Kyungsoon näkökulmasta:
"Voitko nyt vittu lopettaa katsomasta minua kuin jotain hullua!"Murjotin sohvalla ja minua ärsytti, kun tuo taulu tuijotti minua!"Sinun pitä-","Miten voin, jos täällä on koko ajan jotain josta en pidä? Tämä hotelli huone on aivan liian värikäs. Ja sinä kans olet yks syy!"Krystal ei tuntunut kuuntelevan minua vaan pyöritti vaalean ruskeita hiuksiaan sormensa ympärille.
"Yah!"Huusin tuolle ja hän kääntyi katsomaan minua."Rauhoitu.","Missä välissä sinusta tuli hoitaja?"Kysyin ja Krystal vain nauroi tai ainakin hän yritti nauraa."Siskoni Jessica oli sinun lääkärisi ja olen ennenkin hoitanut ihmisiä.","Odota vain, kun saan leikattua rumat hiuksesi!"Sanoin ja hän pyöräytti silmiään."En voi tajuta minkä takia Kai rakastaa sinua!"Hän mutisi ja pudistin päätäni.
"Saat hä-","Kyungsoo, sinä nyt et tajua! Tiedätkö kuinka paljon Kai rakastaa sua! Tämä voi kuulostaa yllättävältä, mutta aina, kun sinä ja muu olivat koossa niin hän haikaili sinun perääsi ennen meidän seurustelua. Hän tykkäsi sinusta, kun hän ensi kertaa tapasi sinut."Krystal hymyili surullisena ja tunsin hieman syyllisyyttä.
"Hän luovutti suhteesi ja ei yrittänyt puhua sinulle tai tavata sinua tai alkaa koskaan olla kanssasi. Hän alkoi seurusteleen kanssani, mutta meillä ei ollut niin romantista ja ihanaa suhdetta mitä olisin halunnut. Kaikki loppujen lopuksi päättyi, kun joku esitti Amberia ja se myös pilasi minun ja Kain ystävyys suhteen ja Amberin myös."Halasin häntä.
"Soojung. Kyllä sinä vielä löydät henkilön, jonka kanssa voit olla loppu elämäsi onnellinen. Ja olen varma, että saat ystävyyssuhteesi korjattua."Hymyilin hänelle ja hän hymyili minulle takaisin."Et oletkaan niin paha kuin kuvittelin.","Et sinäkään."Nauroimme yhdessä.
Taon näkökulmasta:
"Kuka on poissa?"Kysyimme Kailta, joka nyt istui olohuoneessa."Taemin. Hän heräsi ja sitten hän karkasi. Kukaan ei tiedä minne."Kai selitti ja me muut huokaisimme. Taemin oli koomassa 7 vuotta eikä Kai suostunut ottamaan johtoja irti veljeltään vaan uskoi tämän vielä heräävän henkiin ja niin kävi.
"Minä odotin häntä 7 vitun vuotta ja sitten hän vain karkaa heti, kun herää! Tämä ei ole reilua!"Kai huusi vihaisena ja Kris nauroi. Samassa Kai sai viestin. Hän näytti olevan vieläkin vihaisempi."Eka Kyungsoo ei suostu näkemään minua ja nyt Taemin ilmoitti, että hän on Minhon kanssa! On minulla siinäkin veli!"Kai tiuskaisi vihaisena ja huokasimme.
"Kohta murtaudun Kyungsoon huoneeseen, jos en pääse kohta sisään."Kai mutisi ja katsoimme häntä välittömästi."Mitä?"Hän kysyi hämmästyneenä."Etkö ole kuullut?"Kris kysyi ja Kai näytti vielä enemmän hämmästyneeltä."Kuullut mitä?"Kai kysyi."Kyungsoo on pakko lomalla eikä hän ole enään sairaalassamme vaan jossain ja kukaan meistä ei tiedä missä hän on, koska hän ei ilmoittanut mitään!"Valitin ja Kai tuijotti minua järkyttyneenä.
"Kyungsoo...","Jongin?"Katsoimme, kun tuo oli melkein itkeä."Hän jätti minut!"Kai alkoi itkemään ja menimme Krisin kanssa häntä välittömästi halaamaan."Ei ole hätää Jongin. Ei Kyungsoo sua jättänyt."Rauhoittelimme häntä selkään hieroen ja hän itki siihen asti, kunnes nukahti. Kris kantoi hänet vieras huoneeseen ja sieltä hän tuli luokseni.
"Mmh, mielestäni voisimme tehdä jotain."Hän oli minun yläpuolellani ja aloin nauramaan."Sitten, kun ollaan kaksin, tyhmä~"Kris nauroi ja hän halasi minua tiukasti. Nukahdin hänen rauhalliseen sydämen ja hengityksen tahtiin.
A//N: Päätin sitten tehä tupla päivityksen! En muistakaan, koska viimeksi olisin tehnyt tupla päivityksen. XD No, kuitenki. Ensi luvussa ovat lapsien näkökulmista. He eivät nyt ole vähään aikaan päässeet lukuihin. Ensi lukuun~ ^.^
YOU ARE READING
Is that what I really want? (FIN Ver.)
FanfictionHi everyone! I thought that I start write story in here. This is Finnish version but I will add English version if someone want that. So hope u enjoy! Onko tämä se mitä oikeastin haluan? Että elämäni rakkaus on kadonnut. Minä tiesin olisin voinut...