***ARKADAŞLAR İLK BÖLÜM ANNE KIZ İLİŞKİSİ OLACAK AMA DİĞER BÖLÜMLER SÜPERR OLACAK***
Medya: Derin
21 TEMMUZ P.TESİ
Güneşin sıcaklığını ve gözüm kapalı da olsa aydınlığını hissedebiliyordum.Açık pencereden içeri sızan serin rüzgar tenimi okşarken yerimde biraz gerindim.Annemin aşağıdan bana seslendiğini duyunca istemesem de yumuşak yatağımdan ayrıldım ve banyoya doğru ilerledim.
Elimi soğuk suyun altına bıraktım ve bir süre suyun elimden süzülüşünü izledim.Keşke bana acı veren şeyler de benliğimden tıpkı bu su gibi akıp gidebilseydi.Ama ne yazık ki hiçbir zaman sorunlarımın beni terk etmeyeceğini biliyordum.Babam öldüğünden beri irislerimde solan o ışığın geri gelmeyeceğini biliyordum.
Evet babam ölmüştü.Hem de ben daha 4 yaşındayken beni bırakıp gitmişti.Tabi ben bunları hayal meyal hatırlıyorum.Babam gibi onunla yaşadığım anılar da kesik kesikti.Sanki hiç varolmamış gibi.
Babamın ölümünün ardından daha bir ay bile geçmeden annem başka bir adamla evlenmişti.Bazen acaba annem babamı hiç mi sevmemişti diye düşünmeden edemiyorum.Aslında bazen beni de sevmiyor diye düşünüyorum ama tabiki saçmalıyordum.Nasıl bir anne çocuğunu sevmez ki!
Evlendiği adam yani Asaf Bey annemin aksine bana oldukça iyi davranıyordu ama annem babamdan sonra değişmişti.Hatta belki de çocukluğum anne sevgisi olmadan geçip gitmisti.Baba sevgisi mi?O hiç olmamıştı ki zaten.Annemin sesini bir kez daha duyduğumda hemen yüzümü yıkadım ve kıyafetlerimi değiştirdim.Ben kim miyim?
-Derin hadi kahvaltıya!
Bir kez daha annemin sesini duyduğumda hemen aşağı inip masaya oturdum.Ağzıma bir salatalık dilimi attım.Aç olmadığımı fark ettiğimde kalkarak anneme doğru yöneldim.
-Anne biraz hava alabilir miyim?
-Offf kimin için hazırlattım ben bunları?
-Lütfennnn!!!
Annem oflaya puflaya da olsa izin verdiğinde,hemen çantamla telefonumu alarak dışarı çıktım.Çıkar çıkmaz vücudumda bir titreşim hissettim.Ne oldugunu anlamaya çalışırken arka cebimde üst üste bildirim alan telefonumu farkettim.Hic şüphesiz hepsinin Whatsapp grubundan olduğunu biliyordum.
3+1 İDİOTS:
Mila:Günaydın benim biricik arkadaşlarım :)
Gölge:Mila....uzatmadan kuzum,söyle ne istiyorsunn yine?
Mila: Aşk olsun ben sadece dışarı çıkıp bişiler yapalım mı? diyecektimm.😆😆😆
Gölge: Hayır!
Evren: Hayır!!
Derin: Ben yanınızda değilim ama benden de bir hayır!!!Mila:Dövseydiniz daha iyiydi zaten bi o kalmıştı yapmadığınız...
Evren: Mila yemin ediyorum seni döverim,kızım 1 hafta üst üste hep dışardaydık ya zaten!
Mila: off tmm ya hem sabah sabah sizin o suratınızı görüp ne yapacağım hıh!😝😞😝
Evren: yav he he.
İşte bunlarda benim 3 aptalımdı.Ana sınıfından bu yana hiç ayrilmamistik onlarla ama bu yaz üçü birden İstanbula taşınmıştı.Sanki hayat bana sevgisizlikten bir kaftan dikmiş ve artık onu giyme zamanımın geldiğini söylüyordu.Onlar kardesim olmuştu artik.Onlarla büyümüs nerdeyse yedigimiz içtiğimiz ayrı gitmemişti ama şimdi onlar başka yerde ben başka.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Mevsim
Teen FictionDERİN DENİZ YALMAN:İlkbahar...Kışın bıraktığı enkazdan sonra doğaya yeniden hayat veren mevsim...Çiçeklerin yeniden açtığı,ağaçların yeniden yeşerdiği mevsim.Bazen soğuk,bazen sıcak,bazen yağmurlu,bazense rüzgarlı...Bütün renkleri içinde barındıran...