11. Aljas hazugság!!!

1K 70 7
                                    

-Nem értelek esküszöm. Hát nem erre vágytál? Nem egy híres szinésznő akartál lenni??- Amint feltette a feletébb fejbevágó kérdését, beleivott a kávéjába.. Elléptem a pultól és leraktam a kávémat.

- Jos.. Mit nem értesz azon, hogy nekem ti ezerszer fontosabbak vagytok?? Hiányzik az életünk! Jos.. Hiányzol!! Olyan gyorsan eltávolodtál tőlem, még csak el sem magyaráztad az okát.. Csak tippelni merek a munkámra. Jos, én azt fogom tenni, amivel megmenthetem a házzaságunkat!!- Határozott tekintetemet, a kósza szemibe fúrtam. Mindenhova néz, csak a szemeimbe nem.

-Az istenért!!! Legalább egyszer nézz a szemembe, ha hozzád beszélek!!!- Sziszegtem és kezeimmel az asztalra csaptam.

-Mit akarsz? Mit mondjak?- Vágta rá és szúrós tekintetét szemeimbe szegezte. Legalább most az egyszer rám néz.

-Azt amit érzel!! Mond meg mit akarsz? Mert nekem ez igy nem megy. Jos.. Én épp úgy szeretlek mint négy évvel ez elött! Jos mond mit szeretnél? Mit tegyek? Mit tegyünk?- Az arca láttán, elhomályosodott a látásom.. Kiábrándultságot, megvetést látok szemeiben.

De miért? Mi váltotta ki ezt belőle??

Hirtelen felállt és megállt velem szemben.

-Rendben. Akkor elmondom, hogy mit akarok. Elakarok vállni! Elég érthető voltam??- Érzéstelen arcát egyenesen a szemeimbe szegezte, majd elhagyta az étkezőt.

Elvesztettem az összes erőm és hirtelen a járólapra rogytam. Mire teljesen elért a tudtatomig, hogy Joseph elakar vállni, könnyekbe fulltak szemeim.. Joseph újra megjelent az étkező ajában, egy 5 perc után. Egy nagy sárga borítékot szorongat a kezében.

-Amy Bell, te egy igazi szinésznő vagy. Minden szavadat elhittem. Elhittem azt, hogy szeretsz, elhittem azt is, hogy neked nem kell más, csak a gyerekek és én. De már nem titkolom tovább..- Miután a remegő mély hangja megszünt a fülemben csengeni, a borítékot elém dobta.

-Ezennel én leléptem! Kiszállok az életedből! A bíroságon talalkozunk! - Jelentette ki, majd sarkon fordult, de egy pillanatra vissza fordult.

-Nem hagyom hogy hozzád kerüljenek a gyerekek, szóval ajánlom, hogy amire hazaérek, a dadaval lássam a gyerekeket és téged pedig sehol!- Amint végig mondta elment és becsapta maga után az étkező ajtaját.

Könnyeimtől nem látok semmit, a boriték felé nyúlok, hogy megnézzem a tartalmát. Elképedve bámulom a választ, arra hogy Joseph miért viselkedik velem így.

8 darab csókos, ölelgetős képet talaltam benne.
Jon Lewis karjaiban láttam meg saját magam.

Ez lehetetlen!! Soha nem kerültem ilyen közel Jon-hoz!!
Ezek a képek hamisitványok.. Ez az egész egy aljas hazugság!!

Elöntötte az agyamat a méreg, nem tudom hogy mire gondoljak!!! Most vagy Jon Lewis áll a dolgok hátterében, vagy nem tudom.. De ha Jon a bűnös, akkor szétszedem.

Felpattantam és rohantam a nappaliba Joseph után, hogy megmagyarázzam.

-Joseph!!! Joseph!!! Ezek nem igaziak!!- Remegve ordibalok, de a bejárati ajtó hirtelen becsapódott.

Kitéptem az ajtót és könnyes szemeimmel rohanok Joseph autójához, ami éppen kihajt a garázsból.

-JOSEPH!!! Te is tudod hogy ez csak kamu!! Ne enged hogy elérjék a célukat!! Nem mehetsz így el!!- Ordibálok utána.

Majd már csak néztem Joseph és az autója után ahogy elhajt vele. Térdeimre ereszkedve kipotyogtak kezeimből a hazug képek és szívem szakadtából sírok.. Nem érdekel hogy furán néznek rám a szomszédok, nem érdekel hogy ezzel jelenetet rendezek. Az sem érdekel, hogy a lesi fotósok ezt már holnap a főcim lapra teszik és mindenhol magammal fogok szembenézni. Nem érdekel semmi!! Csak az az egy dolog érdekel, hogy betudjam bízonyitani, hogy ezek a képek aljas hazugságon alapulnak.. De azt az egy dolgot tudom, hogy nem álltithat meg senki, ha velem marad Jospeh, ha nem. A gyerekek velem maradnak, még akkor is ha rámegy minden vagyonom.

꧁Amy Bell új élete꧂[3. Évad/Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora