Minä Rakastan Sinua!

77 6 0
                                    

Yitaon näkökulmasta:

"PAPA!"Huusin ja juoksin hänen huoneeseen. Hän oli jo hereillä ja hymyili minulle."Onko kaikki hyvin Yitao?"Hän kallisti päätään ja kiipesin sänkyyn. Menin istumaan hänen syliin ja hymyilin hänelle."Mitä me tehdään tänään?"Kysyin ja hän sekoitti hiukseni. Hän nauroi samalla kun teki sitä."Se on yllätys."Ristin kädet rintaani vasten ja aloin murjottamaan. Hän suuteli minua päähän."Muistutat niin paljon mamaasi. Et pelkästään ulkonäöltä vaan myös luonteelta."Kikatin.

"Mutta haluan olla yhtä pitkä kuin papa."Hän nauroi ja hän nosti minut syliini. Halasin häntä tiukasti. Papa käveli olohuoneeseen ja siellä oli... RUOKAA!!!!

Hän laski minut alas ja aloin välittömästi syömään leivonnaisia. Hän söi myös, mutta hän ei syönyt niin paljon kuin minä."Papa, papa. Maista tätä!"Ojensin hänelle kuppikakun ja hän maistoi sitä."Onko se hyvää?"Kysyin ja hän nyökkäsi. Hän otti suuren kirjan esiin ja aloin taas murjottamaan."Tiedän ettet ehkä pidä katsoa valokuvia, mutta täältä löytyy paljon kuvia minusta ja mamastasi."Hän kertoi ja menin välittömästi hänen syliin. Hän asetti valokuva albumin jalkojeni päälle. Hän aukaisi sen varovasti ja sieltä löytyi paljon kuvia mamasta ja papasta!

 Hän aukaisi sen varovasti ja sieltä löytyi paljon kuvia mamasta ja papasta!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mama muistuttaa jotakuta, mutta en oikein tiedä ketä. Kuvat olivat hauskoja ja hassuja. Papa näytti niin omituiselta ja mama on niin nätti. Haluan maman takaisin. Haluan aidon perheen. Haluan maman kuten Zifanilla. Hän on ihana, mukava ja lempeä. Olen kateellinen Zifanille."Onko kaikki hyvin Yitao?"Papa kysyi ja pudistin päätäni."Minulla on mamaa ikävä."Vastasin myöntävästi ja hän halasi minua."Niin on minullakin."Hän sanoi ja hieroi selkääni rauhoittavasta. Tunsin, kuinka silmäni alkoivat mennä kiinni ja sen jälkeen näin vaan pelkkää mustaa.

Krisin näkökulmasta:

Kannoin Yitaon takaisin hänen huoneeseen ja ruumistani särki. Hyvä kuin melkein pysyin pystyssä ja uskollisin hovimestarini juoksi luokseni. Hän piti minusta kiinni ja auttoi minut sänkyyn."Kiitos Amber."Sanoin ja hän hymyili minulle."Ei tarvitse kiitellä, teen vain työtäni herrani."Amber vastasi ja otin häntä kädestä kiinni."Amber, haluan sinun olevan Yitaon pää lapsenvahti. En oikein pidä hänen nykyisestä."Hän nyökkäsi ymmärtääkseen ja annoin hänelle luvan poistua huoneesta.

Ruumini oli tulessa ja sitä särki. Tuntui siltä kuin kuolema olisi lähellä. Tunsin kyyneleiden valuvan silmäkulmistani poskia pitkin leukaan. Amber toi minulle kaksi särkylääkettä ja vesi lasin. Otin lääkkeet ja join veden. Lääkkeistä jäi kauhea jälki maku ja Amber tuijotti minua."Herrani, sinun pitäisi levätä ja älä rasita itseäsi liikaa."Hän sanoi ja hän käyttäytyi kuin olisi minun mamani.

"Amber, kuulostat aivan mamalta."Nauroin ja hän pyöräytti silmiään."Heh heh Yifan. Itse kuulostat papalta."Amber sanoi ja tuijotin häntä."YAH! En ole kuin enoni!", "En minäkään ole kuin tätini rakas serkkuni."Amber sanoi ja pyöräytin silmiäni."Minä olen herra."Sanoin ja hän nauroi."Miten vain Yifan. Olet serkkuni ja tiedät sen, mutta olet myös herrani. Tädistä tuli muuten mieleen. Hän on tulossa illalliselle huomenna."Amber sanoi ja pyöräytin silmiäni.

"Vastaa hänelle, että olen toipumassa ja en vastaan ota ketään."Sanoin ja Amber huokaisi."Olisipa se niin helppoa. Suurin osa alaisistasi on hänen valloissaan ja he kertovat kaiken. Mutta voit aina luottaa minuun, Krystaliin ja muihin tyttöihin."Hän sanoi ja nyökkäsin vain ymmärtääkseni."Olen iloinen, että minulla on teidät. Mitä tekisin ilman teitä?"Kysyin ja Amber vastasi hymyillen.

"Aivan, herrani. Olen tutkinut erästä asiaa, mutta se saa jäädä toiseen kertaan. Kerron sitten, kun tutkimus on valmis."Amber sanoi ja hymyilin hänelle."Ilo mielin, nyt voit lähteä."Katsoin, kun hän lähti huoneesta pihalle ja otin puhelimeni käteen. Löysin Taosta kuvan. Se oli ihana ja suutelin puhelimeni näyttöä. Tunsin kuinka silmäluomeni painautui kiinni ja vajouduin unen maailmaan.

A//N: Okei siis Krystal on myös hovimestari Krisin kartanolla, mutta päivisin hän on kuvaamataidonopettaja. Krystal ja Amber eivät ole yhdessä...
Vielä 😏
No, kuitenkin, mitä piditte luvusta? :D
Olen pahoillani kirjoitusvirheistä, jos niitä sattuu olemaan taas. 😂😅

PS. Yritän vastata kommenteihin. 😅

Is that what I really want? (FIN Ver.)Where stories live. Discover now