"Μπορώ να κάθομαι και να σε χαζεύω για ώρες " ο Έρικ μου ψιθυρίζει στο αυτι καθως βγάζω την μπλούζα μου .
"Μπορείς να φύγεις σε παρακαλώ ; Θελω να κοιμηθώ " του λεω ψυχρά χωρις καν να τον κοιτάζω , τωρα το πως μπούκαρε στο δωματιο μου δεν ξερω , θυμαμαι οτι ειχα κλειδώσει την πορτα .
"Ελα να κοιμηθούμε μαζί " μου ψιθυρίζει και νιώθω την ανασα του στον λαιμό μου , ηρθε πολυ κοντα μου , τα δαχτυλα του αγγίζουν την τυραντα του σουτιέν μου και την κατεβάζει αργά . Δεν προκοιτε να τον αφήσω να χαρεί ... Αμέσως γυροζω οστε βα είμαστε πρόσωπο με πρόσωπο . "Τι δεν καταλαβαίνεις απο το "Άι στο διάολο Έρικ " που σου ειπα το πρωί ;" Ρωτάω σχεδόν φωνάζοντας και σφυγγει το σαγόνι του , σκατα ... Ειναι τοσο σεξυ αυτην την στιγμή . "Μα , μα εγω νόμιζα πως θα συμφονουσες να κάνουμε μονο φάσεις "
Νομιζω πως θα εκραγώ με τα λόγια που μου λέει αυτην την στιγμή , θελω να τον σκοτώσω . "Οι φάσεις στις τσουλες που έφερνες σπιτι οχι σε εμενα κατάλαβες ; Δεν ειμαι σαν αυτες , νόμιζα πως με ήξερες Έρικ " φωνάζω μεσα στην μούρη του με τα δάκρυα να καίνε τα μάγουλα μου , ναι άρχισα να κλαίω ... Πάλι .Το χέρι του πάει στο μάγουλο μου και σκουπίζει το δάκρυ που μόλις έπεσε , "δεν θέλω να σε βλέπω έτσι " , μου ψιθυρίζει , η ζέστη του χεριού του με κάνει να ανατριχιάζω και ένας λυγμός φεύγει από τα χείλι μου χωρίς να το θέλω . '' εσύ με κάνεις έτσι '' λέω με πόνο και κοιτάω τα μάτια του που γυαλίζουν . σφίγγει τα χείλι του σε μια ευθεία γραμμή και με κοιτάει . '' γαμώτο '' ψιθυρίζει και με αρπάζει από την μέση κολλώντας τα χείλι μας . σφίγγω τις γροθιές μου και τον κοπανάω στο στήθος με όση δύναμη μου έχει μείνει , τον αγαπώ ρε γαμώτο , τα χείλι του είναι σαν ναρκωτικό , με χαλαρώνει μα με καταστρέφει .
Μου δαγκώνει το κατω χείλος και υστερα με αφήνει . "Σε θελω ρε Ολίβια τι δεν καταλαβαίνεις ; Οταν σε ειδα με εκεινον τον τύπο , αυτόν το Αλέξανδρο μου ηρθε να εκραγώ και ας στο έπαιζα κολλητός , δεν μπορώ να σε αγγίζουν οι άλλοι " φωνάζει καθως με κολλάει με φορα στον τοιχο με το σωμα του πανω στο δικο μου . "Δεν τοδείχνεις ομως , δεν δείχνεις πως με θες" ψιθυρίζω κοιτοντας αυτά τα καταπράσινα μάτια .
Αυτά τα ματια που με κάνουν να λιώνω , που ανήκουν στον άνθρωπο που με ανατριχιάζει με κάθε άγγιγμα του .
