Κ18

2.5K 266 18
                                    

"Μα σου λεω την αλήθεια " ο Έρικ φωνάζει και στριφογυριζω τα ματια μου , απο εχθές το βραδυ μου λέει οτι η ξαδέλφη μου του την έπεφτε χοντρά και αναρωτιόταν πως δεν το παρατήρησα . "Μα πως να το παρατηρήσω αφου δεν εγινε ρε Έρικ , αποκλείεται η Ελίνα να εκανε τέτοιο πράγμα " προσπαθώ να φανώ η λογική της υπόθεσης αλλα δεν βοηθάει τελικά , ο Έρικ με σήκωνει απο τον καναπέ και με ταρακουνάει απο τους ώμους . "Αχ θεε μου τι θα σε κάνω , δεν εισαι καθόλου παρατηρητικη " αναστενάζει και για να τον ηρεμήσω λιγακι , αρπάζω τα μάγουλα του και ακουμπάω τα χείλι μας για ενα παθιασμένο φιλι . Χαϊδεύει την πλάτη μου απαλά και υστερα πιο γρήγορα κολλοντας με σφιχτά πανω του , σαν να μην θέλει να με αφήσει ποτέ , δεν ξερω γιατι αλλα μετα απο αυτο το μικρό ασήμαντο καυγαδακι νιώθω οτι θελω να γίνω δική του . Πηδάω πανω του και τυλίγω τα πόδια μου γύρο του . Εκεινος προχωράει χωρις να σταματήσει το φιλι μας και με μια απότομη κίνηση πέφτουμε μαζι στο κρεβατι με εκείνον απο πανω μου . Με όσο θάρρος εχω σταματάω το φιλι μας και του χαμογελάω βγάζοντας γρήγορα την μπλουζα του . "Σε θελω Έρικ " του λεω και εκεινος χαμογελαει βγάζοντας και την δική μου μπλουζα , αρχίζει να με φιλάει απο τον λαιμό μέχρι την κοιλιά μου με τα υγρά φιλία του να ανατριχιαζουν όλο μου το σωμα .
Θελω τα σωματα μας να γίνουν ενα τωρα . "Έρικ σε παρακαλώ " αναστενάζω αλλα εκεινος φεύγει απο πανω μου και πέφτει διπλα μου . " θα το ήθελα πολυ μικρή μου , αλλα σου ειμαι αρκετα θυμωμένος οποτε ... " γελάει και γυρνάω για να τον κοιτάξω θυμωμένα . "Μην νομίζεις πως δεν θελω ,αντιθέτως κρατιέμαι να μην σου κάνω έρωτα εδώ και πολλές μερες " μου λέει και σηκώνομαι απο το κρεβατι . "Οτι θες , παω να κάνω μπάνιο " λεω πονηρά και κατεβάζω το σορτσάκι που φορούσα φανερώνοντας το Μπραζίλ εσώρουχο που φοράω . Ειμαι πια μπροστα του μονο με τα εσώρουχα μου .
"Εεεμμμ... Ολίβια ;" Τον ακούω να μουρμουριζει και γυρνάω να τον κοιτάξω . "Πες μου " του λεω με άνετη διάθεση . "Προλαβαίνω να μπω πρώτος να κάνω ενα κρύο ντουζ ;" Ρωτάει δυσταχτηκα και γελάω . Αμέσως τρέχω και πεφτω πανω του στο κρεβατι . "Ελα τωρα μην μου θυμώνεις , αφου ξερω οτι το θες και εσυ " του ψιθυρίζω στο αυτί δαγκωνοντας τον λοβο του . "Δε γαμιεται ;" Τον ακούω να λέει και αμέσως με πιανει απο την μεση πετώντας με πανω στο κρεβατι με εκεινον απο πανω μου , "σε θελω τοσο πολυ " ψιθυρίζει και χαχανίζω καθως με φιλάει χαϊδεύοντας το σωμα μου  .
Οταν το δαχτυλο του παει στο εσώρουχο μου το κινητο μου αρχίζει να χτυπάει . Αμέσως κοκκαλώνει  αλλα μετα απο λιγο συνεχίζει αγνοώντας το . "Και αν ειναι κατι επείγον ; " τον ρωτάω αλλα εκεινος με σταματάει φιλοντας με ξανα . Σηκώνω ελάχιστα την μεση μου κανοντας τα σωματα μας να κολλήσουν μεταξύ τους . Το άρωμα του με μεθάει κανοντας με να τον θελω όλο και πιο πολυ κοντα μου . Όλο μου το ειναι τον ζητάει καθημερινά , τον αγαπω αυτόν τον άνθρωπο με όλη μου την ψυχη και ειμαι έτοιμη να του δώσω οτι εχω .
Το κινητο μου σταματάει αλλα ξαναρχίζει έτοιμο να μου σπάσει τα νεύρα . "Λογικά ειναι επείγον " αναστενάζω και τον σπρώχνω απο πανω μου . Μουγκρίζει ξενερωμένος απο την όλη κατάσταση και εγω αρπάζω το κινητο μου . Το ονομα του Αλέξανδρου φωτίζει στην οθόνη , άμα ειναι για να με ρωτήσει για την σχολή θα παω το βραδυ σπιτι του με ενα μαχαίρι . "Έλα Αλέξανδρε " λεω προσπαθώντας να ρυθμίσω την αναπνοή μου απο τους προηγούμενος  αναστεναγμούς μου. "Διακόπτω κατι ;" Ρωτάει και στριφογυριζω τα ματια μου , οχι μωρε τιποτα το συναντιθουμε , απλα ημουν έτοιμη να κάνω έρωτα μα το αγόρι μου για πρωτη φορα στην ζωη μου .
"Οχι καλε τιποτα " απαντάω τελικά και εκεινος ξεφυσαει . "Πρέπει  να σου πω , βασικά πρέπει να σας πω  ,εσενα και του Έρικ , σε μια ωρα στην καφετέρια απέναντι απο το σπιτι μου , ειναι επείγον, " " τι ειναι το τοσο επείγον ;" Ρωτάω . "Η ξαδέλφη σου " λέει γρήγορα  και το κλείνει πριν προλάβω να ρωτήσω τι ειναι αυτο το τοσο συναντικο για την Ελίνα , που πρέπει να διακόψει αυτο που κάνω τωρα με τον Έρικ .
"Σήκω " λεω απότομα και ανοίγω την ντουλάπα μου για να βάλω κατι που θα ειναι πιο κατάλληλο για έξω , το σορτσάκι και το μπλουζάκι που φοράω μεσα στο σπιτι δεν ειναι και οτι καλύτερο για καφέ . " τι ; Γιατι ; Ελα τωρα μια χαρα δεν ήμασταν ; " ρωτάει σαν κουτάβι που του πηραν το μπαλάκι . "Ο Αλέξανδρος μας θέλει να παμε για καφέ , εχει λέει να μας  πει κατι πολυ σημαντικό για την Ελίνα " απαντάω και πετάγεται σαν ελατήριο φοροντας την μπλουζα του . "Μαλλον αυτός ο Άγιος άνθρωπος παρατηρήσε οτι μου την έπεσε χοντρά η ξαδέλφη σου εχθές " λέει και στριφογυριζω τα ματια μου. Μα γιατι να έκανα κατι τέτοιο η ξαδέλφη μου ;

