Arkadaşlar Mila karakterini değiştirmeyi düşünüyorum ama begenmeyenler yine eskisini düşünerek okuyabilir.
MİLA'DAN :
ORTAKLIKLA BAŞLAYAN İLİŞKİ AKRABALIĞA MI DÖNÜŞÜYOR?!
Geçtiğimiz haftalarda yeni bir ortaklığa imza atan DARK ŞİRKETLER GRUBU,yapılan bu anlaşmayla aynı zamanda gelecekteki büyük başarıların da temelini atmıştı.Büyük bir davetle ilan edilen ortaklık birçok ünlü ismin imzasını taşırken Dark Şirketler Grubu'nun genç ve başarılı varislerinin de karşı tarafın gelecekteki mal sahiplerine olan ilgisi dikkatlerden kaçmamıştı.Yemekten beraber ayrılırlarken,sadece bununla kalmamış ve günlük hayatta da oldukça samimi görüntüler kameralarımıza yakalanmıştı.
Elimdeki gazete haberini herkese okuduktan sonra sesli bir nefes vererek bakmaları için gazeteyi onlara uzattım.Sadece yazı yazmakla kalmamış kocaman bir gazete sayfasını kaplayacak şekilde fotoğraflarımızı da koymuşlardı.Ben ve Yalın'ın,sabah evden çıkarken çekilmiş Yalının beni öptüğü bir fotoğraf.Derin ve Arasın,sahilde oturmuş ve birbirlerine sarılmış halde olan bir fotoğrafı.Gölge ve Bulutun,kick box yaparken çekilen ve Bulutun Gölgeyi öptüğü bir fotoğraf.Evren ve Emirin,bir Cafenin önünde birbirlerine sarılırken çekilmiş bir fotoğrafı vardı.
''İnanmıyorum ya nasıl kafalarına göre böyle saçma bir haber yaparlar.Üstelik yetmezmiş gibi özel hayatımıza kadar girmişler!''
Gölge sinirle elindeki gazeteyi köşeye fırlatırcasına bırakırken Bulut çatık kaşlarıyla ona bakmaya başladı.''Sen niye bu kadar tepki gösteriyorsun?Gazetecileri bilmiyor musun?İşleri güçleri bir şeyleri abartıp,üzerine binbir türlü yalan katarak gerçekmiş gibi göstermek!''
''Bana ne onların ne yaptığından!...Kızlar,bizimkiler görürse ne olacak?!''
Gölge tedirgin bir şekilde konuşurken ''Benim Annem Yalını biliyor zaten...'' Dedim ama bunu söyler söylemez Yalınla göz göze gelmiştim ve daha son tartışmamızın ardından konuşmamıştık bile.Yani hala kavgalıydık.Onu umursamamaya çalışarak lafıma devam ettim.''Aras ve Derin'in dostça bir sarılma,yani bir açıklama gerektirmiyor.Evrenle Emir'in durumu da farksız değil.Senle Buluta gelirsek...annen,yani bilmiyorum Rana teyze bu konu üzerinde durur mu ki?''
Son söylediğimi söylerken bile pişman olmuştum.Resmen ona açık açık annen seni önemser mi ki?! demiştim.Evet belki benim kastettiğim bu değildi ama Gölge hiç şüphesiz bunu böyle algılayacaktı.Buruk bir şekilde gülümserken ''Haklısın,umrunda bile olmaz!Ama benim kastettiğim aileler değil,Eymenler...'' Diye devam etti.Ah!Buğralar...Derinle Evren bir şekilde yırtardı ama ben ve Gölge...fotoğraflar doğrudan dudak dudağaydı.Bugraya anlatırdım ama bunca yıl beni beklemişken şimdi nasıl bir çırpıda,ben başkasıyla birlikteyim diyebilirdim ki?!En azından bunu telefonda söyleyemezdim.Buraya geldiklerinde söyleyecektim ama gazete haberinde görmesi de...Bilmiyorum empati kuruyorum ve ben sevdiğim adamı dört yıl beklerken onun çoktan başkasıyla olduğunu,ve bunu bir gazete parçasından öğrenmem...Yıkılırdım herhalde.
''Görürler mi ki?'' Evrenin tedirgin sesi birden tüm bakışların bize dönmesine sebep olmuştu.Emir her zamanki sert tutumuyla sessiz ama bir o kadar tehtidkar bir bakış atarken,Yalın doğrudan sessizce bana bakıyordu.''Kimseye bir açıklama yapmak zorunda değilsiniz!Yalan dersiniz olur biter,ne de olsa sadece arkadaşlarınız!'' Arkadaslar kelimesine baskı yaparken Gölge hışımla ayağa kalktı.''Kolay sanki Yalan demek!Yalan diyince anlayacak çünkü Eymen öküzü!Hem sen ne diye öpüyorsun ya beni!Senin saçma sapan hareketlerin yüzünden ben zorda kalıyorum!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Mevsim
Teen FictionDERİN DENİZ YALMAN:İlkbahar...Kışın bıraktığı enkazdan sonra doğaya yeniden hayat veren mevsim...Çiçeklerin yeniden açtığı,ağaçların yeniden yeşerdiği mevsim.Bazen soğuk,bazen sıcak,bazen yağmurlu,bazense rüzgarlı...Bütün renkleri içinde barındıran...