6.Kapitola- Hope má kluka?

292 23 19
                                    

,,Tak dobře." Jess souhlasila jen z jediného důvodu. Musela vědět, co se tady děje.,, Napiš mi, kde bydlíš a já pro tebe v deset přijedu." Stiles Jess podal papír a propisku, na který mu Jess napsala svou adresu. Stiles se na papír zahleděl, usmál se a odešel se věnovat holce se kterou se předtím bavil. 

............

Po velmi nudných hodinách, které Jess trávila tím, že koukala z okna, nebo si psala se svými bývalými spolužáky, byl konečně čas vyrazit domů. April už na své sestry čekala před školou. Když si všimla své jako vždy zamračené sestry, rozeběhla se k ní a objala jí.,, Slyšela jsem co se stalo ve škole. Jsi v pořádku?" Zeptala se starostlivě April.,, Jo jsem v pohodě. Kde je Hope?" Jess se rozhlédla, jestli jí někde neuvidí.,,Nevím. Myslela jsem, že přijde s tebou." April se přidala k Jess a také začala vyhlížet svou sestru.,,Holky!" Ze školy vyběhla velmi veselá Hope.,,Jděte domů! Já jdu koukat na kluky, jak hrajou lacrosse." Hope na ně křičela aby jí její sestry slyšely a hned co to dopověděla, odběhla pryč. 

..............

Kolem páté hodiny přišla domů Hope a samozřejmě s sebou přivedla kluka. Jess a April si zrovna dělaly úkoly a když si všimly kluka stojícího vedle jejich sestry přiběhly k ní.,,Beverly tě zabije." Oznámila jí Jess. Hope s ním chtěla zaběhnout do pokoje, ale než to stihla udělat, přiřítila se za nimi Bev.,,To si děláš srandu! Kdo to je?" Bev byla rudá vzteky.,,Tohle je Liam." Hope byla překvapivě až klidná, ale tím Bev ještě víc namíchla.

Co Hope řekne na svou obhajobu?

a),,Proč si naštvaná? Liam nepřišel za mnou.

b),,Ale vždyť je tak hezkej."

c),,Proč se zlobíš na mě. April se držela stranou a s nikým kromě nás nemluvila a Jess se porvala s nějakým klukem. 

Ahoj! Dnešní díl jsem si stihla napsat ve škole :D Na ruštině bývá občas nuda. xD Doufám, že nikdo není rozčílený, když nenapíšu jeho volbu, ale píšu jen to co převyšuje nad ostatními. Jen aby bylo jasno xD a nikdo nebyl naštvaný. Mně se občas, taky líbí jiná volba, než musím napsat. To by bylo asi vše a zase zítra zkusím něco vydat. Bude děják, takže budu moct v klidu psát. 

Cause I'm a beastKde žijí příběhy. Začni objevovat