Joseph leült a gyerekekel játszani, én pedig elővettem a telefonom, hogy meg nézzem az sms-t
Idegen: Ne félj, nem akarlak bántani!
Aha.. Hát az a figyellek üzenete nem erről tanuskodik.
Én: Ki vagy te? Minek írogatsz?
Majd eltettem a telefonom, nem akarom felhúzni magamat. Félre hívtam Hanna-t.
- Figyelj Hanna, tudom hogy mostanában nagyon sokat foglalkozól Emma-val és Scott-al és ezt köszönöm!
Meg kérhetlek arra, hogy ma este magatokhoz veszitek őket? Mert szeretnék egy kicsit kedveskedni Joseph-nek.. De persze csak akkor ha nem gond. - Kérleltem, egy mély levegővétel után.- Jaj dehogy is gond! Majd Frank-el eljátszadozunk velül! Nagyon szívesen magamhoz veszem őket az estére.- Szemei csillogtak a szavaim hallatán, látszodik rajta, hogy nagyon szereti a gyerekeimet és ez örömmel tőlt el.
- Köszönöm!- Mosolyogom szemeibe szegeztem, majd átöleltem. Tudom hogy ez nagyon sokat jelent neki. Rengeteget sírt a babája elvesztése miatt, még Frank-tól is elköltözött egy időre, én pedig magamhoz vettem Hanna-t. Néha érzem, hogy anyja helyett, anyja vagyok. Azóta már kibékültek Frank-al és új babán gondolkodnak.
Odamentem a gyerkőceimhez, leguggoltam és mind a két puha pofira, nagy nagy puszit nyomtam.
- Ma este, elmegyünk apuval valahova, ti pedig Hanna nénihez mentek játszani és majd reggel értetek megy anya. Oké?- Néztem csöpségeim fantáziával dús szemeikbe, majd mondták hogy 'jó, és átöleltek. Joseph rám nézett és mosolyra húzta ajkait.
Istenem mi lenne velem nélkülük?
Amint véget ért az ölelés, felálltam és a szobámba vettem az irányt. Felcaplattam a lépcsőn és benyitottam, majd becsuktam magam után az ajtót és a gradróbhoz vezetett az utam. Kinyitottam az ajtaját és azon tünődtem, hogy mit is vehetnék fel. Hirtelen lépteket hallottam magam mögött és forró kezeket éreztem hasamra simulni, és megéreztem a jól ismert illatot. Joseph!
- Nem tudsz választani szépségem? Segítsek?- Mély rekedtes hangától és lágy érintésétől elkapott a jól ismert bizsergés. Megfordultam és karjaimat, nyaka köré fontam.
- Hát nem igazán, nem mostanában vettem fel estélyit és hát, már magam sem tudom, hogy melyik ruha illene a vacsorához.- Tekintetemet szép szemeibe szegeztem, majd ajkaira vándorolt pillantásom. Beleharapott vörösen izzó ajkaiba és lassan ajkamra olvasztotta őket.. Színte már éget a szám, de a bizsergés mit testemben érzek, teljesen elfeledtette velem. Majd levegő hiány miatt szétváltunk, arcát nyak hajlatomba temette.
- Szeretlek! - Suttogta és meleg leheletével perzselte a bőröm.
- Én is mindennél jobban!- Suttogtam és szőke tincseibe túrtam. Minden második hónapban, befesteti velem, pedig mondtam neki hogy a barna haj is jól áll neki, de nagyon makacs.
Hirtelen az egyik kezét elvette a derekamról és egy parányit a gardrób felé dőltünk. Kivett egy fekete hosszú, bokáig érő mély dekoltázsú ruhát, tekintetem a kezében tartott darabra szegeződik, majd vissza Joseph varázslatosan zöld szemeibe.
- Ezt vedd fel! Ebben nagyon csinos vagy!- Csilligó szemeit az enyémbe szegezte és egy csókot lehet homlokomra. Bolintottam egy " Rendben"-t, majd elengedett és odaadta a ruhát, ő pedig szekrényéhet lépkedett.
A fürdőszoba felé vettem az irányt, majd amint beértem, a ruhát a törölközőszekrényre tettem, hirtelen ismét megrezzet a telefonom, majd meg néztem az idegentől kapott sms-t.
Idegen: Szép legyél a vacsoránál! Bár mondjuk, te mindig gyönyörű vagy!
Honnan tudja, hogy ma este vacsorazni visz Joseph?
Ki lehet ő? Miért írogat?Én: Ne szórakozz! Ki vagy te?
