DM-26

140 17 29
                                    

Bu bölümü yorumları ve yorumları kadar güzel kalpli bir okuycuma itaf etmek istiyorum.okurfeyza28 çok teşekkür ederim 😍😍😍

EVREN'DEN:

Sonbahar,hasret,denizkızı...

Dünden beridir aklımdan çıkmayan bu kelimelerle,bütün gece yatakta dönüp dolaşmıştım.Bana söylenenlerin hiçbiri olumlu şeyler değildi.Zamanla mutsuz olacağım bir hayat,ne yaparsam yapayım gelmeyecek bir baba ve imkansız aşk...Evet söyledikleri tam olarak bunlardı.

Bu tür şeylere inanmıyordum.Bir kere mantığa aykırıydı.Ama her nedense söylenenler beynime bir ok gibi saplanıp kalmıştı.Akşam yemeğinde,yemek bile yememiştim.Belki de bu yüzden bir türlü uyku tutmuyordu.

Yemek yememiştim.Ben!

Saat sabahın 4'ünü gösterirken daha fazla dayanamadım ve delice bir kararla dışarı çıktım.Hava henüz aydınlanmamış ve oldukça serindi.Ve bense sadece incecik ayıcıklı pijamalarımla bu havada dikiliyordum.Parmak arası terliklerim de şahaneydi doğrusu.

Sessizce gezinirken son kulübenin hemen yanındaki ağaç ilgimi çekti.Tuhaf bir şekle ve oldukça kalın bir de gövdeye sahipti.Ve yine delice bir kararla oraya çıkmaya karar verdim.Biraz zorlansam da başarmıştım.Bu güzel hissettiriyordu.Hızla biraz daha tırmandım.Neredeyse en tepeye çıktım ve sırtımı geniş gövdesine dayadım.

Nefesimi düzene koymaya çalışırken bakışlarımı gökyüzüne çevirdim.Ay ve onu bir şaheser gibi süsleyen yıldızlar,hala yerindeydi.Derin bir nefes aldım ve gözlerimi sıkıca kapattım.Söylenen o sözler sadece birer saçmalıktı,hepsi bu!

''Sarışın!''

''Gerizekalı,ağacın tepesinde ne halt yiyorsun!''

''Sarışın!''

Derin ismimi sesleniyordu ama o kadar uykusuzdum ki göz kapaklarım istesem de açılmakta diretiyordu.Zaten hiç uyumamıştım.Bunu bile çok görüyordu.Ama bir dakika.Derin bana Sarışın diye hitap etmezdi ki?!

''Sarışın!!!''

Duyduğum bağırma sesiyle yerimden sıçrarken ne olduğunu anlayamadan dengemi kaybettim ve artık yer çekimi denen şeyle yüz yüzeydim.Hayır,hayır.Yüz yüze olduğum şey...

Emirdi!

Onun üzerine düşmüştüm.Kahretsin!Çatık kaşlarıyla bana bakarken gözleri yine öfkeliydi.Mütiş kokusu yine sigara kokusuyla zehirlenmişti ve bundan nefret ediyordum.Ama ona ait olduğu için seviyordum.

''Kalk!''

Soğuk sesi kulaklarıma dolduğunda derin bir nefes aldım ve onu umursamamaya çalıştım.Göğsünden destek alıp üzerinden kalkmaya çalıştım.Onu nerdeyse ezdiğim için birkaç küfür geveledi ağzında ve benimle birlikte o da kalktı.

''Ne halt yiyorsun bu saate dışarda...Ağaçta!'' Hava neredeyse aydınlanmak üzereydi ama hala karanlıktı.Karnıma dehşet bir ağrı girdiğinde bunun aç olamamla mı,ağaçtan düşmemle mi,yoksa Emire bu kadar yakın olmamla mı ilgisi olduğunu henüz anlayamamıştım ama sanırım hepsi yüzündendi.

''Uyku tutmadı ben de ağaca çıktım ve...uyuya kalmışım.''

''Kaç yıllık uykuya yattın?!Aptal bir sarışın hariç sesimi herkes duydu!''

Omuz silktim.Beni önemsemeseydi geçip giderdi.Neden orada uyuduğuma dair soru sormazdı!

''Aslında öpmen yeterliydi uyandırmak için.''

Dört MevsimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin