Nejdřív pár informací
1. Potřebuju vaší aktivitu, abych mohla napsat další kapitolu :)
2. Na konci příběhu budou 3 možnosti, ze kterých si budete moci vybrat.
3. Podle toho jakou možnost vyberete, tak se bude vyvíjet příběh dál
4. Kapitoly budou kratší, ale občas se pokusím o delší
5. Budu potřebovat minimálně 3 komentáře, abych mohla napsat další kapitolu :)
6. Bude tu víc hlavních postav, takže se budou pohledy občas střídat, ale nebude to často :)
7. Za nápad děkuji janenameday a pinkamenapie06 .
8. Jelikož se odsud nedá kopírovat, tak hodím odkaz na jejich knížku do komentářů.
A teď k příběhu:
Příběh se odehrává v 3. sérii A.
Je tu pár drobností, které jsem změnila. Už tu bude hrát Liam Dunbar a Theo Raeken, ale Liam nebude vlkodlak a Theo chiméra.
Tak to by bylo vše. Užijte si první kapitolu.
Beverly zastavila před školou a pohledem sjela všechny své mladší sestry.,, Než opustíte tohle auto, tak vám dám pár rad, kterými se budete řídit, protože jestli ne, tak radši ani nechoďte domů. Začneme tou nejhorší z vás. Jess.... Snaž se udělat dobrý dojem. Né, že mi dneska bude volat ředitel s tím, že děláš problémy! Rozumíš?!" Nejstarší sestra přísně pohlédla na Jessicu a ta jen přikývla a odešla, čekat na své mladší sestry ven. Bev pohlédla na nejmladší sestru a pokračoval v jejím proslovu.,,April ty se snaž nějak zapojit. Usmívej se a zkus si najít kamarády." April se usmála, objala Bev a se slovy:,,Dobře. Mám tě ráda." Opustila auto a přidala se k Jess, která s naštvaným výrazem, čekala venku. Hope se chtěla nenápadně vykrást z auta, ale Bev byla rychlejší.
,,A co se tebe týče. Ty se kroť ohledně hledání kamarádů. Jestli mi dneska domů přivedeš kluka, tak ti přísahám, že spíš venku!" Hope se usmála a vylezla z auta.,, Víc už jste to zdržovat nemohly?!" Prohlásila naštvaně Jess.,, Jess máš být milá." Upozornila jí Hope, ale Jess si jen odfrkla a společně se svými sestrami vkročila do školy. Na chodbě byl velký zmatek, ale tak už to bývá.,, Dávali jste pozor, když nám Beverly říkala, kde je ředitelna?" Zeptala se zaraženě Hope a rozhlížela se do všech stran.
Co uděláš?
a) zeptám se někoho, kde je ředitelna.
b) rozdělíme se a budeme běhat po škole a hledat ředitelnu.
c) společně budeme procházet školou a hledat ředitelnu.
Ps: To video nahoře úplně zbožňuju :D
ČTEŠ
Cause I'm a beast
FanfictionToto je interaktivní fan fikce na TW, takže budu potřebovat ohlas, aby to mohlo fungovat.