5.Kapitola- Party?

308 22 7
                                    

Jelikož bylo minulé hlasování nerozhodné, tak jsem to nějak smíchala. xD 

,,Schovejte se!" Zařvala Jess a běžela za svou sestrou, která nepřítomně zírala na hejno ptáků, které prolétlo oknem. Každý pták na někoho vlétl a začal ho klovat. Jess srazila Hope na zem  a objala ji.,, Si v pořádku?" Zvýšila hlas, aby měla jistotu, že ji Hope slyší.,, Jo!" Hope si zakryla obličej.

.............

Když už ptáci přestali lítat po třídě, Jess se zvedla a rozhlédla se po třídě. Všude bylo černé peří, na lavici a na zemi leželi mrtví ptáci. Všichni žáci byli vystrašení a ještě pořád seděli, nebo leželi na zemi. Jess si vyhledala Stilese. Když ho našla, chytla ho za triko a vytáhla ho na chodbu.,,Ty víš co to bylo, že jo?" Výhružně se na něj podívala, ale vyděšený Stiles jen zakroutil hlavou.,,Nelži! Slyšela jsem, jak si povídáš s tou holkou! Už se něco takovýho stalo. Takže to radím, řekni mi pravdu!" Jess začala křičet. Stiles už jí chtěl něco říct, ale na chodbu vešla profesorka Blakeová.,,Prosím vraťte se do třídy." Poručila. Bylo na ní vidět, že je vyděšená k smrti. Stiles i Jess poslechli a vrátili se do třídy. Stiles se na Jess otočil a podíval se jestli je někdo neposlouchá.,,Kdybych ti měl říct co se tady děje a co se tady stalo, tak mi neuvěříš." Stiles u toho rozhazoval rukama, ale Jess se jen zasmála.,,Po tom co se tady stalo, ti uvěřím i to, že si sériový vrah a ty ptáky si na nás poštval ty." Odpověděla mu na jeho poznámku.,,Hele dneska jdu se Scottem na party. Pojď s náma a my ti všechno vysvětlíme a bude jen na tobě, jestli nám uvěříš." 

Co mu Jess odpoví?

a) ,,Tak dobře."

b) ,,S tebou nikam nepůjdu."

c) Jen když s sebou budu moct vzít sestry."

K předchozím dvěma kapitolám nebyl popisek, protože jsem to psala a mobilu a chtěla jsem to mít z krku. Já opravdu nesnáším psaní na mobilu xD Jinak jsem ráda, že tohle vůbec někdo čte. Myslela jsem, že mi sem nikdo nebude psát, ale jsem ráda, že nakonec sem fakt někdo napsal. To už je asi vše. Zítra se pokusím zase něco vydat. O hodinách bývá většinou nuda xD 

Cause I'm a beastKde žijí příběhy. Začni objevovat