,,Potřebuješ ještě něco?" Zeptala se Beverly, hned co za Jess zabouchly dveře.
„Chci se vás na něco zeptat. Nešla byste se mnou zítra do nějaké restaurace na večeři?" Bev tuto otázku neočekávala, a proto ji to zaskočilo. Bylo to už hodně dlouho, co šla s někým na večeři. Většinou musela být doma a starat se o své sestry.
„Mám to brát jako rande, nebo jen jako přátelskou schůzku?" Bev raději nedělala ukvapené závěry.
„Berte to jak chcete." Odpověděl jí Derek.
„Půjdu jen pod jednou podmínkou. Přestaneš mi vykat!" Derek přikývl a usmál se na ní. Bev mu úsměv oplatila, ale potom se s ním musela rozloučit a pokračovat ve své práci.
Derek jel radši s Jess ihned domů, protože už byla docela nevrlá.
*****
K Derekovi domů přijeli až k večeru, protože se Jess musela stavit domů pro nějaké věci.
Když si Jess všechno vybalila, lehla si na postel a na chvíli zavřela oči, ale únava jí přemohla a ona usnula.Uprostřed noci jí vzbudily nějaké zvuky. Jessica co nejtišeji to šlo došla ke dveřím a opatrně je pootevřela. Podívala se malou škvírkou, ale byla moc velká tma.
Jessico Summersová ty si opravdu natvrdlá, vždyť jsi vlkodlak, tak použij své schopnosti! Radil jí její vnitřní hlas.Nejdříve se začala soustředit na svůj sluch, aby slyšela, jestli tam doopravdy někdo je, ale nic neslyšela.
„Jess pokud mě slyšíš, tak zavři ty dveře a počkej v pokoji, dokud ti neřeknu!" Rozkázal jí Derek, ale Jess ho neměla v plánu poslechnout.
„Ne! Chci vědět, kdo tam je." Oznámila mu šeptem, doufajíc, že jí slyšel.
,,Opravdu chceš vidět, kdo tam je? Tak se koukej!" Tentokrát promluvil Peter a hned potom uslyšela, jak rozrazil dveře a vtrhl do místnosti.
Chvíli bylo ticho, ale to bylo opravdu jen chvíli, a potom se ozval křik. Přesněji ženský křik.
Jess vyběhla z pokoje a rozsvítila, aby zjistila, co se děje. To co tam uviděla, jí vyrazilo dech.
Peter se snažil zabít její sestru Bev.
„Nech jí být!" Zakřičela Jess, ale s Peterem to ani nehnulo a pokračoval dál.
Neváhala ani na vteřinu a vrhla se po něm. Cítila, jak se začíná přeměňovat a využila toho. Své drápy zabodla Peterovi do břicha. Jess ho začala drápat a nechtěla skončit, protože věděla, že si to zaslouží.
Znovu se napřáhla, ale někdo jí její ruku chytil. Derek. Kdo jiný taky.
Jess se najednou vzpamatovala. Rozhlédla se po místnosti a uviděla, jak Bev leží v kaluži krve a sotva dýchá a Peter na tom nebyl o moc líp.
Jess nevěděla, co má dělat. Jediné co jí napadlo bylo utéct a taky to udělala.
Běžela asi dvě minuty, ale pak se musela rozhodnout, kam vlastně poběží dál.
Kam Jess poběží?
a) do lesa
b) do města
c) někam jinam. Napište, kam by přesně měla běžetPo dlouhé době se opět hlásím s novou kapitolou. Předem se omlouvám za chyby. Nebudu to dál protahovat, takže doufám, že se vám kapitola líbila a u další kapitoly ČUS! :D
ČTEŠ
Cause I'm a beast
Fiksi PenggemarToto je interaktivní fan fikce na TW, takže budu potřebovat ohlas, aby to mohlo fungovat.