***
"Ακούς γουτσουνι ; Ακούς ;" Ο Έρικ με πειραζει τσιμποντας το μάγουλο μου . Τελικά το παρατήρησε και ο Αλέξανδρος απο οτι μας λέει τωρα . "Επίσης την άκουσα να μιλάει στο τηλέφωνο με καποιον για εσένα Έρικ " ο φίλος μας λέει και σμιγω τα φρυδια μου καθως κοπαναω το χερι του Έρικ που τσιμπάει το μάγουλο μου . "Σαν τι δηλαδή ;" Ρωτάω .
"Έλεγε σε καποιον να μην ανησυχεί γιατι ο Έρικ θα γίνει δικός της σύντομα , λογικά κάποιος την εχει βάλει να σας χωρίσει " απαντάει και ο ερικμου σφίγγει  το χερι , ξερει οτι σκεφτόμαστε το ιδιο  ονομα .
Τοτε μονο μια φράση  βγαίνει τα αυτοχρονα και απο των δυο το στομα .
"Ο Σέθ "

Χειιι! Πως σας φάνηκε; , πως νομίζετε οτι θα το διαχειριστούν το θέμα ; Ειναι οντος ο Σέθ ;
Χμμμ... Για πείτε γνώμες .
Επίσης πλησιάζουν εξετάσεις (Μπλιαχ😫) καλή επιτυχία σε όσους δίνουν πανελλήνιες .
Kisses !!!
Vote and comment loves ❤️❤️❤️

Let's get loudWhere stories live. Discover now