°•BİZ KIZLAR ÇETESİ GÖZÜ KARARMIŞLARIZ•°

27.6K 854 186
                                    

Multi: Kızlar çetesi ve tanıtım videosu umarım beğenirsiniz iyi okumalar...

*Düzenlendi*

Kar taneleri döküldü gökten, farklı şekilleri ve farklı renkleriyle 7 genç kızı ve onların hayat hikayelerini oluşturarak...

Kaderleri birleşmiş umutları intikam ateşiyle harlanmış tutuşmaya başlamıştı. Bu 4 element: Toprak, Hava, Su ve Ateş 'in 7 farklı şekilde birleşerek oluşturduğu 7 kızın intikam hikayesiydi, intikam savaşıydı...

TOPRAK ve SU

Mira AYDOĞMUŞ

Tek tek sütunlar yükseldi sudan. Kan toprağa karıştı, su kana kendini adadı. Ailesini toprağa verdi daha sonra. Bir su kadar temiz ve berrak ruhu toprak karıştırılarak çamura çevirdi onu. Kirli ve yıkanınca geçmeyecek bir çamura...

ATEŞ ve TOPRAK

Kumsal Ada DOĞAN

Yer yarıldı cehennem dışarıya fışkırıp tüm ateşini dağıttı ortalığa. Kiminin kalbine düştü, bazense hiç ayrım yapmaksızın düştüğü yeri yaktı büyük bir ateşle. Tıpkı her genç kızın hayatının kararması gibi. Kumsalda belki onlardan biri olacaktı, belkide fahişelik yapacaktı oda. İzin vermedi. Ruhundan çıkan öfke yüzyıllık bir nefretle dağıttı parçalarını, savurdu kendini her yere. Daha sonra körüklendi ve büyük bir yangın, ateş çıkardı ortaya. İntikam ateşini...

TOPRAK ve HAVA

İrem TANLI

Asla birleşemeyecek iki element yer ve gök, intikam ve aşk. Kalbine iğne batırıp tüm iyi duyguyu havaya karıştırdı, daha sonra ise vahşi bir hayvanın kanını içerek nefretle besledi kalbini. Ya aşk! Ona ne mi olmuştu? Onu toprağa gömmüş ve intikama dört elle sarılıp ona taparcasına bağlanmıştı. Şimşek çoktan ışığını gösterip çakmış, azrailin kızı yeryüzüne sinmişti...

SU ve ATEŞ

Alara Deniz ARMAĞAN

Su saçıldı parıldayan bir pınardan daha sonra ateş geldi ve buharlaştırdı onu. Su tekrar taştı ve ateşi söndürdü bu kısır bir döngü halinde devam etti. Tıpkı ailesini kaybettiğinde her gün bir anka kuşunun aksine nefretiyle doğması gibi...

SU ve HAVA

Doğa GÜÇLÜ

Dalgaları kenar da saflıkla parıldayarak çarpıyordu kıyıya. Ta ki annesi dediği kişinin onu fuhuş çetesine uyuşturucu borcu yüzünden satmaya kalkışana kadar. Rüzgarlar esti gök gürültüsü tüm evrende yankı uyandırarak gürledi. Dalgalar tsunami etkisiyle tüm ülkeyi sular altına almıştı herşeyi boğmak üzere...

HAVA ve ATEŞ:

Rüya DEMİR

Bir kor parçası düştü yüreğine. Doğruluğuna inanılmayıp yalanlara inanıldığı için düşen bir kor parçası. Annesi inanmamıştı ama oda vazgeçmemişti doğrudan. Rüzgarların eserek ortaya çıkardığı intikam savaşından...

TOPRAK, HAVA, SU ve ATEŞ

Dolunay Gece ÇETİN

Ruhunu barda tecavüze uğradığı an toprağa gömdü. Rüzgarları eserek kor parçası ateşleri canlandırırken, suyla beraber kalbini buz oluşturarak dondurdu. Üstüne birde tecavüzcüsünün çocukluk aşkı olduğunu öğrendiğinde ateş artık canlanmaktanda öte olmuş kanlanmıştı. İnfaz ettiği ruhuna geri emir vererek topraktan çıkardı ve diğer elementlerin yardımıylada artık bir intikam savaşçısıydı. Ruh ölü bir şekilde bedene yerleşip her şeyi karşısına almıştı. Fırtınalar kopmuş, cehennem yeryüzüne çıkmış, kendine yeni dağlar yaratırken tsunami ile birlikte oraya su doldurmuş erimek üzere olduğu kalbinin etrafına tekrar buzdan duvarlar örmüştü. Dolunay karanlığa gömülmüş yıldızları söndürmüştü. İşte o an nefret ve umudun birleşimi olan intikam savaşçısı Gece doğmuştu...

****

"Kim bilebilirdi ki tek umudum olan yıldızlarında bir gün söneceğini?..."- Dolunay Gece ÇETİN

"Mutsuzken daha önceki mutluluklarını düşün ve gülümse... Unutma Zhen 'inde dediği gibi 'Eskiyi asla yeniler silemez.'" - Rüya DEMİR

"MAVİLERİM IŞIKTI belkide umut... Ama sen ikisinide ÖLDÜRDÜN, mavilerimi başka kahvelere gömdün!" - Kumsal Ada DOĞAN

"Ruh mudur acı çeken yoksa kalp mi? Ruhtur... Çünkü öldükten sonra bile ruhun o acıyı hisseder..." -Mira AYDOĞMUŞ

"Göz kapakların ağırlaşır, bedenin soğuğa teslim olur. Sonra ne olur biliyor musun? Ahhaha... ÖLÜRSÜN!" -İrem TANLI

"Gün geçtikçe daha da üzülür, yıpranırız işte o zaman karanlığa gömülüp ruhumuzun parçalanışını cam kırıkları halinde çöpe atarız..." - Doğa GÜÇLÜ

"Kalbim bir anka kuşu gibi. Tek farkımızsa o küllerinden ben nefretimden doğuyorum..." - Alara Deniz ARMAĞAN

******

Artık onlar saflığını ve masumluğunu kaybetmiş, umutları intikam için var olan, kalpleri intikam için atan, masumiyeti sıfır kızlar çetesiydi...

"Ya karanlık senin olacaktı, ya da sen karanlığın..." - Solitariopallida244

KIZLAR ÇETESİ (Gözü Kararmışlar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin