Κ20

2.3K 250 15
                                    

"Τι ; Πείτε μου ότι δεν ήταν λάθος που τον χτύπησα ; "
Η Ανθή ρωτάει αφήνοντας κάτω το "όπλο " της . "Όχι άνθη μου σε ευχαριστούμε " ο Έρικ λέει και τρέχει πάνω στην Ολίβια αγκαλιάζοντας την σφιχτά . "Μωρό μου " της ψιθυρίζει φιλώντας το κεφάλι της .
"Τι έχω χάσει παιδιά ;" Η φίλη μας ρωτάει και η Ολίβια αφήνει για λίγο τον Έρικ και πάει στην Ανθή αγκαλιάζοντας την . "Είσαι τόσο υπέροχη , αλλά γιατί ήρθες με ένα μπαστούνι του μπέιζμπολ ;"
Την ρωτάει γελώντας που γλύτωσαν .
"Μου είχες πει ότι θα δούμε τον αγώνα μπέιζμπολ απόψε το ξέχασες ; Ε και εγώ έφερα το τυχερό μου μπαστούνι , μπάντα κερδίζει η ομάδα μου όταν το έχω " της κλείνει το μάτι και εκείνη γελάει . "Αχ θεέ μου σε ευχαριστώ που την έφερες " κοιτάει πάνω και ύστερα φιλάει την Ανθή στο μάγουλο .
" εμ παιδιά με εμένα τι θα γίνει ; Πονάω " η Ελίνα ψιθυρίζει ελαφρά και τότε καταλαβαίνω ότι την έχω ακόμα γατζομενη πάνω μου. " γαμώτο " ψιθυρίζω και με μια κίνηση την σηκώνω και την βάζω στον καναπέ .
Βγάζω το δερμάτινο μου και την μπλούζα μου και την δένω γύρο από το πόδι της σφιχτά για να  σταματήσει η αιμορραγία . Με κοιτάει και δαγκώνει το κάτω χείλος της , "σταμάτα να με χαζεύεις  αποσυντονίζομαι  " της χαμογελάω και ξυνίζει το πρόσωπο της .
"Είμαι αλλού βλάκα " μου λέει την ώρα που την παίρνω στην αγκαλιά μου, τυλίγει τα χέρια της γύρο από τον λαιμό μου και οι ματιές μας κλειδώνουν , '' τότε που είναι ο καλός σου να σε σώσει ;'' ρωτάω ειρωνικά και εκείνη με κοιτάζει άγρια , μου αρέσει , έχει τσαγανό . ''μπορώ και μόνη μου ήρωα '' με ειρωνεύεται . ''για να δούμε λοιπόν '' λέω πονηρά και κάνω να την αφήσω όμως γατζόνεται πιο δυνατά από πάνω μου κοιτάζοντας με στα μάτια τρομαγμένη . '' ένας οξύς πόνος με πέρασε '' μου ψιθυρίζει και δεν ξέρω γιατί , απλά δεν θέλω να την βλέπω να πονάει . '' εντάξει τώρα τρέχουμε , τέρμα οι μαγκές '' της λέω και κουνάει τρομαγμένη το κεφάλι της καταφατικά . '' πάμε παιδιά , αφήστε το φλερτ για αργότερα '' η Ολίβια λέει και η Ελίνα ελευθερώνει το ένα της χέρι από πάνω μου πιάνοντας την φίλης μου . '' συγγνώμη δεν το ήθελα , ούτε το φιλί που του έδωσα , με απείλησε  ο Σέθ "απολογείται και σμίγω τα φρύδια μου , ώστε δεν είναι τόσο σκύλα . '' μετά αυτά , τώρα πρέπει να γίνεις καλά , είπα στον Έντ με την Αλίκη να  έρθουν να πάρουν τον Σέθ , θα πάρει ένα καλό μάθημα '' η Ολίβια λέει και τρέχουμε προς το αυτοκίνητο μου .

