15. Jon Lewis és a meglepetés!

1K 89 10
                                    

***Joseph szemszöge***

Bármire is készüljenek, meg kell akadályoznom. Annyit harcoltam Amy-ért az elmúlt években. Egy ilyen hülység miatt nem veszithetem el!! Ő és a gyerekeink a mindenem, oda kell érnem!! Azt sem bánom ha folytatja a szinészkedést csak mellettem tegye! Egy percre sem fogok többé kételkedni a szerelmében. Legalábbis remélem hogy szeret még. A Tv-ben látott interjúk nagyon sokat bizonyotottak, láttam Amy szemeiben az öszinteséget. Nem érdekel hogy ha ő van a képeken Jon Lewis-el, bár szerintem az egész csak meg volt rendezve, hogy szétszedjenek minket!

Még egy sarok és odaérek.

***Joseph szemszöge vége***

***Amy szemszöge***

Eléggé fázom ebben a szállodai köntösben, de akkor is nagy bennem a kiváncsiság, ki kell deritenem az igazságot, elkérem a kártyát Jon-tól.

Amint leértem a hotel előterébe, megláttam Jon Lewis-t és a kétoldalán a két manómat és a dadust. Feléjük caplattam, de hirtelen elkapott egy érdekes érzés, amikor Jon is felém kezdett lépkedni. Olyan érzésem van, mint amikor legelőször láttam meg a metró várakozóban Jon-t. Nincs semmi értelme ennek az egésznek, na és ez az érzés és Jon furcsa mosolya teljesen meg alátámasztja, a zavaros furcsa gondolataimat.

Miért mosolyog így? Valami nagyon nem tetszik nekem, olyan mint ha valamit tervezne, vagy nem is tudom..

Jon megállt velem szemben, egy lábnyi távolságot hagyva és érdekes módon, az előtérben sürgő forgó emberek is megálltak és minket kezdtek bámulni. Jon a hotel bejárata felé szegezte tekintetét, mint ha várna valamire, vagy inkább valakire, közben pedig egy nagy és vastag fehér boritékot szorongat a kezében.

Nem tudom hogy mi lehet benne, de nem is igazán érdekel, inkább magyarázatot szeretnék kapni, erre a furcsa helyzetre. Úgy érzem, mint ha valamire készülne.
Hirtelen vissza szegezte rám a tekintetét, majd átölelt.

-Hamarosan minden helyre fog jönni! Sajnálom hogy mindent elrontottam. Pár perc és megtudod az igazságot és persze a világ is!- Suttogta, az egész előtér némán várja az eseményeket.

Mi van itt? Mi ez a nagy csend? Miért néz mindenki? Jon miért ölelget? Teljesen elvesztettem a fonalat.

Hirtelen kinyitódott, majd becsapódott a hotel nagy bejárati ajtaja, mindenki a zaj forrása felé kapta a fejét, Jon Lewis is eltávolodott tőlem és néztünk a bejárat felé. Mire nagy nehezen elért a tudatomig, hogy a lihegő Joseph áll ott és amint meglátta hogy hol állunk, elkezdett felénk sietős lépteket tenni. Egy szempillantás alatt, minden irányból újságírók és fotósók meg riporterek leptek elő. Annyit láttam, hogy Joseph hirtelen a szemei elé kapja az egyik kezét, mert körübelűl semmit nem látott a vakufényektől. Majd nehezen de mellénk tudta magát verekedni.
Hirtelen minden elnémult, csak a fényképező gépek kattogása zavarta a csendet.

Joseph egyből Jon Lewis-nek akart ugrani, de hirtelen két pasas előtűnt a tömegből, akik körübelül úgy néznek ki, mint egy két ajtós szekrény. Lefogták Joseph-et, én pedig döbbenten értetlenkedve állok.

Nem tudom hogy mi ez az egész, de szerintem hamarosan meg tudom.

-Na most jött el az idő, hogy mindent elmondjak!- Kezdett bele Jon Lewis. Értetlenkedve bámul mindenki, csak a sajtó arcán volt egy elégedett " Haha itt az új sikeres story„ vigyor.

꧁Amy Bell új élete꧂[3. Évad/Befejezett]Where stories live. Discover now