"Γαϊδούρι !" Φωνάζω έξαλλη και τον κοιτάζω με ματια που βγάζουν φλόγες .
Εκεινος απλα χαμογελαει και με αρπαζει με δυναμη απο την μέση ."μην με ακουμπας μαλάκα !!" Φωνάζω ποιο δυνατά . Το κουδούνι χτυπάει και γουρλωνω τα ματια μου , γαμωτο ο Αλέξανδρος . "Θα μου το πληρώσεις αυτο " ψιθυρίζω καθως τον κοιταω που κάθετε ευχαριστημένος στον καναπέ . Θα τον κανονίσω εγω τοσο μεγάλος μαλακας που ειναι .
Ανοίγω την πορτα και ο Αλέξανδρος με κοιτάει γουρλωνοντας τα ματια του . "Τι έπαθε το φόρεμα σου;" Ρωτάει γεμάτος περιέργεια .
"Ο συγκάτοικος μου ειναι απρόσεκτος " φωνάζω κοιτάζοντας τον Έρικ με μισό ματι, "ελα πέρνα μεσα , θα αλλάξω και έρχομαι " του χαμογελάω και μπαίνει δυσταχτηκα μεσα .
Κάθετε στον καναπέ διπλα στον Έρικ και εγω παω στην κουζίνα να βρω το κινητό μου , αντί ομως να βρω το δικο μου βρίσκω του Έρικ να φωτίζει πανω στο τραπέζι ως ένδιξη οτι εχει μήνυμα .
"Να περάσω απο το σπιτι σου σημερα ;"
Μια "Ελίνα " ρωτάει με μια καρδούλα απο διπλα.
Χαμογελάω παιχνιδιάρικα , δεν εχει πει οτι μονάχα οταν λείπω θα φέρνει κοπελα ; Χμμμ...
Το αφήνω εκει και τρέχω μεσα στο δωματιο του .
Ψάχνω τα συρτάρια του και επιτέλους βρίσκω αυτο που ήθελα . Προφυλακτικά .
Αμέσως τα βγάζω όλα και τα τοποθετώ στην σειρά πανω στο πάπλωμα του .
βγάζω τις Καρφίτσες απο το άλλο συρτάρι και τοποθετο σε κάθε ενα προφυλακτικό απο μια όρθια πανω του οστε να τα τρυπησω και να τα αχρηστευσω .
Χαμογελάω με το αποτέλεσμα μου και του γράφω σε ενα χαρτάκι "Have a save Friday babe 😂😉"
Το ευχαριστιέμαι με την ψυχη μου και βγαινω έξω τρέχοντας στο δωματιο μου , σιγα μην τρέξει τωρα ο Έρικ σε περίπτερο ή φαρμακείο να βρει προφυλακτικά τοσο μακριά που ειναι απο το σπιτι .
Μπαίνω στο δωματιο μου και αλλάζω γρήγορα σε ενα άλλο μαύρο φόρεμα που εχω και βάζω τις μαύρες μου γόβες, δεν τρελαίνομαι αλλα αυτο εχω τωρα τι να κάνω .
"Ειμαι έτοιμη παμε ;" Τον τραβάω παιχνιδιάρικα και μου κλείνει το ματι κανοντας με να χαχανισω , "Α Ερικ εχεις ενα μήνυμα στο κινητό σου , το άκουσα να χτυπά πριν λιγο " του κλεινω το ματι και εκεινος στριφογυρναει τα ματια , σηκώνεται απο τον καναπέ και με αρπαζει απο το μπράτσο φέρνοντας με κοντα του , τα χείλι του ακουμπούν το αυτι μου και δαγκώνει τον λοβο μου . "Κακά να περάσετε" ψιθυρίζει και του χαμογελάω , "επίσης " του λεω γεμάτη νόημα και απομακρύνομαι απο πανω του .
Είδη μπορώ να τον φανταστώ να φωνάζει "ολιβιααααα " και τρελαίνομαι απο χαρα .
***
"Οκ σοβαρά τωρα ; Κοπανησες πανω στην πορτα ;" Γελάω καθως σκουπίζω ενα δάκρυ απο τα γέλια μου .
Εχουμε φάει και τωρα περπατάμε στον δρόμο λέγοντας για τα παιδικά μας χρονια , ο Αλέξανδρος ειναι τοσο σεβαστικος και καλός μαζι μου και με κανει να γελάω συνέχεια .
"Εσυ γενικά πως τα πας με τις σχέσεις ; Εννοώ εχεις καμία τωρα ;" Ρωτάει αμήχανα και χαμογελάω με το ποσο ντροπαλός ειναι . "η τελευταία μου σχέση ήταν πριν ενα χρόνο με εναν μαλάκα που με ήθελε μονο για τα λεφτά μου " λεω με την στεναχώρια εμφανές να βγαίνει απο το στομα μου .
Με κοιτάει με περιέργεια και μου βγάζει ενα μισό χαμογελο . "Και εγω ειχα μια σχέση 3 χρονια αλλα χώρισα ... Με απάτησε " ειπε με πίκρα στην φωνή του και χωρις καμία σκεψη το χερι μου πιανει το δικο του .
