Název téhle kapitoly neberte vážně. Prostě mi nic jiného nenapadlo.
Jess poprosila Scotta, aby Hope řekl všechno o tom, co se v Beacon Hills děje. Scott začal vyprávět a Hope ho celou dobu bedlivě poslouchala.
*******
Scott jí všechno vysvětlil a čekala na Hopinu reakci.
„Takže ty a Jess jste vlkodlaci?" Po vstřebání všech informací Hope promluvila.
Scott jen přikývl a Hope se ptala dál. „A ty si normální člověk?" Ukázala na Stilese, který taky jen přikývl.
Hope se otočila na Chrise, který si rukou podepíral hlavu a očima tikal po všech ve třídě.„ A ty jsi co? Pokud vím o tobě Scott nemluvil."
Chris se narovnal a s úsměvem se podíval na Hope. „Ahoj! Já jsem Chris a jsem upír. Je mi něco málo přes 500 a jsem alkoholik. Když se nudím, tak chodím po městě a piju krev našim spoluobčanům a to myslím doslova. Zakousnu se jim do krku a už si jen užívám, tu příjemnou chuť krve."
Jess se snažila zadržet smích, ale Hope měla ještě pár otázek.
„Počkej! Tobě je přes 500 let?" Hope vykulila oči a Chris jí to potvrdil
„Tak to máš asi hodně dětí co?"
„Upíři nemůžou mít děti, ale moc rádi se o to pokoušíme." Prohlásil Chris a Jess s Hope se začaly nahlas smát.
*****
Jess už musela odejít, protože měla za chvíli schůzku s Derek. Rozloučila se s Hope a vydala se k Derekovi domů.
Když stále před jeho bytem, dveře se otevřely a z nich vyšel Derek. Jess k němu hned přiběhla a chtěla vědět, kam jde.
„Musím mluvit s tvou sestrou. S Beverly." Jess na něj nechápavě pohlédla a čekala až jí to vysvětlí.
„Řekneš mi, kde je nebo si to budu muset zjistit sám?"
Co Jess udělá?
a) řekne mu kde je
b) neřekne mu to
c) řekne mu, kde je, když jí on řekne proč chce mluvit s Beverly
ČTEŠ
Cause I'm a beast
FanfictionToto je interaktivní fan fikce na TW, takže budu potřebovat ohlas, aby to mohlo fungovat.