3.A Muci-zós eltűnt és félek, hogy Joseph vele van!

1.1K 75 0
                                    

Áhh.. Csak túlzottan féltem őt, bíztos hogy nem csalna meg! Egy picit jobban kell benne bíznom, de akkor is fáj hogy csak úgy itt hagyott, pedig most jön az első jelenet.
A cica baba sincs itt és ez azért elég nyugtalanitó, mi van ha még is vele van? Nem bírnám elviselni a fájdalmat, ha ez kiderülne..

Hirtelen ellém termett a rendező.

- Hol van Carolina Horan?? Szorít az idő minket és fel kellene venni a csókos jeleneteket!!- Idegbeteg tekintetét, azt én elkeseredett arcomba szegezi.

Tudni akarja?? A férjemmel van én szerintem..
Ha valóban vele van és ha ez kiderül, akkor elválok.. Elköltözöm a gyerekekkel Santa Monica-ba..

- Elviharzott, de hogy hova azt nem tudom.- Merem remélem, hogy tényleg nem tudom, hogy hova ment.

-Áááá ilyen nincs!!! Kirúgom!!! Mindig ezt csinálja!- A haját tépkedve ordibál.

Azt jól teszi!

- Nincs mese!! Amy, te állsz be!!- Sziszegte és szúros tekintetét szemeimbe véste, a rendező. Ennyit a magánzásról? Már is tegeződünk? Most kapcsolok.. Mi van??? Neeem!!! Nem fogok Jon Lewis-el csókolozni! Nem akarom újra átélni, már az egyszer megtörténteket, illetve a majdnem megtörtént dolgokat, mert ahogy észrevettem, rengeteg dolgot átírtak..

Megfogta a karomat és Jon Lewis mellé kisért.

- Nincs mitől félned szépség, ezt már egyszer átélted vele nem? Hát akkor eltudod játszani! Készüljetek!!- Rendes emberi hangon mondta, de a "Készüljetek„ parancsal, szinte kilyukasztotta a szobhártyámat..

- Na!! Akkor jön a szöveg, majd a csók!! Készüljetek!! Mehet!!- Mi a szart ordibál már?? Ha hallkan mondja, akkor is megérti mindenki!

Beálltam úgyan abba a pózba, úgyan olyan pulthoz, mint ami a Red Club-ban van. Jon velem szemben áll és a köntösömet pásztazza.

- Várjatok!!!- Megint üvőlt a rendező.. Ilyen nincs!

Odajött hozzám.

- Virág szálam, a köntöst vedd le!- Szemeivel szinte már letépte rólam, akkor meg mindek vegyem le? Hm..

Kibújtam belőle és az egyik emberke a stából, egy székre teritette.

Jon Lewis, velem szemben áll és tekintete szinte végigsiklik minden porcikámon, mint annó 4 éve a Club-ban.

- Készüljetek, és....Mehet!- Elinditotta a forgatást a rendező.

Jon, lassan közelebb lépeget hozzám és tekintetét az ajkaimra szegezi.

- Szex vagy semmi? - Beleharaptam a számba.

(Mindent úgyan úgy kell csinálnom, mint régen.)

- Hmm... Hadd kérdezzem meg, hogy mit takar a semmi? - Döbbenten néztem bele szemeibe.

(Nehéz megjátszani az arcomat, mert csak Joseph jár a fejemben..)

- A semmi az engem testesit meg. Nem pusztán csak szexet. - Suttogtam a fülébe, ő pedig egy csókot lehelt a nyakamra.

(Szívem szerint, ellökném magamtól, de tudom hogy ez csak egy szerep.)

- Akkor a semmit választom - Beleharapott az ajkaiba, miközben az enyémet pásztázta..

(Iszonyat furcsa, ezt újra átélni.)

-És....Áljj!!...Gyönyörű volt!!! Akkor most jön a csók!!- Kiabálta a rendező.

- Készüljetek, és....Mehet!- Vágta rá.

Jon az arcomra tette kezét és lassan, nagyon lassan az ajkaimra olvasztotta ajkait. Tudom, hogy ez nem így volt annó, de még is kiegészití az emlékeimet. Fura..

Hirtelen magához húzott, ez sem volt benne a forgatókönyvben, de nem eshetek ki a szerepemből. A rendezőnek meg tetszik, mert nem állitja le a jelenetet..

Lassan alulról felfelé simitotta kezeit meztelen hátamon. Véletlen felsóhajtottam, ami miatt megszakadt a csók.

- Ennyi!!! Ez így volt tökéletes!! Amy, az a sóhajtásod Perfect volt!!!- Lelkesen dicséri a nem meg játszott sóhajomat....

Hirtelen megláttam Joseph-et az ajtóban, arcából itélve végig nézte a jelenetet..
Szívem szerint odafutnék hozzá, de érzem hogy valamit titkól..

꧁Amy Bell új élete꧂[3. Évad/Befejezett]Where stories live. Discover now