Τον κοιταω χαρίζοντας του ενα χαμόγελο , σηκώνω λιγο πιο πανω το σορτσάκι μου και ξεκουμπωνω δυο κουμπιά απο το πουκάμισο μου .
Προχωράω με νάζι απο μπροστα του και του χαμογελάω ξανα , δαγκώνει το πράσινο καλαμακι του κοιτάζοντας με με ματια που λάμπουν .
Κουνάω τους γοφούς μου προκλητικά και παω διπλα στα κορίτσια χαμογελαστή . Χορεύουμε κανοντας στροφές η μια την άλλη και γελόντας , η Βλασω με κοιτάει με περιέργεια μιας και δεν εχω δείξει ακόμα κάοοια αντίδραση για τον Έρικ που χορεύει λίγο πιο πέρα με την τσουλίτσα. "Είναι όλα εντάξει , θα το πάρει το μάθημα του ." Της κλείνω το μάτι και μου χαμογελάει πονηρά , απομακρύνομαι από τις φίλες μου και πάω στο μπαρ , μετράω αντίστροφα 3,2,1 και χαμογελάω όταν ο μπάρμαν μου δίνει ένα ποτό λέγοντας μου , "κερασμένο από το παιδί εκεί κάτω. " . Του κάνω "ευχαριστώ " με νόημα και πλησιάζει . Χαμογελάω γλυκά οπως εγω ξερω και τον κοιταω που στέκεται διπλα μου σε δευτερόλεπτα. "Στέλιος " μου δίνει το χερι του και το πιάνω δαγκωνοντας ελαφρά το κρατάω χείλος μου κοιτάζοντας τα Ματια του με νάζι .
"Ολίβια " του χαμογελάω γλυκά και με κοιτάει απο πανω μέχρι κατω εστιάζοντας στο τελος πανω στο στήθος μου . Εννοείται !! Σιγα μην έχανε το μούτρο .
"Ελα να χορέψουμε κούκλα " μου κλείνει το ματι και δέχομαι προσπαθώντας να δείξω οτι θελω αυτο που παω να κάνω . Πιανει την μεση μου και κολλάει την πλάτη μου στο στέρνο του . Τρίβομαι πανω του προκλητικά καθως παρατηρώ τον Έρικ , οταν το κεφαλι του γυρναει και μας κοιτάει τα ματια του αμέσως γουρλωνουν . Αφήνει την κοπελα χωρις εξήγηση και ερχεται προς τα εμάς σφιγγοντας τις γροθιές του . Νομιζω πως τα έκανα λιγο σκατα . Ο Έρικ με σπροχνει απο πανω απο το αγόρι με δυναμη και το πιανει απο τον λαιμό .
"Τι κανεις εκει με την κοπελα μου ρε μαλάκα ;" Γριλιζει μεσα απο τα δόντια του και το αγόρι με δυναμη τον σπροχνει απο πανω του . "Εγω με άλλη κοπελα σε ειδα " τον προκαλεί έντονα και το ματι του Έρικ αρχίζει να γιαλιζει . "Ειναι δικιά μου " του φωνάζει πλησιαζοντας απειλητικά , το αγόρι ομως δεν κανει ουτε ενα βήμα πισω , καλός μαλακας και αυτός , τα θέλει ο κωλος του . Καλα καλα , ξερω εγω την έκανα την μαλακια , ομως επρεπε .
"Έρικ σταματα το " φωνάζω μπενοντας μπροστα και πιάνοντας το απο το μπράτσο . "Μην την αγγίξεις ποτε ξανα , αλλιώς δεν θα ξανα νιώσεις τα δόντια σου και όλα σου τα κόκκαλα " τον προκαλεί καιως τον τραβάω έξω απο το μαγαζί , κλεινω τη πορτα του και τωρα είμαστε έξω στο κρύο . Δεν γυρνάω να τον αντικρισω αμέσως το χερι μου προσγιωνεται στο μάγουλο του με όση δυναμη μπορώ να βάλω . Αχ θεε μου το όμορφο πρόσωπο του 😱.
Πιανει το μάγουλο του και με κοιτάει με γουρλομενα ματια . "Αυτο γιατι χορεψες με άλλη , μην γυρίσω λιγο το κεφαλι μου, αμέσως " φωνάζω κουνοντας τα χερια μου σαν υστερική .