"Ολίβια δεν ξερω ... Αν σου αξίζω , δεν ξερω αν ειμαι ο κατάλληλος για εσένα "
Μου ψιθυρίζει και θελω να του πω να σκάσει , λέει βλακείες , εννοείται πως ειναι αυτός που μου αξίζει , αν οχι αυτός που παραλίγο να χάσει την ζωη του για εμενα, τοτε ποιος ;
"Έρικ τι λες ; " βγάζω ενα γελακι και με κοιτάει . "Νιώθω πως δεν ειμαι ο κατάλληλος , δεν κάνω ποτε σχέσεις Ολίβια , θα σε πλήγωσω " λέει με τα χείλι μας να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής . "Δεν θα με πληγωσεις το ξερω , το νιώθω ... Εδώ " του λεω δείχνοντας το σημείο που βρίσκεται η καρδια μου , μου χαμογελαει και χαϊδεύει την γυμνή μου σάρκα αφου ειμαι ακόμα με το σουτιέν μου . "Αφου το νιωθεις εσυ , κατι ειναι αυτο "
Λέει δίνοντας μου ενα απαλό φιλι στα χείλι. Τα χείλι του χαϊδεύουν τα δικα μου και υστερα το φιλι μας γίνεται ποιο δυνατό με τις γλώσσες να να παιζουν τον δικο τους χορό , τον θελω αυτόν τον άνθρωπο και ας ειναι ένας μεγαλος μπελάς . Χαϊδεύει την πλάτη μου και μετα την κοιλιά μου , ανατριχίαζω ολόκληρη και νιώθω πως τον θελω τωρα αυτην την στιγμή . "Πήδα" λέει μεσα απο το φιλι μας κοπανοντας το μπούτι μου . Τυλίγω τα πόδια μου γύρο του και εκεινος με ακουμπαει απαλά πανω στο κρεβατι . "Μικρούλα " ,μου γελάει καθως φιλάει τον λαιμό μου . "Και αγνη " ψιθυρίζει καθως κατεβαίνει κατω στην κοιλιά μου με ενα μονοπάτι απο τα φιλία του . Βαριανασενω καθως το πρόσωπο του παει στα πόδια μου , τα δαχτυλα του πανε στο κολλάν μου και σιγα σιγα πανε στο κολλάν μου , το κατεβάζει με ευγένεια και υστερα ξανανεβαινει . Με φιλάει με πάθος και αποφασίζω να πάρω τον έλεγχο για λιγο και τον σπρώχνω ανεβαίνοντας πανω του γωνατιστη με τα πόδια μου αριστερα και δεξιά του . "Οπα τίγρη μου " γελάει και το κάνω και εγω . Ανασηκωνεται και βγάζει την μπλούζα του , σκύβω και αρχίζω να φιλάω τον λαιμό του κατεβαίνοντας όλο και ποιο κατω φιλοντας τους κοιλιακούς του . Υστερα ξαν ανεβαίνω και πέφτω πανω του κολλοντας το στήθος μου πανω στο δικο του . Σηκώνει το χερι του και παει μια τούφα πισω απο το αυτι μου .
"Ποτε δεν πίστευα οτι θα σε ήθελα διαφορετικά , γουτσουνι " γελάει και το κάνω και εγω , μακάρι να μπορούσε αυτη η στιγμή να μείνει έτσι για παντα ομως το κουδούνι μας σταματάει και αναστεναζουμε και οι δυο . Γουρλωνουμε μαζι τα ματια και σηκώνομαι βάζοντας το κολλάν μου και την μπλούζα μου .
Ανοίγοντας την πορτα βρίσκουμε την Αλίκη να κλαίει μπροστα μας . Αμέσως πέφτει στην αγκαλιά του Έρικ και εκεινος την σφίγγει πάνω του σαν να ειναι οτι εχει , την αγαπάει τοσο πολυ , κάποτε μου ειχε πει οτι ειναι η αδελφη που δεν ειχε ποτε , και οντος φενεται απο τον τροπο που την δείχνει την αγαπη του . "Κοριτσάκι μου τι σου εκανε ;"
Εκεινη υψώνει το κεφαλι της και τον κοιτάει . "Τι-τιποτα , α -απλα νομιζω πως , πως ει-ειμαι , έγκυος " λέει και ανοίγουμε και οι δυο το στομα μας διάπλατα .
"Τι;"Χμμ... Έσκασε η βόμβα , τι λετε λοιπόν ; ....
Vote and comment loves!!
Kisses !!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Let's get loud
Romance"Τέλος Έρικ , δεν μπορώ να το ανέχομαι όλο αυτο " Φώναξα , δεν μπορώ να τις βλέπω εδώ μέσα . "Οο έλα τώρα βρε γοουτσούνι , μια κοπέλα ήταν είδες έφυγε τώρα " Μου ψιθύρισε χαϊδεύοντας το μάγουλο μου. Για την Ολίβια είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να...