Nagyon sok minden történt az elmúlt három évben, nagyon boldog vagyok, mert Joseph büszke rám!
Bebizonyítottam hogy jó anya vagyok. Nagyon imádom Emma-t és Scott-ot, rengeteg időt töltők velük, közben meg az új regényemen dolgozom.. Ami nem szól másról, mint a házas életről.Imádom az életemet Joseph mellett, nem bántam meg egy percre sem, hogy hozzámentem. Nagyon szép esküvőnk volt, iszonyatosan szépen néztem ki azzal a nagy pocakkal.. Haha.. Nem is láttam a cipőmet, amikor az oltárnál várakozó Joseph felé tettem lépteimet, az esküvői dallam ütemére. Legalább is remélem, hogy az ütemre tudtam lépkedi!
Nagyon örülök hogy megszületett a két Manót, mert már most annyi szeretetet adnak, hogy az elképesztő!!
Most épp Hanna vigyázz a Manóimra, mert Joseph-el úton vagyunk az első forgatásra.
Iszonyatosan izgulok, de lehet hogy Joseph még talán nálam is jobban. Szorongatja a kormányt és közben azt hajtogatja, hogy ügyes leszel!Hát, csak eltudom játszani saját magamat.hehe..
- Ne izgulj ennyire!!- Mondta Joseph és rám mosolygott, majd kezét a kezemre tette, ami a combomon pihen.
- Ha mondogatod, annál rosszabb!!- Mondtam és zavartan elnevettem magam. Jos, csak lassan megrázta a fejét ezzel jelezve, hogy "hihetetlen vagyok„...hehe..
Egy magas fehér épület elött parkóltunk le, majd kiszálltunk, de én gyorsan vissza nyúltam a szövegkönyvemért, egyszer kétszer, szeretném majd átnézni.
Bementünk az épületbe és már is a recepció felé vettük az írányt.
- Jó napot! A neve?- Kérdezte egy fehér blúzos, copfba fogott barna hajú, fiatal nő.
- Missis Amy.- Feleltem és mosolyra húzta ajkait a nevem hallatán.
- Az úr a kisérője? - Kérdezte és felvonta a szemöldökét.
Nem látod Baszus?? A sofőröm?? Hmm... Az ilyeneken felhúzom magam..
- A férjem!- Feleltem és tekintetem komollyá vált.
- Értem, rendben. Első emelet, majd forduljanak balra és a harmadik ajtó lesz az!- Mondta, majd vissza szegezte tekintetét a papirmunkájába..
Josep-el felmentünk majd bekopogtunk, de nem nyitottak ajtót és válasz sem érkezett, ezét inkább benyitottunk.
Hát nem csodálom, hogy nem nyitottak ajtót, itt mindenki sürög forog..
Hirtelen elém termett a rendező
-Amy Bell! Na végre, jó hogy itt van. menjen az öltözöbe kérem!!- Mondta majd ahogy jött, úgy el is tünt..
Hmm.. Ismerös ez az öltözős beszólás..
Adtam egy csókot Joseph-nek, ő pedig leült az egyik székre..
- Ügyes leszek csillagom!- Mondta, majd kacsintott egyet, én meg szemeibe fúrtam mosolyomat, válaszul.
Aha.. Na és itt hol vannak az öltözők??
Hirtelen egy simogatást éreztem a hátamon, ami miatt rendesen megugrottam.
- Szia Amy.- Üdvözőlt Jon Lewis.
- Szia! Jó hogy itt vagy, meg tudod mutatni hogy hol találom az öldözőt?- Kérdeztem egy komoly érdeklödő tekintettel.
- Persze, gyere!- Felelte, majd megindult előre, én pedig utána lépkedtem..
- Ime!- Mondta és mutatott az ajtó felé.
- Köszi- Mosolyomat és tekintetemet egy pillanatra szemeibe fúrtam, majd bementem.
Hát, szép nagy öltöző, szinte majdnem olyan, mint a Red Club-ban. Közösen öltözünk és vetkőzünk.
- Sziasztok!!- Köszöntem picit zavartan, majd kerestem egy üres helyet a padon, ahova letelepedhettem..
Senki nem köszönt vissza, de nem baj.
Hirtelen susmorgásra lettem figyelmes.- Nézd!!! Ott van Jon Lewis barátnője!-
Mivan???
Hátra fordultam.
- Itt valami tévedés lesz, mert nem vagyok a barátnője, nekem van férjem. Jon Lewis-el, csak kollégák vagyunk!- Hangosabban szóltam oda a kelleténél.
Hirtelen mellém termett egy fiatal nő.
- Ne foglalkozz velük! Egyébként te mit csinálsz itt? Neked saját öltöződ van. - Mondta egy széles mosolyal az arcán, a szimpatikus kis nő..
- Tényleg? Hol? - Kérdeztem megszeppenve..
Látod azt az ajtót? Rajta van egy csillak és a neved! Na az a te öltöződ!- Mondta mosolyogva, közben az ajtóra mutatott.
- Óó köszönöm!!- Hálás mosolyomat a szemeibe fúrtam és elindultam az öldözőm felé.
- De szerencsés vagy, hogy majd csókolhatod Jon Lewis-t piros ajkait!!!- Mondta és felvitte a hangját a névnél, a szimpatikus nő.
Hirtelen megálltam egy helyben és megdermedtem..
Micsodaa????? De hát arról volt szó, hogy a csókos meg az egyéb jeleneteknék Joseph-el csinálom és majd, számitógéppel meg csinálják, mint ha Jon Lewis-el csókoloztam volna..
Sziasztok, remélem hogy tetszett nektek ez a rész is, ha igen, akkor jelezzétek egy Vote-olal és Kommenteljetek.. ^^... Puszi!!!! ♥ :3
YOU ARE READING
꧁Amy Bell új élete꧂[3. Évad/Befejezett]
Romance3. Évad •••••••••••••• Rengeteg minden megváltozott, a regényem egyre felkapottabb lett és valóra vált az egyik nagy álmom, hogy színésznő lettem. Az elején csak azt hittem hogy egy film lesz az egész, de a rendező összehívott minket és mondta hogy...