"Απλα χορευαμε " ψιθυρίζει σαν μικρό παιδι που το μαλώνουν . "Τοτε αν το παμε έτσι και εγω χορευα με τον Στέλιο . Μονο που εμεις είχαμε μια διάφορα , ΔΕΝ ΚΟΤΕΥΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ " φωνάζω την τελευταία μου προταση έτοιμη να αφήσω τα δάκρυα μου , οχι δεν θα το κάνω , δεν θα του την χαρίσω άλλη φορα , απο εδώ και πέρα θα δει μια διαφορετική Ολίβια .
"Οστε Στέλιο το έλεγαν το αρχίδι " μουρμουριζει και στριφογυριζω τα ματια μου . "Απο όλα αυτά που ειπα εσυ αυτο ακουσες ;" Ρωτάω έκπληκτη με την αναισθησία του .
"Εγω ενα ξέρω Ολίβια , εισαι δική μου και αυτο δεν αλλάζει , δεν θελω να βλεπω να σε αγγίζει άλλος " το χερι του πιανει το σαγόνι μου κοιτάζοντας με , κανοντας τις ματιές μας να κλειδώσουν .
"Και τι νομιζες δηλαδή ; Οτι εγω θα ανεχόμουν να σε αγγίζουν αλλες ; Σε γελασανε Έρικ , εγω δεν ειμαι σαν τις αλλες , μην κανεις πως δεν με ξερεις " φωνάζω με τον λαιμό μου να αρχίζει να πονάει .
"Άλλο εγω Ολίβια " (τι λέει το χαμενο 😂🔫) .
Νόμιζα πως δεν άκουσα καλα αλλα μαλλον τα αυτιά μου δεν με γέλασαν . Έτσι εισαι ; Οκέι ...
"Ενταξει λοιπόν , αφου δεν μπορείς να μην κανεις σεξ και θες μια στο κρεβατι σου παρτην , ο δρομος ειναι ανοιχτός , χοριζουμε Έρικ " λέω με πίκρα την τελευταία μου λέξη και μπαίνω μεσα στο μαγαζί . Τον ακούω να φωνάζει πισω μου αλλα τον αγνοώ .
Το χερι του πιανει τον καρπό μου και με γυρναει με δυναμη . "Μην με αγγιζεις " γριλιζω και με σφίγγει ποιο πολυ . "Δεν θελω να χωρίσουμε , συγγνώμη δεν το εννοούσα " μου ψιθυρίζει αλλα δεν θα αφεθώ ξανα , θα πρέπει να μου αποδείξει καποια πράγματα .
"Με πονας " κάνω εναν μορφασμο πόνου ομως δεν με αφήνει . "Ει άφησε την να ηρεμήσει " ο Κώστας επεμβαίνει και νιώθω ευγνώμων που το κανει. Ο Έρικ αφήνει το χερι μου αλλα δεν υποχωρεί . Πιανει την μεση μου και με παει προς τα έξω ." Παμε σπιτι , μην φέρεις αντιρηση αλλιώς θα κάνω σκηνή " μου ψιθυρίζει και δεν μιλά απλα τον αφήνω να με παει στο αυτοκίνητο .
***Οταν φτάνουμε στο σπιτι αμέσως τρέχω και κλειδωνομαι στο δωματιο μου . Δεν θα μιλήσουμε , τουλάχιστον οχι σημερα .
***
Οταν ξυπνάω και κοιταω γύρο μου ο Έρικ δεν βρίσκεται διπλα μου στο κρεβατι οπως συνιθιζε , αφου τωρα πια δεν είμαστε μαζι ,
Ξεφυσαω και πιάνω το κεφαλι μου απο τον πονοκέφαλο που μου εχει δημιουργηθεί απο τα χθεσινά ποτά . Σηκώνομαι και ξεκλειδώνω την πορτα , οταβ φτάνω στην κουζίνα ο Έρικ ειναι είδη καθισμένος στο τραπέζι . Οι αγκώνες του ειναι ακουμπισμενοι στο τραπέζι και τα χερι του πιάνουν το πρόσωπο του . "Πιες το " τον ακούω να ψιθυρίζει και κοιταω την ασπιρίνη που βρίσκεται πανω στο τραπέζι μαζι με ενα ποτήρι νερό .
Κάθομαι απενατι του και πίνω το χάπι .
