3 Kapitola- Jess dělá problémy

389 25 7
                                    

Hope se rozhodla pro dívku s tmavě hnědými vlasy, která jí nevěnovala nejmenší pozornost a radši si povídala s chlapcem tmavší pleti a hnědými vlasy. Když si Hope sedla vedle ní, dívka na ní upřela její kaštanově hnědé oči.„ Můžu si sem sednout, že jo?" Hope se začala chovat jako její mladší sestra. Dívka vedle ní přikývla a šeptem dodala:„ Jo můžeš". Hope začala listovat učebnicí chemie a když se konečně učitel otočil k tabuli, tak se Hope podívala na svou spolužačku.„ Jak se vůbec jmenuješ?" Dívka si zkontrolovala, jestli se učitel nedívá.,, Allison." To bylo to poslední co jí řekla a pak už si jí nevšímala.
......
Po hodině Hope vyrazila za svou mladší sestrou, které o hodině napsala SMSku s tím, že se sejdou u vchodu do školy. April tam už stála a když viděla, jak za ní běží peroxidová blondýna, kterou musí oslovovat sestra, šla jí naproti.,, Tak jak probíhala hodina?"Zeptala se April a vedla Hope ke své skříňce, aby si tam mohla dát učebnici.,, Radši jsem si sedla k holce, která moc nemluvila, takže dobrý." Odpověděla jí Hope, mezitím co si April dala věci do skříňky.,, Kdyby tě to zajímalo já si sedla do zadu." Hope se na ní rozčíleně podívala. Chtěla jí něco říct, ale všimla si, že na konci chodby se něco děje. April s Hope tam doběhly a prorvaly si cestu k těm co se tam prali. Byla tam jejich sestra a právě mlátila kluka ke kterému si o hodině sedla.

Co uděláš?
a) odtáhnu Jess od toho kluka
b) odejdu a budu dělat jako bych nic neviděla
c) zařvu na Jess ať toho nechá

Cause I'm a beastKde žijí příběhy. Začni objevovat