"Ρε Έρικ που την έβαλες την πετσέτα;" του φωνάζω καθώς τρέμω από το κρύο μέσα στην μπανιέρα, "μισό μωρό μου ,την έχω μέσα " ακούω την φωνή του και τα βήματα του προς τα εδώ , η πόρτα του μπάνιου ανοίγει και κλείνει , "που είσαι βρε ;" τον ακούω να γελάει και βγάζω το κεφάλι μου χαμογελώντας του γλυκά . "Ευχαριστώ πολύ , μου την δίνεις" απλώνω το χέρι μου για να την πιάσω αλλά μου την τραβάει πίσω με ένα πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπο του. "Βγες έξω να την πάρεις " μου λέει και γουρλώνω τα μάτια μου ,"πας καλά παιδάκι μου; δόστη μου " τον κοιτάω με όσο δολοφονικό βλέμμα μπορώ αλλά δεν φένεται να με καταλαβαίνει , "έλα εδώ " μου ανοίγει την πετσέτα και δαγκώνω το κάτω χείλος μου , δεν μπρόκειτε να μείνω εδώ να τρέμω , αμέσως ανοίγω την κουρτίνα και τρέχω πάνω του , με κλίνει στην αγκαλιά του και σηκώνω το κεφάλι μου για να τον κοιτάξω . "Μόλις με είδες γυμνή για λίγα δευτερόλεπτα " ψιθυρίζω κοκκινίζοντας . "Χμμ...και το απόλαυσα αρκετά " μου χαμογελάει και στρυφογυρίζω τα μάτια μου. "Πάμε μέσα στο δωμάτιο να το ξαναδώ ; "
"Πάω στο δωμάτιο μου "
Του χαμογελάω και προχωράω , μπορεί να τα έχουμε ξαναβρεί αλλά θέλω να τον ψήσω λιγάκι , δεν θα μου τα κάνει μόνο εκείνος αυτά .
Τρέχω και κλειδώνομαι στο δωμάτιο μου . Ακούω το σώμα του που πέφτει πάνω της και τον ακούω να βογκάει . "Τα μωρό μου μόλις σε είδα γυμνή οπότε καταλαβαίνεις ότι έχω ανάψει πολύ μην νου το χαλάς" , παραπονιέται και βάζω το χέρι μου μπροστά στο στόμα μου για να μην ακουστεί το γέλιο μου . "Καλή διασκέδαση γλυκιέ μου " του γελάω και τον ακούω που ξεφυσάει . Ηρεμώ όταν τον ακούω να απομακρύνεται και βάζω τα μαύρα μου εσώρουχα . Η κλειδαριά μου ακούγεται και κοκκαλώνω όταν ακούω το κλειδί να πέφτει , γυρνάω και βλέπω το Έρικ να έρχεται πάνω μου . Πιάνει την μέση μου και με ρίχνει με φόρα πάνω στο κρεβάτι .
"Σου έχω πει ότι ο παππούς μου ήταν κλειδαράς " γελάει και το κάνω και εγώ , με φιλάει παντού και η ανάσα μου αρχίζει να γίνεται πιο βαριά . Τα χείλι του φιλάνε την κοιλιά μου λίγο πιο κάτω από τον αφαλό και αφήνω έναν μικρό αναστεναγμό . Ύστερα αρχίζει να με φιλάει μέσα από τα μπούτια , τα δάχτυλα μου σφίγγουν το σεντόνι στην γροθιά τους και το κεφάλι μου πάει προς τα πίσω . "Σε θέλω τόσο πολύ " μου ψιθυρίζει καθώς ανεβαίνει προς τα επάνω φιλώντας το στήθος μου . Το φιλάει δυνατά και είμαι σίγουρη πως μου δημιουργεί σημάδι .
"Έρικ σήκω " αναστενάζω προσπαθώντας να διατηρήσω την αναπνοή μου , είπα πως θέλω να τον ψήσω . '' πάμε έξω '' συμπληρώνω και τον σπρώχνω από πάνω μου. Πέφτει δίπλα μου στο κρεβάτι και αναστενάζει , χαχανίζω και σηκώνομαι για να βάλω τα ρούχα μου . '' αν θες μπορείς να κάτσεις έτσι όσο θέλεις , μου ψιθυρίζει και τον νιώθω που σηκώνεται και έρχεται από πίσω μου πιάνοντας την μέση μου . '' μπορώ να σε κάνω να νιώσεις υπέροχα , απλά άφησε με '' δαγκώνει τον λοβό του αυτιού μου και κλείνω τα μάτια μου δαγκώνοντας το κάτω χείλος μου . ''Έρικ άσε με να ετοιμαστώ '' προσπαθώ να μην τρελαθώ από το άγγιγμα του και τον ρίξω τώρα στο κρεβάτι . ''καλάαα'' μουρμουράει και βγαίνει έξω . '' με έχεις ανάψει να το ξέρεις '' μου λέει γελώντας και το κάνω και εγώ , αχ θεέ μου τι τραβάω ,τον ξενέρωσα ε ; , το ξέρω , όμως καλά έκανα δεν θα ξελασπώνει κάθε φορά ο κύριος .
YOU ARE READING
Let's get loud
Romance"Τέλος Έρικ , δεν μπορώ να το ανέχομαι όλο αυτο " Φώναξα , δεν μπορώ να τις βλέπω εδώ μέσα . "Οο έλα τώρα βρε γοουτσούνι , μια κοπέλα ήταν είδες έφυγε τώρα " Μου ψιθύρισε χαϊδεύοντας το μάγουλο μου. Για την Ολίβια είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να...