k17

2.5K 271 14
                                    




''Γαμώτο μου '' ψιθυρίζω χαμογελαστή και το κάνει και εκείνος . ''άι μωρή που θα πεις και γαμώτο '' λέει παιχνιδιάρικα , τα μάτια μου λάμπουν από χαρά και τρέχω πάνω του αγκαλιάζοντας τον , με σφίγγει πάνω του και με κουνάει ελάχιστα περαδώθε με τα πόδια μου να βρίσκονται στον αέρα . ''ξαδελφάκι πως και από εδώ ;'' τον ρωτάω όλο χαρά και εκείνος με αφήνει κάτω , η κοπέλα με τα μπλε μαλλιά και τα τατουάζ από πριν μας πλησιάζει ,και ο ξάδελφος μου ο Μπραντ τυλίγει το χέρι του γύρο από τους ώμους της . ''θα μείνω εδώ με την αδελφή μου από εδώ '' δείχνει την κοπέλα και σμίγω τα φρύδια μου , όμως μετά θυμάμαι , πρέπει να είναι η αδελφή του από τον δεύτερο γάμο του θείου μου ,
"Ελίνα " μου δίνει το χερι της για χειραψία , της συστήνομαι και ξανααγκαλιαζω τον Μπραντ . Κοιτάζω πισω μου και βλεπω τον Έρικ με ενα τεράστιο βλέμμα απορίας που με κανει να γελασω . "Έρικ έλα νασε συστήσω " του λεω και προχωράει χαμογελαστός προς τα εμάς . "Έρικ απο εδώ τα ξαδέλφια μου, ο Μπραντ και η Ελίνα , παιδια απο ο Έρικ , το αγόρι μου " , γελάνε μεταξύ τους και ανταλλάζουν χειραψίες, τους καλούμε πανω ομως ο Μπραντ θέλει να κανει έκπληξη και στον Εντ οποτε με μια τελευταία αγκαλιά μας αποχαιρετά , κανονίζουμε να συναντιθουμε όλοι μαζι το βραδυ στο σπιτι μας και υστερα ανεβαινουνε πανω με τον Έρικ .
"Αυτή η ξαδέλφη σου με γλυκό κοίταζε ή μου φάνηκε ;" Ο Έρικ ρωτάει και γελάω, "μηπως σου ζήτησε να βγείτε και με τα μάτια ; " ρωτώ γελώντας και με αρπαζει απο την μεση γυρνώντας με για να τον κοιτάξω , με σφυγγει πανω του και ενώνει τις μύτες μας γελώντας . "Θες να πεις οτι δεν αρέσω ;" Ρωτάει και τον φιλάω γλυκά χαμογελώντας στο φιλι μας . "Δεν εννοώ αυτό , απλά δεν μου φενεται για κοπελα που θα την πέσει σε καποιον που εχει σχέση , τι να σου πω πρωτη φορα βλεπω το παιδι απο τον άλλο γάμο του θείου μου ." Του λεω και δεν απαντάει κατι , απλα με φιλάει παθιασμένα χαϊδεύοντας την πλάτη μου .

"Αλέξανδρε " φωνάζω οταν ανοίγω την πορτα και πεφτω στην αγκαλιά του , ειπα καιρό να τον δω , έτσι και αλλιώς τώρα πια ο Έρικ ξερει οτι δεν θα γίνει ποτέ κάτι μεταξύ εμένα και εκείνου .
Για αυτό το κάλεσα κιόλας τώρα που θα μαζευτούμε όλοι μαζί .

Αλέξανδρος pov*

Οταν ανοίγει την πορτα πέφτει πανω μου και την σφίγγω στην αγκαλιά μου .
Εχω καιρό να την δω και μου έλειψε , είναι ενα απο τα καλύτερα κορίτσια της σχολής , πολλα αγόρια απογοητεύτηκαν οταν έμαθαν οτι εχει δεσμό . Και εγω απογοητεύτηκαν οταν απέρριψε την κίνηση μου στο να τη φιλησω , αλλά τώρα καταλαβα οτι είναι και μια πολύ καλή φίλη .
"Κάτσε , ερχεται και ο Έρικ , είναι στο μπάνιο "
Μου χαμογελάει και πάει προς την κουζίνα .

