A szeretkezésün után, nem kellett sok idő, majd hirtelen megcsapta füleimet, Joseph édes szuszogása..
Mindig magam mellett akarom őt tudni, mert csak vele és a gyerekeinkel lehetek boldog!!!
Szeretem Joseph-et, még az életemnél is jobban!!!***
Igy teltek a napok, hetek és a hónapok, nem volt semmi gond. Az sms-ek megszünni látszódtak, amióta Jon Lewis figyel rám.
Egy év elteltével, kiadtuk az első évadot a sorozatunknak és nagyon nagy sikert arattunk és mindenki, Joseph is velünk örült. A gyerekekkel és a barátainkal, meg persze az egész stábbal elmentünk megünnepelni...
Nagy boldogság járta át a szívem, egésszen addig, amig a menedzserünk, be nem nyögte, hogy 1 évre turnézni megyünk. A második évadot, Hollywood-ban szeretnék, hogy le forgassuk. Ezzel még nem is volt gond, mert amint elutaztunk, én már is meg tudtam oldani, hogy sokszor haza tudjak menni a családomhoz és a barátaimhoz.
De Joseph valamiért megváltozott egy idő után.... Nem tudom hogy mi az oka, nem mondja el. Kértem hogy költözzenek a gyerekekkel Hollywood-ba, arra az időre amig a forgatás zajlik, de Joseph arra hivatkozott, hogy nem akarja kiszakítani a gyerekeket a megszokott környezetükből. Ez miatt, valahol igazat is adtam neki, de boldogabb lettem volna, ha magam mellett tudhattam volna őket, minden nap!
Az otthon töltött időmet, a gyerekekre szentelem, bár szerettem volna Joseph-el is foglalkozni, de Jos szinte már nem is járt haza és ez nagyon megvisel..
Annyit mondott régebben, hogy nagyobb lett a forgalom a kávézóban, ezért kell maradnia. Be kell segítsen a dolgozóknak és el kell intéznie a papirmunkákat, ami sok időt vesz igénybe.A gyerekekhez felfogadott egy dadust a hátam mögött, csak azt nem értem hogy miért, mert hisz Hanna nagyon szeretett vigyázni a manóimra és azért én is sűrűn hazautazom.
Nem hittem volna egy éve,
hogy majd a karrierem, ekkora nyomást fog gyakorolni az életemre...Joseph nem szól semmit, nem keres és szinte nem is néz már rám...
Miért??
Hiszen mindent megteszek neki, főzök, mosok, kedveskedek neki, nevelem Emma-t és Scott-ot.
Egyre ritkábban látom és ez aggaszt..
Hiányzik és rengeteget sírok éjjelente amikor nem jön haza.Jon Lewis-re, csak kollégámként tekintek, máshogy nem is lehetne, mert csak úgy falja nőket.
Bár azért néha nagyon kedves is tud lenni velem,
kedvesebb mit Joseph.De hát meg van a saját élete és persze nekem is.
Ő nem tudja és nem is tudhatja meg, hogy nincs
minden rendben a házasságomban,
illetve inkább semmi sincs rendben!Mi lehet titkon, Joseph baja?
Valahogy ki kell szednem belőle, mert nem akarom
elvesziteni a házasságomat.
Még mindig épp annyira szeretem, mint 4 évvel ez elött!!Nagyon nehéz, amikor vissza kell utaznom, Hollywood-ba, mert nehezen hagyom itt a gyerekeket és a barátaimat. Ők mindig biztatnak, hogy ne adjam fel.
Hanna mondta, hogy majd megbékél Joseph, de hogyan? Hisz nem egyből lett ilyen, fokozatosan változott meg. Annyira fáj, hogy igy viselkedik velem.
Mindet meg adtam neki és a gyerekeknek.Lehet hogy én rontottam el valamit?
Talán túl erősen kapaszkodtam Joseph-be.
Nem tudom...
De szívem darabokban hever, minden egyes nap. Na meg pláne akkor, amikor munkába megyek.
Úgy érzem hogy jó anya vagyok és jó feleség, mindenhol helytállok, de Joseph-nek ez nem elég...Mit rontottam el?
Lehet hogy ott kellene hagynom a karrierem?
Talán Jos, vissza változna a régi Joseph-é?
Mit tegyek? Félek! Nem akarom ennél jobban elvesziteni! Lehet hogy tényleg a sikerem miatt viselkedik így?Nagyon sokat faggatott Jon Lewis, a múlt héti forgatásunk után, mielött hazajöttem volna. Kérdezte, hogy milyen a házaséletem. De mint mondtam, ő nem tudhatja meg, hogy nincs minden rendben!
Semmi sincs rendben!!!
Jospeh... Hiányzol!!
Halihóó szíveim!! Tudom hogy rövidke lett ez a rész, de azért lett ez ilyen, mert ezt szerettem volna a változásos résznek.. De remélem hogy azért tetszett nektek. Ha igen, akkor jelezzétek nekem egy Vote-olal és kommenteljetek! Köszönöm!!! ♥Pusziii nektek!!! ^^. :3
YOU ARE READING
꧁Amy Bell új élete꧂[3. Évad/Befejezett]
Romance3. Évad •••••••••••••• Rengeteg minden megváltozott, a regényem egyre felkapottabb lett és valóra vált az egyik nagy álmom, hogy színésznő lettem. Az elején csak azt hittem hogy egy film lesz az egész, de a rendező összehívott minket és mondta hogy...