2. Kapitola- Kam si sednout?

575 24 13
                                    

,,Co kdybychom se někoho zeptali?" Navrhla April.,,Super nápad April, tak co tu tak postáváš, běž se někoho zeptat." Hope jí šťouchla do ramene.,, Počkej! Proč zrovna já? Běž se zeptat ty!" April začala protestovat, ale už předem věděla, že to nemá cenu.,,Přemýšlej April. Jess neumí být milá, takže by se tu s někým akorát poprala. Já bych se šla samozřejmě zeptat nějakýho kluka a já mám zakázáno bavit se s klukama, takže zbýváš ty a pokud si dobře vzpomínám, tak ti Bev říkala, že se máš bavit s lidmi." Hope se na svou mladší sestru usmála a April zastavila černovlasého kluka, který zrovna procházel kolem nich.,,Prosím tě můžu tě o něco poprosit?" Začala nejistě April a Hope se jen plácla rukou do čela. Černovlasý kluk se na ní podíval svýma modrýma očima a přátelsky se usmál.,, No jasně, že můžeš." Hope se začala červenat, tak se radši otočila na Jess, která se jen znuděně díval do země. 

,,Jsme tu nové a nevíme, kde je ředitelna, tak... noo... ukážeš nám, kde je ředitelna." April si v duchu pogratulovala za to, že nějak dokázala zformulovat větu v přítomnosti někoho cizího.,, Jo jasně pojďte za mnou a mimochodem jmenuju se Christopher, ale jestli mě nechcete naštvat, tak mi říkejte Chris." Chris vyšel směrem do ředitelny a holky ho následovaly.,, Já jsem April a tohle jsou mé sestry Jess a Hope. April ukázala na své sestry. 

............

 Ředitel nejdříve dovedl do třídy Jess a Hope, takže April musela čekat na chodbě. Jess a Hope čekala hodina chemie. Jedna z mála hodin, kde se může sedět po dvojicích i tak tu byli někteří, kteří seděli sami. Ředitel holky představil spolužákům a šel odvést April do třídy, kde ji čekala hodina dějepisu. Hope a Jess čekalo dilema, kam si sednou. 

Kam si sedne Hope?

a) Hope si všimla, že je v této třídě i Chris. Mohla by si sednout k němu, alespoň by seděla s někým koho "zná".

b) Úplně vzadu je volné místo vedle kluka s hnědými vlasy, modrýma očima a uličnickým úšklebkem. Hope by si k němu mohla sednout a seznámit se s jejím novým objevem.

c) Poslední volné místo je vedle holky s hnědýma vlasy a hnědýma očima. Možná by bylo lepší si sednout k ní a držet se od kluků dál.


Kam si sedne Jess?

a) Vedle Chrise

b) Vedle kluka s hnědými vlasy a modrýma očima.

c) Vedle dívky s hnědými vlasy a hnědýma očima. 

Předem bych chtěla říct, že kapitoly nebudou vycházet každý den, protože zítra jedu pryč a vrátím se v neděli, takže si budete muset počkat. Navíc tuhle kapitolu jsem si předepsala ve škole, takže to stačilo jen přepsat. Už jste viděli nový díl teen wolf? Já jo a byla to super epizoda :) Bohužel zase nastává ta doba, kdy člověk musí čekat na další díl a nemůže se dočkat :(  Chtěla bych poděkovat janenameday za to, že mi pomohla popsat toho kluka z B. :D Chtěla jsem napsat jeho jméno, ale nechtěla jsem vám to vyzradit. Jedna moje kamarádka ze školy začala psát knížku, tak vám do komentářů hodím odkaz, byla bych moc ráda, kdyby jste se na to podívali. To už je vše. V neděli bude nová kapitolka. Tak zatím.   

Cause I'm a beastKde žijí příběhy. Začni objevovat