12. Kapitola- Pronásledovatel

184 21 10
                                    

,,Dobře. Tak mi řekni co mám dělat." Jess se na Dereka odhodlaně podívala.,, Nejdřív půjdeš na rande s Theem a potom půjdeš domů, sbalíš si pár věcí a Stiles tě sem přiveze." 

........

Ve tři hodiny Derek přivezl Jess před školu. Theo seděl na schodech a vyhlížel Jess.  Ta k němu hned přiběhla.,,Ahoj! Už jsem si myslel, že si se na mě vykašlala." Theo se na ní usmál a ukázal jí rokou směr, kudy půjdou.

..........

Theo vzal Jess na zmrzlinu a potom jí provedl po Beacon Hills. Jess se o něm dozvěděla pár věcí a začínala si myslet, že to není až tak špatný. Začínalo se stmívat a Theo šel Jess doprovodit domů. Už skoro byli u Jess doma, ale najednou si Jess všimla, že je někdo už delší dobu sleduje.,, Co je?" Zeptal se Theo zmateně, když si všiml, že Jess zastavila dívá se dozadu.,, Nepřijde ti, že nás ten člověk sleduje?" Theo jí chtěk říct, že je paranoidní, ale taky si toho všiml.,, Pojď radši zrychlíme!" Chytl ji za paži a každým krokem přidávali na rychlosti. Jenže ten kdo je sledoval, taky přidal. Jess s Theem už museli utíkat, ale Jess zakopla a spadla na zem. Theo k ní přiběhl a chtěl jí zvednout dřív než je ten člověk dožene, ale z uličky blízko nich se přihnala nějaká osoba a zlomila jejich pronásledovateli vaz.

Co Jess udělá?

a) Zeptá se ho kdo to je.

b) Zvedne se a rychle s Theem utečou

c) Začne volat o pomoc.

Cause I'm a beastKde žijí příběhy. Začni objevovat