8. Az sms-ek.

1K 76 15
                                    

- Hát ezt meg ki küldhette?- Meglepett és féltékeny tekintetét szemeimbe fúrta.

-Ha én azt tudnám, akkor már az arcába buritottam volna.- Feleltem ingerülten. Nem tudom hogy ki szórakozik velem, de nagyon remélem hogy a kis játéka, nem fog a házaságom rovására menni..

Nem ittam meg a pezsgőt, mert bíztos vagyok benne, hogy most is figyel valahonnan! Kezd nagyon elegem lenni belőle..
Ha nem hagyja abba a zaklatásait, akkor mindent elmondok Joseph-nek. Bár érzem hogy most nem lenne alkalmas ez a helyzet, a dolog felhozatalához.

Később ismét visszajött a pincérnő és megkérdezte, hogy választottunk-e már valamit.

-Igen! Rendelnénk 2 gomba krém levest és 2 Barbecue oldalast krumplival. Desszertnek mit együnk?- Nézrett rám Joseph, azokkal a nagy csábitó zöld szemeivel.

- Öm.. Szerintem jó lesz a somlói galuska is.- Feleltem és tekintetem ismét a pincérnőre szegeztem.

1 óra várakozás után, nagy nehezen de kihozta a felszolgáló, a megrendelt ételeket, megköszöntük és elkezdtünk vacsorázni.

Egyre erősebben érzem, hogy valahol itt a közelben lehet a rejtélyes zaklatóm, érzem hogy Joseph is nagyon nyugtalan, nem igazán tudja hogy miről beszélgethetnénk, mert mind kettőnket lefoglal ez az idegen. Így a vacsora elég laposra sikeredett.

Amint elfogyasztottuk az ételeket, fizettünk majd elindultuk az étterem kijárata felé. Egy pillanatra vissza szegeztem tekintetem a vendégekre, de nem volt egy árva felfűnő pillantás sem.

Nagyon jól titkolja!

Az autóhoz vettük az irányt. Amint odaértünk, Joseph kinyitotta nekem a jármű ajtaját, én pedig beszálltam majd ő is. Elindította az autó motorját, majd a gázra lépett és kihajtottunk a parkolóból.

Néma csend honol köztünk, hihetetlen, hogy egyetlen egy perc alatt, tönkre vágta az egész estét egy idegen. Ezt nagyon nem így képzeltem el. Érzem hogy beszélnem kellene Joseph-el, de nem tudom hogy hogyan kezdhetnék neki. Gondolataim csak úgy cikáznak a fejemben, közben pedig az ablakon keresztül pásztázom New York házait.

amint házunkhoz értünk és kiszálltunk, Joseph bezárta a garázst én pedig megvártam. csak álltam az éj sötétjében, a biztonságot nyújtó házunk elött, remélve hogy majd valamit most mondani fog Jos, de ez sajnos nem így lett. Elment előttem és a bejárati ajtó felé vette az irányt, én megragadtam a kezét, ő vissza nézett rám, hirtelen megpillantottam szemeiben a félelmet.

Azt hiszi, hogy elfogom hagyni. De miért tenném?

Közelebb húztam magamhoz, majd átöleltem.

-Beszélnünk kell!- Suttogtam füleibe, majd a nyak hajlatába leheltem csókomat.

El kell mindent mondanom neki, nincs mese! Nem tudom, hogy hogyan fog reagálni a rejtélyes sms-ek re, de viszont azt tudom, hogy nem fer vele szemben, hogy eddig titkolóztam az üzeneteket illetően..

-Miről? Az idegenről?- Suttogta és jobban magához húzott.

-Igen! Gyere menjünk be!- Eltávolodtunk, majd tekintetem szemeibe fúrtam.

Megfogta a kezem és becaplattunk a házunkba. Levettük a cipőinket és leültünk a kanapéra. Az ölembe vettem a táskám, majd elő kotortam a telefonom.

-Jobb ha saját szemeiddel látod.- Néztem értetlen arcára, majd megnyitottam az sms-eket és kezébe nyomtam a készüléket.

Döbbent tekintettel pásztázza az írtakat, majd vissza nézett arcomra.

-Ki lehet ez?- Döbbent tekintetét a retinámba fúrta.

-Ha tudnám, akkor most nem félnék ennyire..- Joseph arca láttán, elöntött a félelem. valahol bíztam benne, hogy talán sejti hogy ki lehet, de ez nem így lett..

-Amy! Nem kell félned! Hamarabb is megmutathattad volna, de így is jó.- Letette a telefonomat a dohányzó asztalra, majd átölelt.

Annyira jó, hogy most már tud a dolgokról Joseph. Kezdem biztonságban érezni magam. Azt hittem, hogy majd kifog térni a hitéből, de nem tette. Igazi férjként viselkedik és ez nagyon nagy örömmel tölt el!

Az 5 perces ölelésünket, a telefonom szakította félbe.. Kaptam egy új sms-t, ami miatt összenéztünk Joseph-el.

Na most mi lesz?? Meg nézi, vagy megnézzem én..


Halihó szíveim. Tudom hogy ez most nem lett valami nagy hűűűha rész, mert azaz igazság, hogy beindult a melóm és hát sajnos most nem telt többre.. :( ígérem, hogy a következő rész, jóval hosszabb és izgalmasabb lesz!! :3 Puszii!! :)

꧁Amy Bell új élete꧂[3. Évad/Befejezett]Where stories live. Discover now