***

Ολίβιας pov*

''ώστε σε φίλησε τελικά έ ;'' ρωτάω τον Έρικ καθώς περιμένουμε την γιατρό να μας πει πως τα πάει η Ελίνα . '' απλά όρμηξε πάνω μου όταν άνοιξα την πόρτα, δεν ανταποκρίθηκα καν , ούτε που την άγγιξα '' μου λέει χαϊδεύοντας μου το μάγουλο, σηκώνω το κεφάλι μου και του δίνω ενα γλυκό φιλί , τον πιστεύω , ξέρω οτι είναι δικός μου και εγώ δική του . Τα έχουμε πει αυτά έτσι και αλλιώς .
"Παιδια ! Παιδια " η φωνή της Αλίκης ακουγεται φωναχτά και την βλέπουμε που τρέχει στους διαδρόμους σαν τρελή με τον Εντ απο πισω της .
"Τι επαθες ρε ;" Ο Έρικ σηκώνεται και την χωνει στην αγκαλιά του . (Αωω! Μου έλειψε η φιλία τους 😢) "ελα μικρη μου μιλά " της ψιθυρίζει στο αυτί φιλώντας το κεφαλι της , ομως εκείνη φαίνεται πολύ αναστατωμένη για να μιλήσει .
"Ο Σέθ το έσκασε, γαμωτο επρεπε βα προσέξω περισσότερο " μουρμουριζει κι ο Έρικ την σφίγγει πιο πολυ στην αγκαλιά του και την βάζει να καθίσει πανω στα πόδια του . Χαϊδεύει το πρόσωπο της απομακρύνοντας μια τούφα απο το μάγουλο της . "Είναι ενταξει , αυτός ο μπάσταρδος θα το πάρει το μάθημα του κάποια στιγμή" της λέει και εκεινη τον φιλάει στο μάγουλο , εκεινος ανοίγει τα χερια του και την αγκαλιάζει σφιχτά .
"Μωρο μου ειναι ενταξει , είμασταν και οι δυο υπεύθυνοι . Αυτός ο μπάσταρδος τελικά ξερει πως να φεύγει " ο Εντ κάθετε διπλα μου και πε αγκαλιάζει .
"Αν σου ακουμπούσε έστω μια τρίχα απο τα μαλλια σου , τωρα θα ηταν νεκρός " λέει και γελάω . "Το ιδιο ειπε και ο Έρικ " Λεω και με κοιτάζει γλυκά , "Οριστε κορίτσια έχετε δυο άντρες να σας προστατεύουν " λέει με περηφάνεια και αυτη την φορα η Αλίκη σηκώνεται απο τα πόδια του  Έρικ και αρχίζει να γελάει  . "Σιγα ρε άντρα , σε λιγο κλείνεις τα 19 και την ιδέα κάποιος " τον ειρωνεύεται και εκείνος σηκώνεται με διάθεση που η κοπελα του ξαναβρήκε τον εαυτό  της .
"Στο σεξ αλλα φωνάζεις " της ψιθυρίζει αλλα  ακουγεται και χαχανίζω . (Αχ βρε παιδια και αυτοί μου έλειψαν πολύ 😢)
Ο Έρικ με πλησιάζει και κάθετε στην θέση δίπλα μου . "Μπορώ να σε κάνω καιεγω να φωνάζεις " μου κουναει τα φρυδια πονηρά πανω κατω και γελάω . "Οι αναστεναγμοι σου θα ειναι σαν μελωδία  στα αυτιά μου " μου λέει σιγανα δαγκωνοντας τον λοβο του αυτιού μου . Δαγκώνω τα χείλι μου και πιανω το ποδι μου πιέζοντας το .
"Σουτ! Πρόστυχε " τον "μαλώνω " και γελάει πέφτοντας πισω στην καρέκλα ,με τα χερια του πισω απο το κεφάλι του . Αχ θεε μου τι υπέροχο χαμογελο .

Αλέξανδρος pov *
Κάθομαι διπλα της με ενα χαζό περιοδικό το οποίο δεν βοηθάει καθόλου στο να σκοτώσω την βαρεμάρα μου , γιατι αληθεια δεν με νοιάζει τι μαγιό φόρεσε η τζενιφερ Λόπεζ. , ουτε πόσα πολλά παιδια εχει ο Σάκης ρουβας , πραγματικά αναρωτιέμαι πως τα κορίτσια ενδιαφέρονται για  αυτά . Η Ελίνα έπειτα απο αρκετή αιμορραγία, οι γιατροί κατάφεραν να αφερεσουν την σφαίρα και τωρα βρίσκεται στο κεβατι του νοσοκομείου να κοιμάτε ήσυχα, με εμενα διπλα της και τα παιδια έξω να την περιμένουμε να ξυπνήσει , ναι μεν νοιαζόμαστε μην πάθαινε κατι αλλα επίσης χρειαζόμαστε και κάποιες εξηγήσεις .
"Οχι μην , τζος φύγε θα σου κανει κακο , τζος οχιιι" η Ελίνα φωνάζει διπλα μου και πετάγομαι για να την ξυπνήσω , βλέπει εφιάλτη σίγουρα .
"Ελίνα ξύπνα ! Ελίνα " της φωνάζω και εκεινη πετάγεται απο το κρεβατι βαριανασένοντας . "Ειναι ενταξει , ηταν απλά ενα όνειρο " της λεω και φαινεται να ηρεμει .
Επιτα κανει κατι που δεν περίμενα ποτε να συμβεί ανάμεσα μας , με αγκαλιάζει , σφιχτά , σαν να χρειαζόταν μια αγκαλιά απελπισμένα , ανταποδίδω φυσικα ,σφιγγοντας την πανω μου  .
Μετα απο λιγο απομακρύνεται ελάχιστα κοιτάζοντας με.  "Μπορει να μην το πιστέψεις αυτο που θα σου πω , αλλά νομιζω πως ειναι η πρωτη φορα που χαίρομαι που σε βλεπω μπροστα μου και ολα αυτά  ηταν ενα όνειρο "λέει ανακουφισμένη , μα τη τρέχει μαζι της.

Γεια σας , σας ειπα οτι θα ανέβασα σύντομα , ειπα να αναπλήρωση λιγακι τον χρόνο , δεν ξερω γιατι , αλλα ελπιζω να μην ειμαι η μονη που η Ελίνα δεν της φαινεται και τοσο κακιά τελικά , ε; Τι έχετε να πείτε για την καινουρια μας κοπελα στην ιστορια ;
Τι λετε να τρέχει μαζι της ;
Και με τον Αλέξανδρο κυρίως ! 😉
Σχολιάστε λατρεύω να βλεπω τα σχόλια σας , συμένουν πολλα για μένα .
Kisses ! ❤️❤️❤️
Vote and comment loves !!!❤️

Let's get loudWhere stories live. Discover now