Amberin näkökulmasta:
Rauhoittelin pojat ja sanoin heille, että Kris vain kaatui. Käskin heidät siksi aikaa Yitaon huoneeseen, kun Kris viedään sairaalaan ambulanssilla. Nyt täytyi vain keksiä mitä teen heidän kanssaan. Toki, soitin välittömästi Luhanille, kun Kris tultiin hakeen ja hän lupasi pitää hänestä huolta.
Pojat leikkivät ja kisasivat kumpi on parempi pelaan Mario Kartia. Tiedän sen olevan niin vanha peli jo, mutta Yitao tykkää pelata sitä ja niin näyttävästi Zifan. He ovat aivan kuin kaksoset! En yhtään ihmettelesi, jos joku tuli minulle sanomaan, että he ovat kaksoset, mutta koko ajatus on valetta ja naurettavaa.
"HEI! EI NOIN SAA TEHÄ!"Yitao huusi ja Zifan nauroi."AHH!!!! MÄ TIPUIN!"Zifan huusi vuorostaan ja en voinut olla hymyilemättä kuinka söpöä heidän käytös oli!"Amber täti!"Yitao huusi ja menin heidän luokse."Niin?"Kysyin ja he hymyili meille."Missä Krystal täti?","Täällä näin kulta~"Hänen kaunis ääni lauloi ja tuli meidän luokse.
Hän oli minulle vihainen, koska olin mukamas pilannut hänen ja hänen poikaystävänsä suhteen! En ole syyllinen siihen! En edes tiennyt, että he olivat eronneet ennen kuin hän tuli ja syyttää minua siittä. Luna muiden tyttöjen kanssa ja tunsin kuinka tätini alaiset tuijottivat meitä halveksien.
Tätini on yrittänyt monta kertaa potkia meidät talosta ulos, mutta papa ja Yitao on aina asettunut häntä vastaan. Tosin hänen alaisensa kohtelee meitä kuin kerjäläisiä ja se on ärsyttävää! Tosin olen yksin tutkinut erästä tapausta. Se liittyy omaan sukuuni. Muistan, kun Kris ja Tao meni salaa naimisiin tädiltäni. Olin yksi heidän häissä. Kuvasin Luhanille koko tapahtuman ja hän oli onnellinen, että sai edes nähdä häät.
Tätini oli niin vihainen silloin ja aina, kun jäimme kaksin hän haukkui kuinka paljon hän vihaa Taoa. En yhtään ihmettele, jos Tao ei olisi kuollut. Se on juuri se mitä olen tutkinut. Oli eräs kaunis päivä, kun olin Lunan kanssa pihalla ja näimme Taon! Me tunnistamme hänet mistä vain ja hänellä oli pieni poika mukanaan, joka oli varmasti Zifan!
Joten olen tutkinut asiaa yksin ja en halua vaarantaa muiden tyttöjen elämää, joten en ole edes kertonut heille tästä."AMBER!"Kuulin Krisin huutavan ja kumarsin välittömästi häntä kohti. En edes katsonut häneen."Hyvää iltaa herrani. Eikö sinun olisi pitänyt levätä?"Kysyin ja kuulin kikatusta."Amber, olet aina niin huolehtiva Fannien suhteen."Tämä ääni ja nousin katsomaan heitä...
"MAMA!!!"
Krisin näkökulmasta:
Zifan halasi Taoa heti ja Amber seisoi järkyttyneenä muun palvelusväen kanssa. Yitao tuli halaamaan minua ja nostimme pojat syliimme yhdessä."Zifan, tässä o papa ja kaksoisveljesi Yitao."Tao sanoi ja kaksoset tuijottivat toisiaan hetken, kunnes..."VELI!"He huusivat yhteen ääneen ja alkoivat kikattamaan."Haluan maman syliin!","Minä papan!"He kummatkin huusivat yhtä aikaa ja teimme niin kuin lapset halusivat. He alkoivat itkemään onnesta ja Amber hymyili muiden tyttöjen kanssa.
"Amber, tekisitkö muiden tyttöjen kanssa ruokaa. Kutsuimme ystäviämme juhlimaan meidän paluuta."Sanoin ja tytöt lähtivät välittömästi keittiöön. Sillä välin pelasimme perheenä Mario Kartia. Pelasimme joukkue peliä. Tao ja Yitao yhdessä sinisessä tiimissä ja me Zifanin kanssa punaisessa tiimissä. Kuulimme ovelta koputusta ja Victoria aukaisi oven.
"Turpa kiinni Park!"Aww, kaipasin Kyungsoota ja hänen luonnettaan. Voin muistaa edelleen kuinka hän oli aina tappaa Chanyeolin ja Baekhyunin. He tulivat sisään ja näin Chanyeolin pikku veljen. Hän on palannut Amerikasta? Aika on kulunut niin paljon viimeksi, kun näin hänet! Ohh ja hän oli silloin Krystalin kanssa yhdessä.
"Terve!"Hymyilin heille ja Kyungsoo tuli välittömästi lyömään minua takaraivoon."Auts!"Mumisin, koska se on hieman herkkä paikka."Seuraavalla kerralla, kun näin tapahtuu niin lupaan ettet selviydy siittä hengissä!"Hän tiuskaisi ja aloin murjottamaan."Soo, rauhoitu."Tao sanoi ja Kyungsoo hymyili hänelle.
