DM-5

520 98 16
                                    

Belli bir süre o şekilde durduktan sonra Bulut bir şeyler gevelemeye başlamıştı.Buradan ne dediği anlaşılmıyordu ama zaten o da Gölgeyle konuşuyordu.

-Özür dilerim.

Söylediği üzerine Gölge başını kaldırıp ona anlamaz bir ifadeyle bakmıştı.Ne söylüyordu tam olarak bilmiyordum ama Gölgenin sınıfta olanlardan haberi yoktu ve içimden bir ses öğrenmesinin an meselesi olduğunu söylüyordu.

-Neden?

-Bulut senin ölen kardeşinmiş...Ben gerçekten özür dilerim.

Dedi.Gölge de bu sırada toparlanarak yerden kalkmıştı.Bulutun da kalkmasıyla Gölge suratındaki anlamaz ifadeyi saklamadan olan biteni anlamaya çalışıyordu.

-Ya sen ne için özür diliyorsun?

Dedi şaşkınca.Bulut tedirgin hareketler sergiliyordu ama ben Gölgeye hiçbir şey anlatmamıştım.Yani kendi kendini ele veriyordu.Bu durumda benim yapabileceğim bir şey yoktu,artık Gölgenin gazabına uğrayacaktı.

-Sen öyle kriz geçirince ben sandım ki...Yani senin tek gecelik ilişkilerimden olabileceğini sandım.

Gölge'den

Duyduğum şey üzerine gözlerim sanki yuvalarından fırlayacakmışçasına açılmıştı.Neymiş?Tek gecelik ilişkiymiş.Ne sanıyordu bu gerizekalı kendini?Ben de salak gibi onların önünde ağlamış yetmiyormuş gibi bir de bana sarılmasına izin vermiştim.

-Gerizekalı!

Dedim ve ona sert bir yumruk attım.Ben o an ağlıyordum ve kendimde değildim.Onun da gelip bana sarılması mı gerekiyordu?Ben kızlara bile adamakıllı sarılmazken,o gelip hiç sormadan bana sarılıyordu.

-Ben senin tek gecelik ilişkilerinden olamam!Her geceliklerinden de olamam!Kısacası seninle bir ilişkim falan olamaz benim,anladın mı?!

Dedim tüm öfkemi kusarak.Bulut bunun üzerine sessiz kalırken biraz hava almak için dışarıya çıkmaya karar verdim.Yoksa biraz daha burada kalırsam Bulut denen bu çocukla kavga edecektim.Ama karşılıklı şiddet içeren bir kavga olacaktı bu,ki kavga edersem buradan gidecektim.Annem sağolsun beni yollamak için fırsat kolluyordu!Adımımı atmışken duyduğum telaşlı sesle durdum.

-Nereye?

Ah Derin!Neden her seferinde benim İçin bu kadar endişeleniyordu?.Ben de hala sinirimi kontrol edemediğim için kollarımı iki yana açıp alaylı bir tavırla sorusuna cevap verdim.

-Bilmem Derin...Belki yine eskiye dönerim ha?

Saf arkadaşım ya!Ben onu öyle dalga geçmek için söylemiştim ama galiba ciddiye almıştı.Öyle söylemeyi ben de istemezdim ama sinirliyken kendimi kontrol edemiyordum iste.Ürkek bir şekilde

-Gölge?

Dedi sorarcasına.Sanırım söylediğim şeyde ciddi olup olmadığımı anlamaya çalışıyordu.Kızların da ondan bir farkı olmadığını görünce bu saçmalığa bir son vermek için kısa bir açıklama yaptım ama tabi ki bu hareketlerine karşın gözlerimi devirmeden edememiştim.

-Sadece biraz hava alacağım!

Diyerek hızlı adımlarla kantinden ayrıldım ve kendimi dışarı attım.

Dört MevsimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin