"Έρικ γαμω το κεφαλι σου τι ειναι αυτο ;!!" Φωνάζω έξαλλη καθως κοιτάζομαι στον καθρέπτη , μια τεράστια πιπιλιά με βαθι μοβ χρωμα βρίσκεται στα αριστερα του λαιμου μου . "Ελα γλυκιά μου τι φωνάζεις ;" Παει να ανοίξει την πορτα ομως τον προλαβαίνω . "Μη ειμαι με την πετσέτα " φωνάζω ομως κανει πως δεν ακουει και μπαίνει μεσα . "Οστε έμεινε " ψιθυρίζει και ερχεται απο πισω μου καθως κοιτάζομαι στον καθρέπτη . Απομακρύνει τα βρεγμένα μου μαλλια στο πλάι και φιλάει απαλά τον βρεγμένο μου ώμο . "Ε...Έρικ τι κανεις ;" Λεω δυσταχτηκα και εκεινος με γυρναει απότομα , "αυτο που επρεπε να ειχα κανει απο καιρό " λέει και αρπάζοντας το πρόσωπο μου με φιλάει παθιασμένα ....
"Ολίβια ! Ολίβια ξύπνα "
Μια φωνή με φωνάζει και ανοίγω τα ματια μου , ένας Έρικ βρίσκεται διπλα μου και γελάει με την ψυχη του , τοτε καταλαβαινω οτι εχω παρει σφιχτά αγκαλιά το μαξιλάρι και τρέχουν λίγα σαλακια απο το στομα μου πανω του .
"Σκασε έβλεπα όνειρο οτι με φιλάει ενα μοντέλο της Calvin Klein " δικαιολογούμε και σηκώνομαι γρήγορα απο το κρεβατι αποφεύγοντας την συζήτηση για το όνειρο που μόλις ειδα .
Ανοίγω το φως και κοιτάζω τον λαιμό μου στον καθρέπτη , η πιπιλιά τουλάχιστον δεν ήταν της φαντασίας μου , υπάρχει πανω στον λαιμό μου με ενα έντονο μοβ χρωμα οπως και στο όνειρο μου .
Γιατι άραγε ;
"Μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις γιατι εχω μια πιπιλιά απο εσένα στον λαιμό μου ;" Ρωτάω έξαλλη οταν βγαινω απο το μπάνιο .
"Να μωρέ , εχθές πήρα την Αλίκη τηλέφωνο και μου ειπε οτι είχες παει στον γείτονα να πάρεις ζάχαρη , ο οποίος ειναι και στην ηλικία σου . " ειπε τρίβοντας τον σβέρκο του αμυχανα . "Και ; " ρώτησα προσπαθώντας να κρύψω το χαμογελο που ήταν έτοιμο να εμφανιστεί . "Εμ να μωρέ , σκέφτηκα να τον αφήσουμε να νομίζει οτι εισαι διαθέσιμη πριν δουμε τι παιδι ειναι , δεν θελω να περάσεις οτι πέρασες με αυτόν τον μαλάκα τον Σέθ " απαντάει με μια αρκετά πιστικη προταση μπορώ να πω .αλλα εγω ακόμα θελω να χαμογελάσω . "Μάλιστα , δεν χρειαζόταν " ήταν το μονο που ειπα πριν μπω στο μπάνιο ξανα .
Θέλει παιχνιδια ; Θα εχει παιχνιδια .*
Εχω βάλει τα εσώρουχα μου και εχω τυλίξει την πετσέτα μου γύρο μου για να καθαρίσω το πρόσωπο μου.
"Γαμωτο " μουρμουρίζω καθως βλεπω οτι το σουτιέν μου εχει πιαστεί απο πισω στην πετσέτα . "Πως θα την βγάλω τωρα ;" . Γκρινιάζω και ο Έρικ ακουγεται απο έξω . "Τι έγινε μικρή ; "
"Θελω βοήθεια μπες μεσα λιγο " του φωνάζω και σε δευτερόλεπτα η πορτα εχει ανοίξει και εχει κλείσει με εκεινον μεσα ποια . "Πες μου " λέει καθως το βλέμμα του με επεξεργάζεται οπως δεν το εχει κανει ποτε , δαγκώνω το κατω χείλος μου και του γυρίζω την πλάτη ,
"Εχει πιάστει το σουτιέν μου στην πετσέτα και δεν βλεπω να το βγάλω " απαντάω όσο ποιο ψιχρεμα μπορώ .
Νιώθω τα χερια του να ακουμπόυν τον γυμνό μου ώμο και κλεινω τα ματια μου προσπαθώντας να μην μου βγει κάποιος αναστεναγμός .
