14.Kapitola-Stiles a Scott jsou úchylové

185 17 10
                                    

Jess neváhala a běžela na pomoc svému zachránci, který si nevedl moc dobře.,,Scott McCall. Mohl jsem tušit, že jsi vlkodlak. V lacrossu sis vedl až moc dobře." Chris držel Scotta pod krkem.,,Jess uteč!" Zakřičel Scott, ale Jess ho neposlechla a přiběhla ke Chrisovi, ale ten jí vzal jednou rukou a odhodil jí. Jess dopadla na zem a chtěla se zase zvednout a jít na pomoc Scottovi, ale vedle ní zastavil Jeep a na místě řidiče seděl Stiles.,, Dělej naskoč!" Jess Stilese poslechla a rychle zalezla na zadní sedačku Jeepu. Když se do Jeepu dostal i Scott, Stiles se rychle rozjel k Jess domů.

,,Jak jste mě našli? A hlavně jak jste vůbec věděli, že potřebuju pomoct?" Zeptala se Jess.,,No.... Já tě tak trochu sledoval." Vysvětlil rychle Scott.,,Panebože to je úchylný! Proč si mě sledoval?" Jess se rozkřičela přes celý jeep.,, Hele my bychom tě nesledovali, kdyby si nešla ven s Theem." Stiles se na ní otočil, ale Jess mu chytla hlavu a otočila jí zpátky aby viděl na cestu.,, Mám tě potom hodit k Derekovi?"

Jak Jess odpoví Stilesovi?

a) Jo

b) Nemůžu přespat radši u tebe?

c) Nemůžu přespat radši u Scotta?

d)A nemohl by u mě jeden z vás přespat? ( K této volbě napište, kdo by měl u Jess přespat jestli Stiles nebo Scott)

Ahoj! Dneska je trochu víc možností. Doufám, že se vám kapitola líbila a zítra zase něco napíšu.

PS: Zase mi nenapadl lepší název kapitoly :( 

PPS: To video nahoře je úplně úžasný pouštím si ho pořád dokola. xD

Cause I'm a beastKde žijí příběhy. Začni objevovat