**Epilógus**

1.3K 97 53
                                    

Majdnem 3 hónappal később.

-Anyaa!! Nem jösz be a vízbe?- Kérdezi drága Emma virág szálam. A kis ázott csibe, most jött ki Hawaii gyönyörű tengeréből.

Hirtelen megpillantottam mögötte jönni, életem egyetlen és igaz szerelmét, Joseph-et, Scott-al a karjában..

Hihetetlenül szeretem ezt a férfit, talán még jobban mint régen és ezt büszkén merem mondani!

-Szívem, hagyd anyut pihenni!! Majd később jön ő is fürdeni.- Mosolyogva mondta Jos és lerakta Scott-ot a meleg homokba, majd pedig leguggolt a gyerekekhez és két két nagy puszit nyomott a pihe puha arcukra.


Hála Jon Lewis bocsánat kérő ajándékának, a családom újra velem lehet és eszméletlenül boldog vagyok!!!!

-Gyere Emma, épitsünk homokvárat.- Mondta Scott, majd Emma bolintott egy "oké„-t és egyből a víz közelébe rohantak mind ketten, a nedves homok részére.

-Csak óvatosan!!!- Kiabáltam nekik oda, majd mosolyra húztam ajkaim.

Joseph leült a mellettem lévő üres napozóágyra, majd pedig a hasamra tette a kezét..

-Csak nyugodtan pihenj életem, nem akarom hogy megerőltesd magad. Majd én figyelek a gyerekekre, te pedig csak magadra és a pici vasgyúrónkra vigyázz.- Mondta egy igazi szeretet teljes aggodó apa szemekkel, majd pedig ajkaimra lehete forró de még is lágy csókját.

-Szeretlek!- Suttogta csókunkba.

-Én is és méghozzá örökké!- Suttogtam és elmosolyodtunk, majd pedig a gyerekeket kezdtük nézni, ahogy játszanak.
Egy pár perc után, felpattant Joseph és még egy csókot lehelt ajkamra, majd pedig a gyerekekhez lépkedett.

-Héjj!! Kellene egy zaszló is a vár tetejére!- Mondta és leguggólt a gyerekekhez, a manók pedig helyeselték az apjuk zászlós észrevételét.


Hát igen, már útban van a következő babánk, már 2 hónapos terhes vagyok, azt hiszem hogy megtette a hatását ez a majdnem három hónap pihenés. Hehe..
Joseph bepotólta az elvesztegetett időt és rengeteg kellemes percet szerzett nekem és hát így fogat meg a harmadik lurkónk is. Nagyon boldog vagyok!

Azt hiszem, hogy a sorozatból egy időre ki kell szállnom, amikor majd már megfog látszani a pocakomon, hogy babát várok. Habár kitudja, lehet hogy átírják a forgatókönyvet és beleteszik a pocak lakómat is, mert nagyon ragaszkodik hozzám a rendező és persze a többi stábtag is.

Carolin is bocsánatot kért, nehezen megbocsátottam, de csak is azért hogy ne legyen harag. Nem tudom hogy mi lesz, de a lényeg az hogy egészséges legyen a pandurkám.

Ebben a majdnem három hónapban, beszélgettünk Skype-on a barátainkkal és nagyon sok jóhír fogadott, de a legnagyobb és a legboldogabb híreket Hanna közölte velünk, ami miatt örömkönnyek szöktek szemeimbe.
Babát vár Frank-tól és hamarosan összeházasodnak és ezt Holywood-ban szeretnék megtenni, majd pedih szeretnének a közelünkbe költözni.

Igen igen, mi is vettünk egy új házat Holywood-ban, egy jóval nagyobbat mint a New Yorki házunk volt, mert hisz jön a harmadik baba. (Még mindig nehezen hiszem el, hogy még egy taggal bővül a család, de nagyon boldog vagyok!!!)

꧁Amy Bell új élete꧂[3. Évad/Befejezett]Where stories live. Discover now