,,Co chceš?" Jess se snažila udržet v klidu, což v přítomnosti Thea nešlo moc dobře.,,Chci se ti omluvit, to co jsem včera udělal." Theo jí pustil zápěstí a přestal se usmívat.,,No to je sice pěkný, ale já zásadně neodpouštím blbům jako si ty." Jess se k němu otočila zády a chystala se odejít, ale Theo začal mluvit.,, Tak co kdybych tě někam pozval a dokázal ti, že nejsem blb?" Jess se usmála a otočila se na Thea.,, Dneska končím ve tři." Jess tentokrát odešla, ale nemohla se zbavit úsměvu na svých rtech, což u ní nebylo obvyklé.
Když zazvonilo Jess ještě nebyla ve třídě, tak radši zrychlila aby to stihla dřív než do třídy vejde profesor.Jess už skoro byla v učebně, ale když zrovna probíhala kolem jedné třídy, někdo otevřel dveře a Jess do nich narazila. Ten někdo, kdo ty dveře otevřel musel mít sílu, jelikož Jess spadla na zem a tvrdě narazila o zem do hlavy a ztratila vědomí.
.......
Jess se probrala a první čeho si všimla bylo, že u postele na které ležela sedí muž s krátkými černými vlasy a zelenýma očima.,,Ahoj! Jak ti je?" Zeptal se, když si všiml, že je Jess vzhůru.,,Kdo jste?" Jess byla vyděšená k smrti. Byla na neznámém místě s neznámým mužem.,,Derek Hale." Derek se zvedl z křesla a přistoupil blíž k Jess.,,Ty znáš Scotta a Stilese. Jsi vlkodla, že jo?" Jess se posadila a čekala na odpověď.,, Jo. Za chvíli přijede tvá sestra." Derek odběhl od tématu.,,Kde si vzal číslo na mou sestru?" Jess položila další otázku, ale na Derekovi nebylo vidět, že by ho to nějakým způsobem vytáčelo.,,Máš ho ve svym mobilu. A odpovím ti ještě dříve, než se mě na to zeptáš. Ano půjčil jsem si tvůj mobil. Dal jsem ti ho do tašky." Jess jen přikývla a už se radši na nic neptala.
Po chvíli trapného ticha Derek někam odešel. Jess zajímalo kam šel, ale než se stačila zvednout, přiběhla za ní její starší sestra Beverly.,, Jess si v pořádku?" Bev si sedla k Jess na postel.,, Jo je mi dobře neboj." Jess se usmála.,, Moc se vám omlouvám. Je to moje vina, že je Jess tady. Otevíral jsem dveře a omylem jsem jí s nima praštil." Obě sestry se nad Derekovou omluvou začaly smát.,, Chceš vzít domu?" Jess zavrtěla hlavou.,, Já se o ní postarám. Jen jsem vám chtěl říct, kde je a že je v pořádku a když bude nejhůř, tak vám zavolám." Derek se usmál, což Jess přišlo divné. Stiles a Scott jí říkali, že Derek se moc neusmívá a za tu chvíli co ho znala se usmál už víckrát.,, Dobře a tykejte mi. Většina lidí mi říká Bev." Beverly už byla na odchodu a Derek jí šel vyprovodit.
Co udělá Jess až se Derek vrátí?
a) Zeptá se ho jestli by jí hodil zpátky do školy.
b) Řekne Derekovi, ať jí podá mobil a zruší schůzku s Theem aby mohla být s Derek a zjistit něco víc o tom co se děje v Beacon Hills
c) Zeptá se Dereka, jestli se mu líbí Beverly
ČTEŠ
Cause I'm a beast
FanfictionToto je interaktivní fan fikce na TW, takže budu potřebovat ohlas, aby to mohlo fungovat.