Η ώρα έχει περάσει και έχουμε μαζευτεί όλοι μαζί , μαζί με κάποια παιδιά που δεν γνωρίζω αλλά μου τους γνώρισε η Ολίβια , είναι Κώστας και η Βάσω που έχουν ένα πανέμορφο κοριτσάκι και πρόκειται να παντρευτούν σύντομα ,  είναι ο Μπράντ ο ξάδελφος της και του Έντ , είναι η Ανθή που είναι μια πολύ γλυκιά κοπέλα , όμως αυτή που ξεχώρισε στα μάτια μου είναι η πανέμορφη Ελίνα , η ξαδέλφη του Έντ και της Ολίβιας από τον δεύτερο γάμο του θείου τους . Την παρατηρώ εδώ και ώρα που παίζει με τα μπλε μαλλιά της αλλά εκείνη αντιθέτως ούτε ματιά δεν μου έχει ρίξει , όλο γέρνει πάνω στο Έρικ και του χαμογελάει γλυκά , αναρωτιέμαι πως η Ολίβια δεν το έχει προσέξει τόση ώρα ότι του την πέφτει κανονικότατα , εκείνος ευτυχώς κάτι έχει καταλάβει και γέρνει όλο και πιο πολύ πάνω στην κοπέλα του προσπαθώντας να την αποφύγει όμως τζίφος , του πιάνει το πόδι και εκείνος της το απομακρύνει ευγενικά και αγκαλιάζει την Ολίβια από την μέση . Της φιλάει το μάγουλο και εκείνη του χαμογελάει καθώς μιλάει με την Αλίκη , του δίνει ένα πεταχτό φιλί στα χείλι και η φίλη τους χαμογελάει χαρούμενη . Η Ελίνα πάλι δείχνει να ενοχλείτε και σηκώνεται από τον καναπέ πηγαίνοντας προς την κουζίνα , την ακολουθώ με το βλέμμα μου και την βλέπω που καλεί κάποιον με το κινητό της , είναι πραγματικά πολύ όμορφη , θα της την έπεφτα αλλά από ότι φαίνεται ενδιαφέρεται για το αγόρι της φίλης μου , δεν νομίζω ότι θα επιτρέψω να καταστρέψει αυτήν την σχέση , θέλω να βλέπω την Ολίβια χαρούμενη , ο άντρας παρασύρεται εύκολα και δεν θέλω η Ολίβια να νιώσει όπως εγώ όταν με απάτησε η κοπέλα μου .

Σηκώνομαι πηγαίνοντας προς την κουζίνα και κάνω πως κατι έχασα και το ψάχνω στο πάτωμα καθως ακούω την συνομιλία της.
"Ναι σου λεω θα το κάνω , απλα υποσχέσου οτι .... Καλα καλα ναι ξερω ... Αλλα ειναι πολυ δύσκολο ...
Ενταξει ενταξει μην ανησυχείς , ο Έρικ θα πέσει στα δυχτια μου πολυ σιντομα " λέει και γουρλωνω τα ματια μου , χωρίς να το πολύ σκεφτώ ορμάω μεσα στην κουζίνα για να 'βάλω ενα ποτήρι νερό '
"Έπ πως παει ;" Την ρωτάω χαμογελαστός καθως την παρατηρώ που χωνει το κινητο στην τσεπη της . Θελω τοσο πολυ βα την αρπαξω απο το λαιμό αλλα δεν πρπει να να μάθει πως ξερω , πρπει να το μάθει αυτο η Ολίβια και ο Έρικ χωρις εκεινη να γνωρίζει τιποτα . "Μια χαρα , εμ παω μεσα " λέει αμήχανα και τρέχει πιάνοντας ξανα την θέση διπλα στο Έρικ .
Θα την φτιάξω εγω ...

Χειιι! Οπ τι γίνεται εδώ ρε παιδια ; Αλέξανδρος pov ?
Κατι κρύβει η γλυκιά μας Ελίνα .
Εσείς τι πιστεύεται ;
Για πείτε στα σχόλια , επίσης πως σας φάνηκε το κεφάλαιο ;
Λατρεύω να σας βλεπω να σχολιάζεται εισται υπέροχες να το ξέρετε .
Kisses !!!❤️
Vote and comment loves !! ❤️❤️

Let's get loudWhere stories live. Discover now