Jess vstala z postele, mobil si strčila do kapsy a otevřela okno, kterým chtěla utéct.
Už zbývalo jen seskočit dolů, ale do místnosti přišel Peter a hned za ním stál Stiles.
,, Co sakra děláš?" Zmaračil se Peter.
,,Jdu zachránit sestru." Jess vlezla zpátky dovnitř.
,,Nikam nejdeš! Ještě se neumíš ovládat a navíc je úplněk." Peter na ní začal křičet a zavřel okno aby nemohla nikam jít. Jess začala být vzteklá. Neměla ráda, když na ní někdo křičel nebo jí rozkazoval. Peter si všiml toho, že se začíná měnit. Chtěl jí nějak uklidnit, ale Jess se na něj vrhla. Oči se jí začaly zabarvovat do žluté, místo nehtů měla drápy a a místo špičáků jí vyrostly tesáky. Peter spadl na zem, Jess toho využila a utekla zachránit svou sestru.
........
Když doběhla k lesu, zkontrolovala si mobil, jestli jí náhodou April nevolala nebo jí neposlala nějakou zprávu. Nic. Nezbývalo jí nic jiného než prohledat celý les. Mobil vrátila do kapsy a vydala se do temného lesa. Nevěděla kam má přesně jít, tak musela udělat jedinou věc, která jí napadla.
,,April!" Zakřičela, ale nikdo se neozýval. Za ní něco zašustilo, nechtěla nic riskovat a tak běžela hlouběji do lesa.
..............
Musela si dát na chvíli pauzu od běhání aby se mohla rozhlédnout. Bylo až nezvyklé ticho, které přerušovalo jen Jessino hlasité dýchání, dokud nezaslechla něčí hlasy. Jeden byl dívčí a jeden klučičí. Dívčí musel na sto procent patřit April a to už jí stačilo. Běžela směrem odkud slyšela hlasy.
Doběhla kousek od místa, kde byla April. Jess si byla jistá tím, že slyšela i klučičí hlas, ale tady byla jen April. Jess to neřešila a přiběhla ke své sestře a objala jí.
,, Jess...... Chris." April to nestačila doříct a Jess jí od sebe odtáhla.
,, Co ti provedl?" Starostlivě se na ní podívala.
,,On.." April přestala mluvit a zahleděla se na místo za Jess.
Jess se otočila a spatřila chlapce tmavé pleti. Byl přeměněný ve vlkodlaka. Jess vstala a dívala se do jeho žlutých očí. Bála se cokoliv udělat a tak jen nečině stála. Chlapec se bohužel nebál a zaútočil na ní. Jess se obratně vyhla jeho drápům a ty své mu zarazila do břicha.
,, Jess?" April na ní vystrašeně promluvila. Jess vytáhla drápy z jeho břicha a provinile se podívala na svou mladší sestru.
,, Co si zač?" Zeptala se a Jess sklopila hlavu. Nechtěla aby jí takhle její sestra viděla. Přeměnila se zpátky do lidské podoby, čehož chlapec využil. Chytl jí a odhodil jí stranou. Jess dopadla tvrdě na zem. Rychle se postavila, ale bylo pozdě chlapec jí chytl pod krkem.
Chystal se jí něco udělat, ale odněkud přiběhl černovlasý chlapec a jejich protivníkovi zlomil ruku. April spadla na zem a černovlasý chlapec si toho nevšímal, ale radši chytl chlapce s tmavou pletí.
,, Budeš tam jen tak stát nebo mi pomůžeš?" Z jejich zachránce se vyklubal Chris. Jess nevěděla co má dělat. Včera by ji málem zabil a dnes zachránil její sestru. Jess k němu přišla blíž.
,, Co s ním chceš udělat?" Zeptala se Jess. Chris ho začal škrtit dokud nespadl na zem
.,, Neboj neni mrtvý. Tohle nám akorát poskytne čas abychom mohli odvést tvé sestry a Liama do bezpečí." Usmál se na ní a Jess nemohla uvěřit tomu, že to řekl zrovna on.
,, Co s April? Jestli chceš klidně jí vymažu vzpomínku na to, že tě viděla jako vlkodlaka." Nabídl se.
,, Proč by si to dělal?" Nedůvěřivě na něj pohlédla.
,,No zadarmo to nebude. Vymažu jí vzpomínky jen když se od ní budu moct napít."
Co Jess udělá?
A) ano
B) Ne
ČTEŠ
Cause I'm a beast
FanfictionToto je interaktivní fan fikce na TW, takže budu potřebovat ohlas, aby to mohlo fungovat.