Majd mikor kellően "lenyugtattam magam," bementem az öltözőmbe és már szembe is nézhettem a mai napi szerelésemmel.
Mikor volt rajtam egy fekete segg mutogató szoknya és egy úgyan olyan színű, szegecses melltartó??
Óó.. Már emlékszem, de akkor még nem is volt csók!! Átírták volna a regényt, azaz a forgatókönyvet??
Na meg miért itt kezdjük?? Nem is a Club-ban találkoztuk elöszőr Jon-al... Ez nekem furcsa..Levettem a civír ruháimat és felvettem a szerepemhez a előkészitett "ruhát", majd a székbe hajtottam a levetett cuccaimat. Magamra vettem egy köntöst, amin egy csillag volt a bal mell résznél és a nevem volt ráírva..
Hirtelen egy kopogasra emeltem a fejem.
-Tessék?- Érdeklődve pásztázom az ajtót.
Egy szempillantás alatt, belibbent egy szőke agyon cicomázott baba.
- Szia!!!! A nevem Carolina Horan és a Dublőz-öd vagyok!.-
- Szia..Aha.. Dublőz?? Nem Dublőr? - Javitottam ki, de ő hirtelen felnevetett.
- Jaaj mucii ne légy ilyen amatőr!! A Dublőr-t, a fiúkra mondják, a Dublőz-t, pedig a lányokra!- Kijavított és egy öntelt vigyort égetett a retinámba.
Fúúú.. Már most utálom. Muci??? Adok én neki akkora Mucit, hogy leesik a póthaja..
- Oké.. Vágom..- Azaz igazság, hogy egyáltalán nem értem hogy minek kell nekem Dubbllőőzz. Blee.. Még a nyelvem is össze gabalyodik ha kiakarom mondani, bár a poén az egészben az, hogy ezek a fejemben beszélem..hehe.
-Mucii ne szégyeld hogy nem tudsz még a filmipar nyelvén.. A Dublőz, az annyit takar, hogy beugrok helyetted a csók meg a szex jeleneteknél.- Kacsintott és felém fordult majd megragadta a vállaimat.
- Én is igy kezdtem ám!!- Ismét kacsintott, majd a szekrényhez fordult és kivett egy úgyan olyan ruhát ami rajtam van.
Oké, szerinzem ő masszívan a pornó filmiparra célzott, mert hogy neki nem volt normális film szerepe, arra mérget veszek!
- Na Amy-kém, én most megyek, nem sokára jönnek a sminkesek és hercegnővé fognak téged varázsolni!!- Ismét kacsintott, majd a ruhával együtt elviharzott..
Esküszöm, hogyha még egyszer rám kacsint, akkor kinyomom a szemeit, aztan majd utána csinálja...
Ahh hülye cica baba...Nem sokkal később, kopogás nélkül berontott 2 ember, mellesleg az egyik férfi volt. Nem köszöntek, csak leültettek a tükőr elé.. A pasas elkezdte a hajamat csinálni a nő pedig az arcomat kezdte "hercegnővé" varázsolni, bár inkább kurvásra kente az arcom.
-Kész!- Jelentették ki és eltüntek.
Ez király, a cica babán kivűl, még senki nem mutatkozott be, de az én nevemet az egész stáb tudja..
Megnéztem magamat a tükörben és rájöttem, hogy ehhez a külsőhöz én már öreg vagyok. 26 évesen, úgy nézek ki, mint ha rám szakadt volna egy festék üzlet polca. Egy év is kevés lesz, mire levakarom magamról ezt a vakolatot...
Miután "megbékéltem" a külsőmmel, kimentem Joseph-hez. Azt hittem, hogy hátast dobok, amikor megláttam, hogy azzal a cica baba mucizós p*csával beszélget, de az még hagyján, egyenesen vigyorognak egymásra..
Mint a villám, úgy akartam odavágódni közéjük, de beleütköztem egy izoms fekete izomtrikós mellkasba, ami elém termett..
-Oo.. Bocsánat.- Zavartan néztem fel az izmos mellkas tulajdonosára.
-Ja hogy te vagy? Akkor nincs bocsi!- Nevettem el magam vigyorgó arca láttán, Jon Lewis-nek.
-Szóval akkor most ezt szándékos testi bántalmazásnak vegyem?- Vigyirorog mint a tejbetök.
-Annak veszed, aminek akarod, de nekem most dolgom van!- Jon mögé néztem, miközben végig mondtam, ezt a feletébb bunkó beszólást.
Kikerültem Jon-t és ismét száguldani akartan Joseph és a Mucizós póthaj hercegnőhőz, de Jon megragadta a karomat, én pedig vissza néztem rá.
-Mond mit akarsz?? Nekem dolgom van!!- Ingerülten nézek meglepett arcara..
- Jó!- Bevágta a durcit és elengedett, mire vissza fordultam Joseph-ék felé, csak annyit láttam hogy valami cetlit adott a p*csa a férjemnek és elsétált... Persze hogy egy telefonszámra gondolok, mi másra?? Bíztos nem képeslapot adott neki..
Próbáltam nyugodtan odamenni Joseph-hez és leülni mellé. Nem akarom letámadni, itt mindenki elött.
- Jos...-Félbeszakított.
-Kicsit elkell mennem nyuszi, majd vissza jövök!- Egy puszit nyomott a fejemre és hirtelen elment. Már a mű barbie-t sem látom... Úgy nem az fog történni a háttam mögött, amire gondolok??
YOU ARE READING
꧁Amy Bell új élete꧂[3. Évad/Befejezett]
Romance3. Évad •••••••••••••• Rengeteg minden megváltozott, a regényem egyre felkapottabb lett és valóra vált az egyik nagy álmom, hogy színésznő lettem. Az elején csak azt hittem hogy egy film lesz az egész, de a rendező összehívott minket és mondta hogy...