotona ja et ole parantunut."Hän alkoi murjottamaan ja tökkäsin hänen poskea, mutta Kris ei huomioinut minua ollenkaan. :/
"TaoTao ei tykkää, kun Fannie ei huomioi TaoTaota."Puhuin lapsi äänellä ja kuulin hänen nauravan." TaoTao on surullinen, koska Fannie nauraa TaoTaolle."Aloin murjottamaan ja hän halasi minua."Kulta, olet niin söpö, että haluan rakastella sinua tässä ja nyt."Hän oli päälläni osittain ja alkoi suudella huuliani intohimoisesti.
"MAMAA! PAPAA!"Kaksoset tuli huoneeseen ja Kris katsoi heitä. Tajusin, että ulkona ukkostaa ja he itkivät."Tulkaa tänne näin."Sanoin ja molemmat tuli meidän väliimme. Halasimme heitä ja näin kuinka Kris murjotti."Fannie, joskus toiste sitten."Sanoin ja hän näytti kieltä minulle.
"Hah! Papa on hauska."Yitao nauroi ja Zifan hänen kanssaan. He ovat niin viattomia ja he eivät onneksi vielä tajua."Papa, mikä tämä on?"Zifan kysyi ja näytti rasvaa."Se on lihassärkyyn olevaa rasvaa."Hän sanoi ja Yitao otti tuubin."Onko tämäkin rasvaa?"Hän kysyi ja aukaisi sen.
" Mama, voinko käyttää tätä? Tää tuoksuu mansikalle?"Katsoin mikä hänellä oli kädessä ja otin sen äkkiä pois."Et voi, koska se on... Öö... Aikuisille tarkoitettu."Selitin hermostuneena ja Kris vain nauroi. Mulkaisin häntä ja Yitao teki samoin Zifanille. Zifan teki myös ja molemmat alkoivat kikattamaan yhdessä.
"Mennään nukkumaan, että jaksatte herätä aikaisin aamulla kouluun."Kris sanoi ja veti peiton meidän päälle. "Kauniita unia."Sanoin,kun suutelin kaksosten otsia. Yitao halasi minulle ja Zifan Krisiä. Tunsin, kuin silmä luomeni painuivat kiinni ja näin sen jälkeen mustaa. Tiesin vaipuneeni unimaailmaan.
A//N: Olen todel pahoillani, etten ole päivittäny aikaisemmin. Puhelimeni hajos. -.- Edellis kerral huollos oli tehty huolto virhe, mut onneks puhelimeni o ny taas kunnos ja toivon, että piditte luvusta! Ikävä kertoo tämä, mut loppu alkaa lähenee!!!! En tiiä pystynkö lopettaa kirjoittaa tätä tarinaa... Mut kuitenki! Ensi lukuun ja toivotaan ettei se ole viimeinen! :D
Kiitos kommentoijille~! 😘
YOU ARE READING
Is that what I really want? (FIN Ver.)
FanfictionHi everyone! I thought that I start write story in here. This is Finnish version but I will add English version if someone want that. So hope u enjoy! Onko tämä se mitä oikeastin haluan? Että elämäni rakkaus on kadonnut. Minä tiesin olisin voinut...