Κ23

1.6K 180 16
                                    

"Νομιζω πως ήρθε η ώρα να πηγαίνουμε "

Του λέω καθώς τον κοιτάω που έχει καρφώσει το βλέμμα του πανω στο παγωτό του , που πριν λίγα λεπτά είχε ρίξει κάτω .

"Θες το δικό μου ;"

Τον ρωτάω και μου χαμογελάει αρπάζοντας το .

"Αχαμ ..."

Κάνει και ρίχνει το το δικό μου κάτω .

"Πες μου έναν λόγο που το έκανες "

Λέω με σοβαρό ύφος και εκείνος συνεχίζει να έχει αυτο το χαζό χαμόγελο .

Χωρίς να πει λέξη απλά σηκώνεται και με αρπάζει ρίχνοντας με στον ώμο του .

"ΕΙ άσε με "

Φωνάζω γελώντας και εκείνος με αφήνει στην σέλα της μηχανής του .

Δεν μιλάω καθώς τον παρατηρώ που μου βάζει το κράνος και με κοιτάει με το υπέροχο βλέμμα του .

"Βόλτα δεν ήθελες ; Βόλτα θα έχεις "

Λέει και ανεβαίνει πανω στην μηχανή .

Ταξιδεύουμε τουλάχιστον για μια ώρα μέχρι που σταματάει έξω απο ενα πολυ όμορφο σπίτι με θέα την θάλασσα .

Κατεβαίνουμε απο την μηχανή και με φιλάει πεταχτά πριν με πιάσει απο το χέρι και με τραβήξει απαλά μεσα στο σπίτι .

"Αυτο εδω ειναι το σπίτι της θείας μου , δεν έρχεται ποτε και μου έδωσε τα κλειδιά για όποτε θελω να έρχομαι.

Λέει και με μια γρήγορη κίνηση με αρπάζει βάζοντας με στον ώμο του σαν τσουβάλι .

"Ερικ άσε με κατω "

Φωνάζω γελώντας καθώς τον ακούω να ανοίγει μια πόρτα .

Μετα απο λίγα λεπτα νιώθω το σώμα μου να προσγειώνεται πανω σε ενα κρεβάτι .

Μου χαμογελάει και τον παρατηρώ που παει να ανοίξει δυο μεγάλες παχιές μοβ κουρτίνες .

Όταν τις ανοίξει αμέσως βλέπω οτι δεν υπάρχει τοίχος αλλά ενα μια μεγάλη τζαμαρία με θα την θάλασσα .

"Τέλειο ε ;"

Με ρωτάει και εγω με πονηρό βλέμμα σηκώνομαι και τον αγκαλιάζω απο πίσω .

Κάνω μύτες για να τον φτάσω και τον φιλάω κατω απο το αυτί του .

"Δηλαδή άμα κάνουμε έρωτα μπορεί να μας δει κάνεις ;"

Λέω παριστάνοντας την ενοχλημένη .

Τον ακούω να γελάει πονηρά και να κλείνει αμέσως τις κουρτίνες .

Let's get loudWhere stories live. Discover now