"Λοιπόν ποια ειναι η εγκυμονούσα ;" Η γυναικολόγος βγαίνει απο το γραφείο χαμογελαστή και η Αλίκη γουρλωνει τα ματια της , δεν ήθελε να παει στον γιατρό με τιποτα , μέχρι που ο Έρικ αναγκάστηκε να την παρει στον ώμο του και να την βάλει στο αυτοκίνητο .
"Αυτη " η Αλίκη δείχνει με το χερι της τον Έρικ χωρις να κοιτάξει ποιον δείχνει , μαλλον ήθελε εμενα αλλα δεν το κατάφερε αφου δεν κοιτούσε . Η γυναίκα χαμογελαει και ο οταν η Αλίκη γυρναει το κεφαλι της γελάει και εκεινη . "Εγω ; Έγκυος. ;ο θεε μου δεν το πιστεύω παω να εξεταστώ " ο Έρικ κανει σαν ενθουσιασμένη κοπελα και πιανει το χερι της γυναικολόγου . "Θα με εξετάσεις ;" Της χαμογελαει πονηρά και νιώθω να βράζω απο μεσα μου . "Δώσε μου το κινητό σου και καποια στιγμή οταν εχω χρόνο θα σε εξετάσω " του απαντάει χαροπά και τρελαίνομαι , ο ναι θα τον εσφαζα αν δεν ήταν η Αλίκη και ο Εντ εδώ . "Ελα γλυκιά μου παμε " λέει στην Αλίκη και εκεινη απροθυμα μπαίνει μεσα στο ιατρείο .
Ο Έρικ κάθετε διπλα μου και μου δίνει ενα φιλι στο μάγουλο παιχνιδιάρικα . Γυρνάω το κεφαλι μου κοιτάζοντας τον μα άγριο βλέμμα ομως δεν δείχνει να πτοητε , "τι έγινε μωρο μου ; Ζηλεύουμε ;" Ρωτάει και σηκώνομαι απότομα . "Εντ θα ειμαι στο αυτοκίνητο , ελάτε οταν τελειώσετε " λεω στον αδελφό μου και παω προς το ασανσέρ , το ιατρείο της ήταν στον 6ο όροφο . Μπαίνω μεσα και οταν οι πόρτες ειναι έτοιμες να κλείσουν ενα χερι τις σταματάει και μπαίνει μεσα , σκατα . "Έρικ φύγε " φωνάζω εκνευρισμένη , εκεινος κανει πως δεν με ακουει και πατάει ενα κόκκινο κουμπακι καθως κατεβαίνουμε , το ασανσέρ σταματάει και πανικοβαλομαι. "Ο θεε μου σταμάτησε " φωνάζω αρχίζοντας να χτυπάω την πορτα .
Ο Έρικ μου κλείνει το στομα αγκαλιάζοντας με απο πισω . "Σσς εγω το σταμάτησα μωρο μου " ψιθυρίζει στο αυτι μου και ηρεμώ κάπως .
"Ωραία τοτε καντο να αρχίσει ξανα "
Λεω άγρια χωρις να δείξω οτι εχω ανατριχιάσει ολόκληρη στο άγγιγμα του . "Οχι μέχρι να με φιλήσεις , ελα μια πλάκα έκανα πριν με την γιατρό " , μου απολογείται , οπα κάτσε , μου απολογείται ; Δηλαδή σαν το αγόρι που απολογείται στο κοριτσι του ;
"Γιατι τι σου ειμαι για να σε φιλησω "
Ψιθυρίζω αισθησιακά , θα τον τρελαίνω και θα πει αυτο που θελω να ακούσω .
Τουρλωνω τον ποπο μου με αποτέλεσμα να κολλησω όλο μου το σωμα πανω του , η πλάτη μου ακουμπαει στο στέρνο του και τρίβομαι απαλά πανω του , μπορώ να νιώσω τον ερεθισμό του .
"Τι σου ειμαι Έρικ ;"
Λεω ξανα και με μια κίνηση με γυρναει για να τον κοιτάξω κολλοντας με στον καθρέπτη του ασανσέρ .
"Εισαι η κοπελα που με τρελαίνει , με τρελαινεις Ολίβια . " μου ψιθυρίζει φιλοντας τον λαιμό μου . "Η κοπελα μου " λέει στο τελος και νιώθω να απογειώνομαι , ειπε αυτο που περίμενα ενα χρόνο απο τα χείλι του . Αμέσως σηκώνω το πρόσωπο του απο τον λαιμό μου και τον κοιταω . "Χμμ... Το κοριτσι σου ε;" Ψιθυρίζω χαϊδεύοντας τα χείλι του . Χαμογελαει παιχνιδιάρικα και το κάνω και εγω . Μεσα σε λίγα δεύτερα εχει κολλήσει το σωμα του πανω στο δικο μου και με φιλάει παθιασμένα .
Το χερι του κολλάει πανω στον τοιχο και νιώθω σαν να πάτησε κάποιο κουμπί αλλα δεν δίνω σημασία .
Τα δαχτυλα μου περνάνε μεσα απο τα μαλλια του και ... "Αχ νιάτα Ανίτα μου τα βλέπεις; " μια φωνή ακουγεται και εγω με τον Έρικ κοκκαλονουμε . "Πατησες το κουμπί καταλαθος έτσι ;" Λεω ψιθυριστά και μου κουναει το κεφαλι καταφατικά με ενα μισό χαμογελο στα χείλι . "Δεν μπορούν να σιγκρατησουν τους ορμόνες τους ουτε λίγα λεπτά " η γριούλα λέει στην άλλη με χαρα .
Σπρώχνω τον Έρικ απο πανω μου και σουλουπονομαι , εκεινος μου πιανει το χερι και προχωράει . "Θα της κάνω προταση γάμου σε λιγο καιρό " χαμογελαει στις γριούλες και εκείνες γελάνε . Η μια τον κοπαναει απαλά στον ώμο του "μπράβο αγόρι μου , ειναι μια κούκλα " του λέει και νιώθω να κοκκινιζω , χαμηλώνω το κεφαλι Και προχωράμε .
YOU ARE READING
Let's get loud
Romance"Τέλος Έρικ , δεν μπορώ να το ανέχομαι όλο αυτο " Φώναξα , δεν μπορώ να τις βλέπω εδώ μέσα . "Οο έλα τώρα βρε γοουτσούνι , μια κοπέλα ήταν είδες έφυγε τώρα " Μου ψιθύρισε χαϊδεύοντας το μάγουλο μου. Για την Ολίβια είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να...