,,Dereku?" Jess ho po chvilce trapného ticha oslovila a on jí pokynul aby mluvila.,,Že se ti líbí moje sestra?" Usmála se na něj, ale Derek na sobě nedal znát žádné emoce.,,Do toho ti nic není. Být tebou jdu se připravit na rande s Theem."
,,Za prvé to neni rande. A za druhé jak sakra víš, že s ním někam jdu?" Jess na něj překvapeně pohlédla.,, Do toho ti taky nic není." Derek se pousmál, ale neměl tušení, že to Jess nemá ráda. Zvedla se z postele a chtěla ho napadnout, ale Derek jí chytl dřív, než mu stihla cokoliv udělat. Začala kolem sebe kopat a máchat rukama.,,Pusť mě!" Vykřikla a Derek jí odhodil na zem.,, Víš proč jsem tě sem vzal?" Zakřičel na ni Derek a nečekal na její na její odpověď.,, Scott mi řekl o tom co jsi včera udělala Theovi a proto jsi tady. Byla by si dobrá součást mojí smečky." Jess na něj se strachem v očích pohlédla.,, Ty ze mě chceš udělat vlkodlaka?"
,, Jen pokud budeš chtít a necháš mě ti pomoct naučit se ovládat."
Jak mu Jess odpoví?
a) ,,Dobře." ( Vím, že jste si neodhlasovali aby Jess byla vlkodlak, ale kdyby jste si to rozmysleli, tak můžete napsat.)
b) ,,Já nechci být vlkodlak!"
Ahoj! Dnes jsou jen dvě možnosti, ale doufám, že vám to nevadí. Myslím, že vím pro co budete hlasovat a taky si myslím, že jsem to mohla zakončit lépe, ale co se stalo stalo se. Další kapitola už bude i s Theem :3 a chtěla bych jí udělat trochu napínavější, takže bůh se mnou a zlí pryč xD
ČTEŠ
Cause I'm a beast
FanfictionToto je interaktivní fan fikce na TW, takže budu potřebovat ohlas, aby to mohlo fungovat.