16. Kapitola- Co má v plánu?

151 17 18
                                    

,,Tak mluv!" Poručila mu Jess.

,,Nechceš jít radši někam do třídy?" Zeptal se zaskočeně a ukázal prstem na prázdnou třídou.

,,Ne nechci. Po našem posledním setkání s tebou budu mluvit před lidmi ať mám jistotu, že se mi nic nestane." Jess se na Chrise provokativně usmála.

,, Jo za to se omlouvám, ale měl jsem hlad a ty jsi byla poblíž." Bránil se Chris.

,, Co jsi zač?" Jess ignorovala jeho omluvu a radši se vrhla na jedinou otázku, která jí zajímala.

,, Upír. Jsem v Beacon Hills jediný. Ne jako vlkodlaci, kterých je tu několik a brzo budeš jedním z nich." Jess zajímalo jak to že ví o tom, že bude vlkodlak, ale radši místo nějaké poznámky nebo otázky jen obešla Chrise a vydala se za svými sestrami.

,, Počkej kam jdeš?" Chris jí doběhl a když se ptal rozhodil rukama a praštil jednoho kluka, který procházel kolem.

,, Si normální?" Kluk, kterého Chris praštil byl Liam. Chris se mu chtěl asi omluvit, ale to už po něm Liam skočil a začali se prát. Jess dělala jako že si toho nevšimla a šla dál přeplněnou chodbou.

...............

Jess stihla najít své sestry ještě před zvoněním. Stály na chodbě a něčemu se smály. Jess k nim přiběhla a usmála se na ně.

,,Ahoj!" Pozdravily jí a Jess jen kývla hlavou.

,, Co máte za hodinu?" Zeptala se Jess.

,, April má chemii a my spolu máme Angličtinu." Odpověděla jí Hope s úsměvem.

,, Jo a vyřiď Bev, že dnes přijdem domů dýl." Jess se na své sestry zamračila a nadzvedla obočí. April na ní poznala, že chce vědět důvod a tak jí odpověděla.

,, Jdeme ven s Liamem a Chrisem."

Co Jess udělá?

a)zakáže jim to.

b) povolí to 

c) povolí jim to, ale až půjdou ven bude je sledovat

d) Nic neřekne, odejde a řekne o tom Scottovi

e) Nic neřekne půjde najít Chrise a zeptá se ho proč s nima jde ven

Dneska je zase trochu víc možností. Teď dlouho žádná kapitola nebyla, ale neměla jsem čas a ve škole se blbě psalo. BTW to už asi víte, ale kdyby se odhlasovalo to, že Jess půjde do prázdné třídy s Chrisem něco by se jí stalo. Taky byste měli vědět, že může některá z postav umřít, když se blbě rozhodnete. 

 PS: Na obrázku je Chris


Cause I'm a beastKde žijí příběhy. Začni objevovat