Jess se obrátila a běžela za Scottem se kterým by měla mít angličtinu, takže si mohla i připravit na hodinu. Vešla do třídy, kde bylo pár volných míst. Naštěstí bylo jedno hned za Scottem.
,,Scotte musím s tebou mluvit." Řekla hned, co si hodila učebnice na stůl.
,,Děje se něco?" Zeptal se ustaraně.
,, Chris je upír a jde ven s mými sestrami a já mám strach, že jim něco udělá." Scott se zvedl a chytl Jess za ramena.
,, Já si nemyslím, že by jim něco udělal, ale jestli chceš, tak řeknu Stilesovi a budeme je dneska sledovat." Jess přikývla a objala Scotta.
...............
Po vyučování šla Jess přímo k Derekovi. Stála před dveřmi Derekova bytu a chystala se zaklepat. Před tím než to udělala se musela pořádně nadechnout.
Nádech.
Výdech.
Jess se jen trochu dotkla dveří a už jí otevřel muž, který mohl být jen o trochu starší než Derek.
,, Ahoj! Ty budeš asi Jess. Já jsem Peter." Představil se.
,,Nemáš být mrtvý?" Zamračila se a ukázala na něj prstem.
,,To mi lidi říkají často." Povzdechl si a pustil jí dovnitř. Jess nejistě vstoupila dál a čekala až se tu objeví Derek.
,, Dereku! Máš tady naší malou vlkodlačici. Teda ještě to je zatím člověk, ale to se za chvíli změní." Zakřičel Peter, ale při poslední větě začal mumlat, tak že Jess mu skoro nerozuměla. Derek se neozýval a Jess začínala mít strach.
Chtěla se otočit a odejít, ale Peter jí zezadu chytl. Jess začala křičet, dokud se odněkud nepřihnal Derek. Vzal její ruku a kousl jí do ní.
Peter jí pustil a Jess dopadla na kolena a držela si poraněnou ruku. Naštvaně pohlédla na Dereka, ale ten se hned začal hájit:,, To byl Peterův nápad. Já tě chtěl jenom kousnout a nedělat při tom takový divadlo." Nad jeho poznámkou se Jess pousmála.
Derek se posadil k Jess a chytl její ruku. Chvíli se nic nedělo, ale potom začaly Derekovi žíly černat a Jess ustupovala bolest.
,, Jak si to udělal?" Zeptala se když jí pustil.
,, Neboj to se taky naučíš. Ale dneska asi ne. Budu tě muset večer opustit. Půjdu zachránit Boyda a Ericu, takže dnes tě bude muset hlídat někdo jiný. Je jen na tobě s kým dnes budeš." Derek se na ní usmál a nechal jí se rozhodnout s kým dnes večer bude.
Jak Jess bude trávit večer?
a) S Peterem
b) Se Stilesem
c) Se svými sestrami
Ahoj! Hlásím se s novou kapitolou. S touhle kapitolou jsem si nevěděla vůbec rady, takže to bude asi trošku slabší. Už jste viděli nový díl Teen Wolf? Já jo. Díky janenameday, která se dívala se mnou, takže jsem to mohla různě komentovat aniž by si někdo myslel, že jsem blázen. Jinak ty dvě Stydia scénky byly úplně úžasný a já si je pouštím pořád dokola.
ČTEŠ
Cause I'm a beast
FanfictionToto je interaktivní fan fikce na TW, takže budu potřebovat ohlas, aby to mohlo fungovat.