Οταν επιτέλους το βγάζει τραβάει την πετσέτα με λιγο παραπάνω δυναμη απο οτι επρεπε, με αποτέλεσμα εκεινη να πέσει κατω και να μείνω μονο με τα εσώρουχα μπροστα του . "Οχ!" Κάνω και σκύβω για να την πιάσω, ομως το χερι του Έρικ που τυλιγεται στο μπράτσο μου με σταματάει .
Με φέρνει κοντα του κολλοντας την πλάτη μου στο στέρνο του. Φέρνει τα μαλλια μου στο πλάι και φιλάει τον ώμο μου , οπως στο όνειρο ... "Η μυρωδιά σου " ψιθυρίζει καθως ισπνεει βαθια απο τον λαιμό μου και τον φιλάει ρουφοντας τον ξανα , γέρνω προς τα αριστερα για να του δώσω πρόσβαση , ξέροντας είδη οτι εχω τωρα και μια πιπιλιά στα δεξιά .
"Μεγάλωσες γουτσουνι ... Πολυ " ψιθυρίζει και με αυτο βγαίνει απο το μπάνιο αφήνοντας με έτσι , μονη μου με τα εσώρουχα μου να κοιτάζω στον καθρέπτη τις δυο πιπιλιές μου αριστερα και δεξιά μου . Μα γιατι δεν κέφι καεί τελος πάντων , γιατι με βασανίζει έτσι ;
***"Ολίβια το κινητό σου , ο Αλέξανδρος... Το σηκώνω " ο Έρικ φωνάζει και πετάγομαι απο το κρεβατι ομως δεν τον εχω προλάβει , το εχει είδη σηκώσει .
"Εγω ειμαι ο φίλος της Ολίβιας εσυ ποιος εισαι ;"
Ο Έρικ ρωτάει απότομα και εγω του αρπάζω το κινητό απο το χερι , με κοιτάει με παράπονο αλλα δεν του δίνω συμασια .
"Έλα Αλέξανδρε " λεω κεφάτα .
"Γεια σου Ολίβια , εμ... σκεφτόμουν αν θες να παμε σε αυτο το εστιατόριο στη θάλασσα που σου έλεγα ... Αν θες "
Ρωτάει και χαμογελάω με την αμυχανια του , ειναι τοσο γλύκας .
"Ναι φυσικα , πριν άνοιξη η σχολή δεν εχω τιποτα να κάνω " απαντάω και κανονίζουμε την ωρα που θα έρθει να με παρει .
***
Σε μισή ωρα ο Αλέξανδρος θα ειναι εδώ και ειμαι είδη έτοιμη , το άσπρο κολλητό μου φόρεμα εφαρμόζει τέλεια πανω μου και τα μαλλια μου ειναι τέλεια μαζεμένα σε μια ψηλή κοτσίδα , εχω κανει ενα ελαφρό μακιγιάζ και νιώθω πολυ όμορφη .
Φοράω τις άσπρες μου γόβες και βγαινω απο το δωματιο .
"Βρε βρε βρε στις ομορφιές σου για αυτός τον χλεχλε ;" Ο Έρικ ρωτάει καιως γεμίζει ενα ποτήρι με κρασί .
"Δεν ειναι χλεχλες ειναι κουκλος , και ναι σε ευχαριστώ πολυ για τα καλα σου λόγια "
Τον απο περνώ και με κοιτάζει θυμομενα .
"Σιγα το κουκλος βρε κοπελα μου , που μου ντυθηκες κοτετα για να πας με αυτόν τον μαλάκα έξω , εσυ θες εναν άντρα διπλα σου οχι ενα παιδάκι "
Λέει καθως κουναει το χερι που κρατάει το κρασί περαδόθε , το κόκκινο υγρό φεύγει απο το ποτήρι και πέφτει πανω μου λερωνοντας το υπέροχο φορα μα μου που τοσο λατρεύω .
"Ουπς "
Λέει παιχνιδιάρικα και τον κοιταω νευριασμένη .
Κρατάτε με , θα εκραγώ σε 3,2,1...Γεια σασσς , τωρα μπορει και να λετε "που το κόβει μωρέ ; Οοοο ελα τωρα " χιχιχι , 😇😇😇 λοιπόν πως σας φάνηκε ; Τι έχετε να πείτε για τον Έρικ ; Μωρέ μπας και ....;
Δεν μπορείτε να πείτε ανέβασα γρήγορα ε ;
Θελω γνώμες κοριτσάρες !!! Λατρεύω τα σχόλια σε και με ενθαρρύνουν να συνεχίσω !!!
Kisses!!
Vote and comment loves !! ❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Let's get loud
Romance"Τέλος Έρικ , δεν μπορώ να το ανέχομαι όλο αυτο " Φώναξα , δεν μπορώ να τις βλέπω εδώ μέσα . "Οο έλα τώρα βρε γοουτσούνι , μια κοπέλα ήταν είδες έφυγε τώρα " Μου ψιθύρισε χαϊδεύοντας το μάγουλο μου. Για την Ολίβια είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να...