Το κεφαλι του σηκώνεται και με κοιτάει , θελω να γουρλωσω τα ματια μου απο την θέα που βλεπω αλλα δεν θελω να γίνω αδιάκριτη , μαύρο κύκλοι υπάρχουν κατω απο τα υπέροχα πράσινα ματια του που δεν λάμπουν απο πονηρά ως συνήθως , αλλα απο λύπη . "Ολίβια " η φωνή του τρέμει καθως πιανει το χερι μου . (Το γλυκούλι 😍)
"Θελω να σου μιλήσω για εχθ-" παει να πει αλλα η ανασα του κόβεται καθως κοιτάει το χερι μου , το κοιταω και εγω και κάνω την ίδια έκφραση με εκεινον οταν βλεπω την μελάνια γύρο απο τον καρπό μου . Μαλλον μου τη εκανε εχθές που δεν με άφηνε να φύγω .
"Γαμωτο ποιος σου το εκανε αυτο ;" Γριλιζει και σηκώνεται με φορα απο το τραπέζι . Σηκώνομαι και εγω και τον κοιτάζω . "Έρικ σε παρακαλώ πολυ ηρεμισε ειναι ενταξει " ψιθυρίζω αλλα δεν νομιζω να με ακουει , με ορμή ερχεται πανω μου και με κολλάει στον τοιχο πιάνοντας απλα τον καρπό μου , ανεβάζοντας τον ψηλα , κολλωντας και εκεινος στον τοιχο . "Ποιος " με κοιτάει γεμάτος θυμό μεσα του . "ΠΕΣ ΜΟΥ " φωνάζει έξαλλος "ΕΣΥ!" Φωνάζω πισω και τοτε τα ματια του θολώνουν . Με αφήνει με τη μια και πιανει το κεφαλι του τραβοντας τα να μαλλια του προς τα πισω , μου γυρναει την πλάτη και τον ακούω που πέρνει μια βαθια ανασα . "Μωρο μου , κοριτσάκι μου " τον ακούω να λέει με τρεμάμενη φωνή και νομιζω πως ... Κλαίει ; Ο θεε μου κλαίει .
"Πως μπόρεσα να το κάνω εγω αυτο σε εσενα ;" Ρωτάει αλλα νομιζω πως αυτο ήταν ρητορικό . Γυρναει να με κοιτάξει με ματια βουρκωμένα και τοτε ειναι που τα δικα νου δάκρυα δεν μπορούν να κρατηθούν πια . Τα αφνω να πέσουν με ορμή στα μάγουλα μου και τοτε ειναι που η ανασα μου κόβεται . Ο Έρικ ερχεται κατα πανω μου και με κολλάει στον τοιχο με τα σωματα μας κολλημένα το ενα στο άλλο . Πιανει τα μάγουλα μου και ακουμπαει τς μύτες μας μεταξύ τους . "Ξεχνά όσα ειπα εχθές το βραδυ , δεν το εννοούσα , ειμουν ποιμένος , συγγνώμη δεν ήθελα να σε πλήγωσω ουτε εξωτερικά του εσωτερικά γουτσουνι μου " μου ψιθυρίζει και υστερα ενώνει τα χείλι μας σε ενα γλυκό φιλι που στο τελος γίνεται παθιασμένο , σαν να θελουμε να μην αφήσουμε ποτε ο ένας το άλλον . Οταν το φιλι μας τελειωνει ενώνει τις μύτες μας μεταξύ τους και με κοιτάει στα ματια με πάθος , σαν αυτο που ειναι έτοιμος να πει να το εννοεί ."Εσυ δική μου και εγω δικός σου "
Γεια σασσς , για πείτε μου γνώμες για το κεφάλαιο , παντός εμενα εχω να πω οτι ήταν απο τα αγαπημένα μου . Ελπιζω να σας άρεσε , θελω γνώμες Ιδικα για αυτο το κεφάλαιο .
Kisses !!
Vote and comment loves ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Let's get loud
Romance"Τέλος Έρικ , δεν μπορώ να το ανέχομαι όλο αυτο " Φώναξα , δεν μπορώ να τις βλέπω εδώ μέσα . "Οο έλα τώρα βρε γοουτσούνι , μια κοπέλα ήταν είδες έφυγε τώρα " Μου ψιθύρισε χαϊδεύοντας το μάγουλο μου. Για την Ολίβια είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να...