Tulen Hulluksi Sinun Takia!

67 6 2
                                    

Baekhyunin näkökulmasta:

Otin syvään henkeä ja keräsin rohkeuteni. Koputin Taeyeonin oveen ja hän avasi sen välittömästi."Ohh, se olitkin sinä."Jessica vastasi ja pyöräytin silmiäni."Missä Taeyeon?"Kysyin ja Taeyeon tuli välittömästi hänen tyttöystävänsä taakse."Tässä olen, mitä haluat? Tulitko taas tap-","Kyse ei ole siittä. Haluan puhua siittä mielummin sisällä ja vain sinun kanssasi."Mutisin välittömästi ja enkä antanut hänen sanoa lausettaan loppuun.

He päästi minut sisälle ja Jessica meni lapseni kanssa leikkimään ulos. Rakastan kuinka he huolehtivat minun lapsesta."No, tulitko vihdoin sanoo ettet halua olla missään tekemisissä lapsesi kanssa? Tiedätkö kuinka paljon hän ikävöi sinua! Hän itkee täällä, joka ilta ja sanoo ettet rakasta häntä!"Taeyeon huutamassa välittömästi minulle ja pyöräytin silmiäni.

"No anteeksi vain neiti en voi pitää suutani kiinni, mutta kerroin yöllä Chanyeolille lapsesta j-","Niin eli jätät lapsesi luokseni! Sinulla ei ole mi-","BYUN TAEYEON!"Huusin hänelle ja hän katsoi minua."Tulin tänne, koska otan Taehyungin itselleni! Chanyeol oli minulle ehkä hieman vihainen etten kertonut, mutta hän oli onnellinen, että meillä on lapsi. Ja hän haluaa ottaa vastuuta ja kasvattaa kanssani Taehyungin."Sanoin ja Taeyeon halasi minua.

"ONNEKSI OLKOON VELI RAKAS!"Totaalisesti tämä pilaa minun paidan kyynelillään!"Taeyeon, en halua meikkiä paitaani!"Hän katsoi minua järkyttyneenä."LEVISIKÖ MINUN KAJAALI?!"Hän huusi shokissa ja nyökkäsin."Baekhyun~ Lainaa mulle sun kajaalia."Hän alkoi kerjään minun KAJAALIA!!!

"En! Se on mun!","Lainaa!","En!","Kyllä!"Jatkoimme kinastelua siihen asti, kunnes Jessica tuli ja antoi Taeyeonille kaajalin. Nostin Taehyungin syliin."Onko sinulla ollut ummaa ikävä?"Kysyin ja hän nyökkäsi."TOSI IKÄVÄ!"Hän näytti käsillään ja naurahdin hänen söpöyttä."Jessica, kerro siskolleni, että lähdin jo kotio. Ohh ja käske häntä pakkaan kaikki Taehyungin tavarat."Sanoin ja lähdin Taehyungin kanssa takaisin kotiin kävellen.

Kyungsoo oli siellä tehnyt ruuan. Chanyeol istui siellä ja tuijotti Tvtä."Tae, mene appan luokse. Hän katsoo Tvtä."Hän nyökkäsi ja menin auttaan Kyungsoota kattamaan pöydän. Kuulimme molemmat naurua olohuoneesta. Taehyung ja Chanyeol molemmat hymyili onnellisina ja he leikkivät keskenään. Olen iloinen, että he tulevat hyvin toimeen.

Luhanin näkökulmasta:

Menin Sehunin kanssa välittömästi sairaalalle, kun kuulimme välittömästi mitä Krisille tapahtui. Amber soitti paniikissa meille ja hän jäi lapsien kanssa kartanoon. Menin välittömästi lääkärin luokse."Onko hän kunnossa?"Kysyin ehkä hieman rikkinäisellä koreankielellä ja Sehun kuiskasi korvaani, että hän voi hoitaa puhumisen.

Mut ei hän ole sen parempi! Hän ei osaa välillä kunnolla lausua S kirjainta!"Etsimme Wu Yifania. Minä tässä olen Oh Sehun ja hän on Wu Luhan, hänen veljensä."Sehun selitti ja lääkäri hymyili meille."Teille kävi onni. Olen hänestä vastaava lääkäri. Hän sai vain menetetyn muistinsa takaisin. Ei sen vakavempaa."Nyökkäsimme vain ja menimme hänen huoneeseen. Siellä hän istui vihaisena.