"Καταλαβαινω , μην ανησυχείς , υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές " του λεω και χαμογελαει . "Πάντως εμενα μου φαινεται πως εχεις βρει την δικιά σου " λέει και κοκκαλωνω . "Τι εννοείς ;"
"Φάνηκε το πως κοιτούσες τον συγκάτοικο σου , εισαι πολυ ερωτευμένη μαζι του , αν θες μπορώ να βοηθήσω , ξερεις , να ζηλέψει " λέει παιχνιδιάρικα και του χαμογελάω .
"Αστα να πανε δεν ξερω τι μου γίνεται"
Αναστενάζω και με κοιτάει με περιέργεια .
"Γιατι βρε αφου φαινεται οτι και εκεινος θέλει " μου λέει και τον τραβάω να κάτσουμε σε ενα παγκάκι .
"Εγω ειμαι ερωτευμένη μαζι του πολυ καιρό ομως εκεινος έδειχνε παντα οτι με βλέπει σαν αδελφη του , κοιτά ομως τι μου εκανε " ειπα βγάζοντας ενα μανταλάκι απο την τσάντα μου , σκούπισα τον λαιμό μου απο το μακιγιάζ και τον άφησα να δει την πιπιλιά μου .
Άνοιξε το στομα του διάπλατα και ακούμπησε τον λαιμό μου . "Καλα αυτός σε έφαγε " γελασαμε ομως ξαφνικά σοβαρεψε . "Ολίβια ακουσε με , εγω που ειμαι άντρας θα σου πω οτι ο συγκάτοικος σου σε θέλει παρα πολυ , απλα κανε υπομονή , μπορούμε να τον ψήσουμε παρέα "
Με σιμβουλευει και ξεφυσαω ."θα δουμε " απαντάω και στυριζοντας το κεφαλι μου στον ώμο του .
Τι θα κάνω με αυτο το αγόρι ;
****
"ΟΛΙΒΙΑ ΓΑΜΩΤΟ!"
Ο Έρικ φωνάζει οταν φτάνω σπιτι και θελω να χαμογελάσω απο ευχαρίστηση .
"Τι έγινε γλυκιε μου ;" Ρώτησα με αθώο βλέμμα και εκεινος με άρπαξε απο τομπρατσο και με έφερε στο δωματιο μου .
"Τι ειναι αυτά; Μου κατεστρεψες την νύχτα μου "
Ειπε και γύρισα για να τον κοιτάξω .
"Και εσυ το φόρεμα μου , νομιζω οτι είμαστε πάτσι τωρα ε ;" Ρωτάω και το σωμα του σφίγγεται , σφίγγει το μπράτσο μου και κάνω εναν μορφασμο πόνου ,"με πονας " λεω με θυμό και απομακρύνω βίεα το χερι μου απο το άγγιγμα του .
"Συ-συγγνώμη " ψιθυρίζει ομως κάνω πως δεν ακούω και βγαινω απο το δωματιο , τον νιώθω που με ακολουθεί .
"Τουλάχιστον αφου με ακολουθείς κατέβασε μια το φερμουάρ " . Του λεω καθως μπαίνουμε μεσα στο δωματιο μου . Τα δαχτυλα του χαϊδεύουν τους ώμους μου και υστερα κατεβάζουν το φερμουάρ μου , το φόρεμα μου πέφτει στο πάτωμα αφου δεν προλαβαίνω να το πιάσω και μένω πάλι με τα εσώρουχα μου μπροστα του .
Με γυρναει για να τον κοιτάξω και οι ματιές μας κλειδωνονται . Τα χερια του πανε στην μέση μου και με σπρώχνουν απαλά πανω στο κρεβατι με κείνον απο πανω μου , τα χερια του ειναι δεξιά και αριστερα του σαν να με εχει Φυλακίσει , δεν με ενδιαφέρει , δεν θελω να φύγω .
Με κοιτάει και τα χείλι του χαϊδεύουν τα δικα μου καθως μιλάει . "Εισαι τοσο υπέροχη , " ψιθυρίζει
Μα γιατι δεν με φιλάει γαμωτο ; ειδική πρόσκληση θέλει ; , "οχι , οχι έτσι " λέει και απομακρύνεται απο πανω μου βγαίνοντας έξω και κοπανοντας την πορτα πισω του ,αφήνοντας με μονη μου .
Τι στο καλό ;ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!! Κοριτσάρες μου τι μου κάντε ; Χρονια πολλα !!!
Λοιπόν για πείτε πως σας φάνηκε αυτο το κεφάλαιο ; Μα καλα γιατι δεν την φιλάει ο βλάκας την Ολίβια μας ; Βλαμμένος ειναι ;
Είδατε μωρέ τι καλό και πληγωμένο παιδι ειναι ο Αλέξανδρος ;
Θελω γνώμες ομορφιές μου !!!
Ερώτηση : γιατι πιστεύετε οτι δεν την φιλάει ο Έρικ ; ❤️❤️😍😇
Kisses !!!
Vote and comment loves !!!
YOU ARE READING
Let's get loud
Romance"Τέλος Έρικ , δεν μπορώ να το ανέχομαι όλο αυτο " Φώναξα , δεν μπορώ να τις βλέπω εδώ μέσα . "Οο έλα τώρα βρε γοουτσούνι , μια κοπέλα ήταν είδες έφυγε τώρα " Μου ψιθύρισε χαϊδεύοντας το μάγουλο μου. Για την Ολίβια είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να...