A mai fogatás végén, vissza caplatta az öltözőmbe, majd az ajtót becsuktam magam mögött. Kivettem a köntösöm zsebéből, Matt számát és csak bambán pásztázom az általa le firkantott számok körívét. Nem tudom, hogy miért nem dobtam még ki, talán mert jó lenne ha valaki mással is tudnék beszélgetni itt, ha Joseph majd dolgozik? Persze, tudom hogy Jon Lewis is itt van, de nem igazán akarok beszélgetni vele, pláne a balesetem után, ez alatt a sóhajomra céloztam.. Nem volt semmi előrejelzés, csak úgy kiszökött ajkaim közül, amit már nagyon bánok..
Fogtam Matt telefon számát a kezembe, majd a tükör mögé csúsztattam, ott úgy sem találja meg senki.
Talán még jól jöhet a száma, ha esetleg valami kérdésem támadna, akkor legalább nem Jon-t kellene felkutatnom..Levettem magamról ezt a ruhának mondott valamit és vissza öltöztem civílbe, majd belenéztem a tükörbe.
Ahh.. Szörnyen nézek ki, majd otthon lemosom a sminkem, most már nincs hozzá lelki erőm.. Hirtelen kopogtatásra emeltem meg fejem.
-Tessék!- tekintetemet az ajtó felé szegeztem és bármennyire is ellenkeztem volna, hogy bejöjjön Jon Lewis, ő akkor is beszaguldott és beleült a forgószékbe.
- Ügyes voltál ma!- Felém forgott a székkel és mosolygott.
- Köszi- Pillantásomat nem méltattam szemeibe szegezni, csak megragadtam a "ruhát" amiben ma kellett színészkednem, megkerültem Jon-t hogy a ruhát vissza tegyem oda, ahonnan elvettem.
Magamon érzem tekintetét, tudom hogy megfogja kérdezni, hogy mi volt az a sóhaj.
- Ha nem haragszol én most megyek, Joseph már vár rám.- Magamat bámultam a tökörben és úgy montam. Egy percre sem néztem szemeibe.
Hirtelen az ajtó nyílásra és csapódásrá leszek figyelmes és egy hangra amitől ott is felállt rajtam a ször, ahol nincs is..
-Buci Muciii jösz már???- Ajkaiba harapott Carolin, amikor viszonozta a tekintetét Jon.
What??? Buci Muci??
Hirtelen, Jon ölébe dobta magát a szőke ciklon és megcsókolta.. Óó hát én nem vagyok kiváncsi a részletekre.
Sarkon fordultam és elmentem.
Na aztán Jon-nak is van izlése, mit ne mondjak. Csak "gratulálni" tudok..
A studióba ballagtam és szemeimmel Joseph-et keresem. Majd megpillantottam, nagy mosolyát és azt, hogy éppen engem vár az ajtóban. Mindenkitől elköszöntem, majd Joseph felé lépkedtem, majd hozzábújtam, ő pedig átkarolt.
Majd pedig elhagytuk a filmstudiót és lebattyogtunk kézen fogva a lépcsőn. A recepciós nő csak bámult minket.
Beszálltunk az autóba, tekintetem Joseph két szép zöld szemeibe vándorolt..-Szeretlek!- Odahajoltam hozzá és a fülébe suttogtam.
- Én is kicsim- Felelte majd gyönyörű mosolyát szemeimbe fúrta és egy csókot lehelt a homlokomra, majd elindultunk haza..
Amint a biztonságot nyújtó házunkoz értünk, kiszálltam az autóból és megrezzent a telefonom, egy sms-em érkezett.
Idegen: Figyellek!!
Micsoda?? Ez meg ki a bánat? Ki szórakozik?
Nem adtam meg a számomat senkinek, még Jon Lewis sem tudja.. Matt-al pedig talán egy percet ha beszéltem.Nem foglalkoztam az sms-el, inkább bementem a házba és meg láttam, életembe napfényt hozó, két pici manómat, akik felém futottak, én leguggoltam hozzájuk és átöleltem őket.
-Anya!!!!- Nézett csillogó szemeivel az enyémbe, drága Emma-m.
- Na mond, életem!- Mosolyával éreztette, hogy csak jó hogy haza jöttem.
Ölelgettem a két gyerkőcömet, amikor valaki hátulról átölelt minket. Joseph az igazi apa, tudja hogy milyen pillanatokat nem szabad kihagynia. Olyan boldog vagyok, imádom a családomat!
Majd az ölelkezés vége szakadtával, a pandurkáim elmentek játszani és Hanna felém caplatott, majd nagy mosolyával üdözőlt és átölelt..
Nagyon sok időt tőlt nálunk, nagyon szereti a gyerekeimet. Sajnos Hanna elvetélt, nehezen bírta feldolgozni, én tuti hogy nem tudtam volna.
Ezért is van ilyen sokat a manóimmal, velük vigasztalja magát.- Na milyen volt a napod?- Suttogta fülembe és érzem ölelésében, hogy örül hogy lát.
- Hát nem rossz, nem volt nagy szám. - Feleltem, majd szétváltunk.
- Óó lesz ez még jobb is! Ha felkapják a sorozatot, hidd el hogy megfognak veszni értetek!- Bíztató tekintetével a lelkembe hatolt, mosolyom szemeibe fúrtam.
Egyébként, semmi kedvem elmenni vacsorázni Joseph-el abba az étterembe, szívesebben maradnék itthon a családommal, de tudom hogy ki kell engedsztelnem Jos-t, mert tudom hogy sokat gondol a színészi csókomra Jon Lewis-el.
Hirtelen megint megrezzent a telefonom.
Ilyen nincs! Ki lehet ez a titkos írógató?
YOU ARE READING
꧁Amy Bell új élete꧂[3. Évad/Befejezett]
Romance3. Évad •••••••••••••• Rengeteg minden megváltozott, a regényem egyre felkapottabb lett és valóra vált az egyik nagy álmom, hogy színésznő lettem. Az elején csak azt hittem hogy egy film lesz az egész, de a rendező összehívott minket és mondta hogy...