Már épp hogy készültem lerakni a telefonomat a ruhám mellé, amikor ismét a kezemben rezzent a készülék. Ismét megnyitottam az sms-t.
Idegen: Az aki vigyázni akar rád!
Mi van???
Én: Ne haragudj, de arra a szerepre itt van a férjem! Ne írogas! Szia.
Nagyon ideges lettem, amikor olvastam az üzenetét..
Ne akarjon rám vigyázni, inkább a saját testi épségére figyeljen! Most már nem érdekel ha írni fog, készülödnöm kell.
Letettem a telefont, de megint megrezzent.Hát jól van ám!! Szakadjon rá az ég.
Nem foglalkoztam vele, inkább levetettem a ruháimat és a zuhanyzóba álltam. Magamra engedtem a kellemesen meleg vízet.. Majd hirtelen az ajtó nyilására emeltem fejem. (Joseph ideje lesz megolajoznod az ajtót, mert förtelmesen nyikorog.)
Kidugtam a fejemet a zuhanyzófüggöny mögül és megláttam hogy Joseph késztette az ajtót nyikorgásra.
Rám nézett és elkezdte levenni a ruhait, majd beállt a zuhanyzóba velem szembe és végig pásztázta, meztelen testem minden szegletét. Ajkai szenvedélyes csókra nyiltak, majd ajkamra olvadtak. Szorosan magához húzott..Ahh.. Erre vártam egésznap!!!
Csókjaival kényeztette nyakam, a melleimet, majd hirtelen felkapott és a csempének nyomott. Erősen fogja combjaimat és vörösen izzó ajkaival a nyak hajlatomat kényezteti.
Férfiasságát óvatosan, de még is vadult belém helyezi.
Erre csak egy kéjes nyögés hagyta el ajkaim, de próbáltam nem túl hangosan, mert nem akartam hogy lehallatszódjonAmint végeztünk az isten adott gyönyörű élvezetekkel, csak öleltük egymást a zuhanykabinban
- Erre vágytam egész nap.- Suttogta fülembe, én csak mosolyra húztam ajkaim és szorosan ölelem, mint ha nem lenne holnap...
- Igérdmeg, hogy 10 év múlva is igy fogsz szeretni!!- Suttogtam fülébe és meztelen testét jobban magamhoz húztam.
- Igérem!!- Suttogta, majd mélyen szemeimbe nézett.
- Na zuhanyozunk le, mert már lassan 19:00 óra és este 20:00-ra foglaltam asztalt.- Tekintetét egy másodpercre sem vette el kék szemeimből. Bolintottam egy "oké„-t, majd mind ketten el kezdtünk zuhanyozni. Meg mosta a hátamat, én pedig az övét és sokszor megcsikizte az oldalamat amire én megugrottam és felnevettem.
A tisztálkodás után, megtörölköztünk és magunkra vettük a ruháinkat. Segített felhúzni az estélyim cipzárját a hátamon, majd lassan óvatosan, a hasamra simitotta két kezét és elkezdtük a tükörben pásztázni magunkat.. Annyira szépek vagyunk együtt, de nélküle nem vagyok semmi.
Itt van velem, feje a vállamon és egy levakarhatatlan vigyor ül mind kettőnk arcán..- Na hagylak készülödni szépségem, lent várlak!- Suttogta a nyak hajlatomba, majd egy csókot lehelt rá és lassan kiment, én csak néztem utána..
Imádom, amikor váratlanult rámtör és vadul magáévá tesz, csak ez sajnos sokat ritkult, mert a gyerekek már elérik a kilincset és bármikor ránk nyithatnak, a dolog közben. Gondolataimból egy újabb sms zökkentet ki,
tekintetem a készülékre vetettem, majd magamhoz vettem.Idegen: Fáj hogy ezt írtad! Meg bolondulok ha arra gondolok, hogy miket csinálhattok a férjeddel!
Ahh Mi van?? Ki ez a vad barom?
Én: Akkor ne gondolj bele!!! Nem tudom hogy ki vagy, de kezdesz idegesiteni és nem is kicsit!!!
Hihetetlen, hogy kik nem tapadnak rám.
hirtelen ismét üzenetem érkezett..Idegen: Sies, mert látni akarlak!
Fúúú.. Nekem most lett elegem!!!
YOU ARE READING
꧁Amy Bell új élete꧂[3. Évad/Befejezett]
Romance3. Évad •••••••••••••• Rengeteg minden megváltozott, a regényem egyre felkapottabb lett és valóra vált az egyik nagy álmom, hogy színésznő lettem. Az elején csak azt hittem hogy egy film lesz az egész, de a rendező összehívott minket és mondta hogy...