"Aww, et antanut minun halata sinua, kun lähdit niin kiireellä!"Hän sanoi ja halasi häntä hymyillen."Herrani, ruoka on valmista."Sulli hymyili meille ja menimme ruokailu huoneeseen. Amber ja Luna tarjoili ruokaa, kun taas Sulli ja Victoria viiniä tai kuoharia."Anteeksi, mutta saisinko maitoa tai vettä?"Kyungsoo kysyi ja Sulli toi hänelle maitoa.
"Aww, vanha kunnon Soo. Et vieläkään juo alkoholia."Sanoin ja hän pyöräytti silmiään."Missä lapset?"Hän kysyi ja Tao hymyili."Hän on Krystalin kanssa. He ovat menossa nukkumaan. On liian myöhä heidän olla hereillä."Tao sanoi ja Kyungsoo nyökkäsi."Tosin en juo alkoholia kuin eräät. Voin muistaa kuinka Baekhyun ja Chanyeol oksensi koko kämpän, sitten sinä mursit kylkiluut. Tao sai mustan silmän kaaduttuaan..."Kyungsoo kertoi ainakin vartin miten me tunaroitiin kännissä.
"Voi, muistatteko, kun Soo joi ensimmäistä kertaa? Hän oli niin kännissä ettei pysynyt pystyssä, hän oli täysin vasta kohta itselleen. Hän ei voinut viikkoon näyttää kasvojaan koulussa, koska kaikki oli nähnyt hänestä likaisen puolen."Baekhyun nauroi ja Kyungsoo löi tätä takaraivoon."Turpa kiinni Byun. Muistan, kun sinä ja Chanyeol ette vielä seurustelleet. Kuinka sinä kännissä olit hänessä kiinni!"Kyungsoo nauroi ja Baekhyun oli ilmeetön.
"Okei, loppu!"Sanoin, koska se oli oikeasti hauskaa. Baekhyun aina kännissä roikkui Chanyeolissa kiinni. Hän teki kaiken saadakseen hänen huomion. Kerran hän jopa strippasi hänen edessään. Se oli huikeaa ja hauskaa! Krystal tuli huoneeseen."Herrani, lapset nukkuvat."Hän sanoi ja tuijotti Kyungsoota. Molemmat tuijottivat toisiaan vihaisena.
"Soojung, mitä teet täällä?"Kai puhui pitkästä aikaan ja Krystal virnisti."Olen töissä täällä."Älä vain sano, että nämä kaksi ovat eronneet tai jotain muuta."Toit näyttävästi huoran mukana.","K-Kyung-"Kuulin muiden hieman olevan järkyttyneitä. Kyungsoo oli Krystalin kurkussa kiinni."Sanot sinä jolle yksi ei riitä!"Kyungsoo huusi ja Krystal pyöräytti silmiään.
"Niin ja sinä et osaa pitää näppejäsi erossa toisen miehestä!","HÄN EI OLLUT EDES SINUN SILLOIN!"Kyungsoo huusi ja nämä kaksi alkoivat tappelemaan. Kummatkin toistensa hiuksissa kiinni. "Amber ja Victoria voitteko pitää Krytalista kiinni, kun minä ja Cha-"Katsoin, kun Kai meni kummatkin väliin.
"Soojung! Olen päässyt sinusta jo yli ja olen valinnut Kyungsoon. Päästä irti ja mene sen Amberin kanssa."Hän tiuskaisi ja halasi Kyungsoota. Kyungsoo peitti kasvojaan tämän rintaan ja Krystal katsoi Amberia vihaisena."VIHAAN SINUA AMBER! ÄLÄ ENÄÄN KOSKAAN PUHU MINULLE!"Krystal juoksi huoneesta ulos kyyneleet silmissään ja Amber oli hämmästynyt."Voiko nyt joku kertoa mitä olen tehnyt?"Amber kysyi ja Kai kääntyi katsomaan häntä.
"Hetkinen, oletko sinä Amber?"Kai kysyi ja Amber nyökkäsi vastauseksi."Ei helvetti!"Kai jätti yksin Kyungsoon seisomaan siihen. Hän lähti juoksemaan Krystalin perään ja Kyungsoo katsoi maahan. Hän puristi kätensä nyrkkiin."Kyungsoo, oletko kunnossa?"Baekhyun kysyi ja yritti halata tätä, mutta tämä työnsi hänet pois. Hän huusi hänelle ettei koske häneen ja samassa hän pyörtyi!"Kyungsoo, jos taas leikit pyörtyneesi niin tämä ei ole hauskaa."Chanyeol sanoi ja Baekhyun ravisti Kyungsoota hieman, mutta tämä ei tehnyt elettäkään.
"KYUNGSOO?!"
A//N: Uusi luku! Toivon, että piditte! Toivottavasti Kyungsoo on kunnossa. 😧 Ja Kai! Miksi jätit hänet yksin?! T.T
Seuraavassa luvussa selviää kaikki mikä jäi kesken tässä luvussa. Nähdään seuraavassa luvussa~ 😘Halusin vielä kiittää ihanaa kommentoijaa~ Kiitos sinulle~ 😘
Ohh, ja en todellakaan unohda kiittää teitä jotka luette tarinaa~ Kiitos teille kanssa~ 😘
YOU ARE READING
Is that what I really want? (FIN Ver.)
FanfictionHi everyone! I thought that I start write story in here. This is Finnish version but I will add English version if someone want that. So hope u enjoy! Onko tämä se mitä oikeastin haluan? Että elämäni rakkaus on kadonnut. Minä tiesin olisin voinut...