,,Tak jo." Hope se na něj usmála a sedla si vedle něj.
Po zvonění do třídy přišel profesor a pro Hope začala nejnudnější hodina.
,,Co ty a Liam?" Po chvíli ticha se na Hope, Chris otočil.
,,Docela dobrý." Hope se trošku zamračila a pokrčila rameny. Snažila se vnímat, to co učitel říkal, ale díky Chrisovi jí to moc nešlo.
,,Takže ho ještě neodkopneš?" Hope položila propisku a s nadzvednutým obočím se na Chrise podívala.
,,April mi říkala, jak to s klukama máš a že no..." Chris nevěděl, jak má pokračovat a tak se raději na chvíli odmlčel.
,,Co tim chceš jako říct? Že jsem jako d*vka? Víš co by bylo nejlepší? Kdyby si se začal starat o svý a mě vůbec neřešil. To co je mezi mnou a Liamem tě vůbec nemusí zajímat." Hope mluvila trochu moc nahlas a teď se na ní dívala celá třída. Chris sklopil zrak a Hope a se raději zadívala do svého prázdného sešitu.
,,Slečno Summersová neruším vás a pana Donovana?" Profesor přišel až k nim a čekal na odpověď.
,,Mě ani ne. Zajímá mě ta...... Panebože já to po vás nepřečtu. S tim písmem bych začal něco dělat." Chris odpověděl s naprostým klidem a Hope se musela trochu ušklíbnout.
Profesor začal propalovat Hope pohledem a čekal na její odpověď.
,,Mě vlastně docela rušíte. Já vás nechci urazit, ale kdyby jste se trochu ztišil povídalo by se mi lépe." Všichni ve třídě se snažili zabránit smíchu. jen Chrisovi a Hope to moc nešlo. Museli se, alespoň trochu zasmát.
Chris pod lavicí nastavil pěst a Hope mu do ní ťukla.
,,Hope nech toho!" Zašeptala jejím směrem Jess.
,,Ale notak i ty musíš uznat, že je to nuda. Vždyť teď je to poprvý co začala celá třída dávat pozor. Nikoho to jeho nudný blbábolení nezajímá." Profesor se otočil a přešel k tabuli.
Když zazvonilo profesor si ve třídě Chrise a Hope nechal.
,,Oba dva budete po škole. Ve tři vás tu chci vidět!" Oba dva přikývli a odešli za třídy.
************
Ve tři hodiny
Hope musela jít na po školu. Vůbec se jí nechtělo, ale Jess a April jí tam odtáhly.
Když vešla do třídy, učitel seděl za katedrou a nejspíš opravoval testy. Všiml si, že přišla Hope a rukou jí naznačil, že si má někam sednout.
Tak kam si sedne?
a) Ke Chrisovi a omluví se mu, že na něj byla zlá.
b) Ke Chrisovi, ale bude mlčet a čekat až se omluví on.
c) Kamkoliv jinam ( to si určete jestli před Chrise, za Chrise, co nejdál od něj. Je to jen na vás)
ČTEŠ
Cause I'm a beast
FanfictionToto je interaktivní fan fikce na TW, takže budu potřebovat ohlas, aby to mohlo fungovat.