"Hei, oletko kunnossa?"Kysyin ja hän mulkaisi minua."Miksi väitit, että Zitao on kuollut ja etkä kertonut, että omistan toisenkin pojan!"Hän tiuskaisi vihaisena."Mitä? Mama ja papa niin sanoi minu-","Minä ja Yitao olimme ainoastaan auto-onnettomuudessa! Zitao ja Zifan oli kotona!"Hän puoli huusi ja en voinut tuntea kuin syyllisyyttä.

Mama ja papa kertoi, että he olivat kuolleet. Yifan ja Yitao selvisi vain hengissä."Yifan, minä en oikea-","Mistä tiedän, että voin luottaa sinuun?!"Hän tiuskaisi ja Sehun nousi seisomaan."Anteeksi nyt vain, mutta miksi Luhan piilottelisi sinulta näin suurta ja tärkeää sinulle! Jos syyttelet häntä turhasta niin lähdemme!"Hän oli vihainen ja Kris tuijotti meitä.

"O-olen pahoillani L-Luhan, mutta e-en tiedä, k-ketä uskoa enään."Hän oli oikeasti pahoillaan ja halasin häntä."Ei se mitään. Ymmärrän sinua. Tekisin samoin."Hymyilin ja halasin häntä."Voitko lähettää Chanyeolille viestiä? Ja käskee hänet tänne."Hän sanoi ja tein mitä hän käski tosin hänen puhelimella. En tiedä ketä Chanyeolia hän tarkoittaa.

"Chanyeol sanoi ettei pääse, koska hän viettää aikaa lapsensa kanssa."Sanoin ja nyt tiesin ettei hän ole se Chanyeol, jonka tunnen.

Krisin näkökulmasta:

"Anna tänne se."Sanoin ehkä hieman töykeästi, mutta en välittänyt. Hän antoi puhelimen minulle ja lähetin wapis hänelle viestiä.

Minä: Ala tulla tänne! Olen vittu sairaalassa ja raahaa, vaikka perheesi mukana! Tässä on kyse elämästä ja kuolemasta! 😡

DumboEarEggYeol: Hyvä on! Tulen! Onnellinen? 😒

Hymyilin viestille ja katsoin paria."Noin, nyt se tulee."Luhan löi kätensä otsaan ja nauroin tälle. Hetken ajan kuluttua Chanyeol tuli Baekhyunin ja oletusti heidän lapsi, koska se muistuttaa liikaa Baekhyunia."PARK CHANYEOL JA BYUN BAEKHYUN?! MITÄ HELVETTIÄ?!"Luhan huusi ja mulkaisin häntä.

"Turpa kiinni Luhan. Voitteko muut mennä pois, kun minulla on asiaa pelkästään Baekhyunille ja Chanyeolille."Tai no tarkoitin pelkästään Luhania ja hänen poikaystäväänsä. He lähtivät ja Baekhyun katsoi minua."En oikeasti meinannut uskoa, että olet elossa eka, kun Yeollie kertoi."Hän sanoi ja katsoin häntä välittömästi hämmästyneenä.

"Miten niin kuollut? Olen ollut elossa."Sanoin ja annoin hänelle 'selittä' katseen."Vanhempasi soitti Taolle ja sanoi, että sinä ja Yitao olette kuolleet."Hän sanoi ja nyt palaset alkoivat pikku hiljaa loksahdella paikoilleen."Missä Zitao on?"Kysyin ja he hymyili."Hän tuli aikasin Kiinasta. Hänellä tuli riitaa vanhempiesi kanssa ja hän on tällä hetkellä kotona."Baekhyun sanoi.

"Haluan nähdä hänet, kaipaan häntä!"Huusin melkein itkien ja Baekhyun hymyili."Minäkin sinua."Tämä ääni. Se kuuluu vain yhdelle ihmiselle ja se on...



Wu Zitao.

A//N: TAO JA KRIS TAPASI!!!!!!!!!!! Mitä mieltä olette luvusta? Toivon, että nautitte ja olette myös onnellisia, että he vihdoinkin tapasi toisensa. :D Tässä luvussa piti olla kaksoset, mutta päätin siirtää ne seuraavaan lukuun ja heidän päivän Amberin kanssa! *Kikattaa* Seuraavaan lukuun~ ^.^

Is that what I really want? (FIN Ver.)Where stories live. Discover now